I Søndags kørte vi ned til Nykøbing efter en af mine veninder kraftig havde anbefalet Hanne fra Norge (osteopat og helhedsterapeut) som ville komme på suhrsminde...det gode min veninde kunne fortælle der var sket for hendes hest og andre lød så godt, at jeg tænkte hvorfor ikke? vi putter vores 2 showheste ind i traileren og suser derned, så kunne de få en ordentlig gang wellness...
Hanne ordnede begge vores heste med en kombination af kiropraktik og muskler, samt akkupunktur....
Vi var blevet enige om herhjemme hun skulle ikke have noget severet og ja hvad skete der så! Hun fandt alle fortrædelighederne som Anna har kunne mærke hos begge heste...samt kunne fortælle at det ikke nødvendigvis kom derfra hvor vi troede det kom fra.
Vores heste kom i stillinger som jeg aldrig har troet kunne lade sig gøre,wauvvvv ordet kalkunlår opstod undervejs. 
Men det mest påfaldende var dog, at den ene af vores heste har en meget lang ryg og med dybt sadelleje....nogen gange har han kunnet finde på at bukke, uden vi har kunnet sætte en finger på det....
Hanne ordnede ham og vupti så var hans sadelleje fuldstændigt ændret, hans forskel var så synbar så det faktisk ægrede os ikke have taget et før og efter billede...han ændrede sig over 2 cm og er blevet mere lige...
I går skulle det hele så komme an på en prøve. Anna red ham og kom hjem med stjerner i øjnene, hun har fået en hel ny hest!
Han går nu som en drøm....
Vil bare dele dette med jer, dette har givet stof til eftertanke at mange heste rigtig godt kunne bruge sådan en tur og ikke mindst showheste.....så glæd jeres hest og jer selv med sådan en tur......det er guld værd
Pia