Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Vallak eller hoppe
Forfatter: 
Dato:  29-12-2009 15:23

HI.

Jeg er ude og kigge efter drømmehesten.

Jeg er selv en urutineret nybegynder indenfor western på 39år.

Skal jeg kun kigge efter en avllak eller findes hopper med godt sind, også når de er i brunst??

Mvh

Diana Hansen.

0
0
Svar på denne tråd

Hopper
Forfatter: 
Dato:  29-12-2009 15:51

Jeg har haft adskillige quarter hopper, og har ikke haft problemer med at de ikke kunne rides, medens de var i brunst. Har pt en vallak på 1½, som er lidt af en bølle lige nu. Han har ellers været rigtig sød indtil han blev kastreret i oktober, men nu er der vist gået teenager i ham. Handler det for det meste ikke om opdragelse under alle omstændigheder?

Så jeg ville ikke anbefale det ene frem for det andet, men se på både hopper og vallakker, og så kan du jo også selv vurdere hvilken hest der er den rigtige.

Lil Chief No White

født d. 21. maj, 2008. Quarter Horse Gelding

Great Lil Ruby

født d. 9. maj, 2009. Quarter Horse Mare
Far: Satchmo Design
Mor: Great Shawnee Pine

Til Salg - ring for mere information

0
0
Svar på denne tråd

Kan kun
Forfatter: 
Dato:  29-12-2009 16:01

være enig...

Jeg kender masser af den slags hopper hos både paint, QH og appy, som ikke bliver for "hoppede" når de er i brunst.

Reining Cutting.

www.jlcowhorses.dk

PEP`N PERFECT QH stallion

American Quarter Horse

JL COWHORSES

0
0
Svar på denne tråd

hej.....
Forfatter: 
Dato:  29-12-2009 19:32

Jeg har en hopper, og hende er der ikke noget med, og hun har stået med ved siden af en hingst. Hun er altid sød og rar.

Hilsen Gitte

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-12-2009 20:54

Jeg har kun haft 1 hoppe - alle mine andre heste har været vallakker, det har været et helt bevist valg.

Selvom der selvfølgelig findes søde hopper, så findes der også en del der er noget "sippede".