|
|
| Tænk. |
|
|
Vi brugere af western forum på HN, krævede på et tidspunkt at vi ikke blev underlagt overvågnede øjne i kraft af administrator, men mente at det kunne vi sagtens selv klare. Det er efter min opfattelse også gået rigtig godt langt hen af vejen. Men jeg syntes at der på det sidste er indsneget sig en del indlæg, som for nogen måske ikke burde have været indrykket og for andre måske burde have haft en anden udformning. I stedet at tale valent om det, vil jeg gerne helt konkret nævne de eksempler jeg tænker på. Disse indlæg er jo indsat og læst af hundrede, så der kan jo ikke rigtig laves om på det.
1: LoneA har et indlæg af meget privat karakter, som nok burde være sendt direkte til hendes kærestes ekskæreste. Det er altså ikke noget jeg mener er i andres interesse at læse. Hvem der kærester med hvem og hvornår de er holdt op, osv…..
2: Min gode gamle ven Pia Thurland er fint nok gået ”pro” og har en forretning som træner, hingsteholder og genbrugs-udstyrsbutik. Hun har på det seneste brugt dette forum som direkte salgsplateau for diverse, en sadel og bedækning v. hendes hingst. Jeg syntes det er OK at amatører indrykker salgsannoncer i dette forum, men ikke professionelle. Det er det der kaldes ”spam”, og det er der nok af på internettet. Selvfølgelig syntes jeg det er OK at at pros indrykker inlæg af decideret oplysende karakter, såsom arrangementer osv. Men man skal passe på at det hele ikke går op i reklamerøg.
3: Anja har lavet et inlæg hvor hun kommer med sin uforbeholdne mening om western-sadler generelt. Dette er selvfølgelig ud fra den forudsætning hun har. Hun er ikke helt overvældende begejstret for CircleY. Herfor overfuses Hun af CircleY’s salgskonsulent Conny Nielsen, som bl.a. kommer med ufine hentydninger til Anjas røde hår. Endvidere modtager Anja privat nedgørende mails fra CircleY importøren Western Import. Hvis WI ønsker at forholde sig til Anjas mening om CircleY sadler, syntes jeg at man burde indgå i den offentlige debat. Man bør i et forum som dette, da gerne kunne komme med sine holdninger, endog man ikke har slidt 4000 sadler og heste op, uden at skulle ”pisses hen i en krog”.
Hvad mener I andre? Er det tid til lidt selvransagelse??
Tænk.
Hilsen Jette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hele tiden |
|
|
egentlig ser jeg det ikke som et problem, om det er salgs annoncer eller klap på skulderen til træneren efter en kanon clinic. Jeg syntes egentligt, at her er rimeligt sobert, når man sideløbende kigger på hyggen, hvor man virkelig skal have hår på brystet for at skrive indlæg.
Før i tiden var det DWF og WRS der blev diskuteret af de forskellige tilhængere, nu er det så andre ting, der er til debat.
Aldrig har der været så meget gang i snakken herinde om andet end stangbid og hvordan man gør dit og dat..
Personligt kan jeg godt sorterer hvad jeg læser, eller vil involverer mig i, og jeg syntes, at det er godt at der bliver snakket bredt.. men som en opfordring til private diskutioner, skal man som du siger, nok holde det tættere til kroppen.
Mit håb i fremtiden er, at vi får en bred westernverden med samarbejde på kryds og tværs af landet/klubberne.. og at forskellige meninger om tingene ikke skal forhindre os i at være "venner" til arrangementerne.
Sussie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hm.. |
| Forfatter:  |
SusanneL |
| Dato:  |
15-05-2003 09:46 |
|
Jeg syntes at det er i orden med nogle lidt anderledes indlæg, bare der ikke bliver FOR mange, der skal jo også være plads til alle..:)
Og sadel annoncer forsvinder nemt i mængden inde på MPL, måske kunne det være en god idé at lave en MPL kun for western. For jeg havde meget svært ved at finde en sadel, da jeg ledte efter sådan een..
Man skal selvfølgelig have en mening om tingene, men man skal da ikke overfuse folk, det er der desværre mange der gør herinde, nu har jeg ikke læst det indlæg omkring Circle Y sadelrne som du hentyder til...
SusanneL og frederiksborgeren Loke
"Rigtige piger rider western"
Jeg søger en voksen part se MPL..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ....og tænk |
|
|
.....at man må da sige at der endelig er kommet gang i debatter og snak herinde. Det er ikke ret længe siden at det rent faktisk var dødsygt at lukke op. Bl.a pga. uformel snak og emner der ikke kun er "tørre" har vi lært en masse nye mennesker at kende her igennem.... Vi er westernfolk......hvorfor skulle vi ikke også kunne hyggetale. Jeg gider personligt ikke skøjte rundt imellen de mange indlæg på Hyggesnakken, for at finde et par indlæg af interesse......
Jeg kan ikke se et problem. Der har været mange indlæg af forskellig karakter senest. Hvorfor skulle vi dog moderere noget i det når vi ikke ligefrem har problemer.
Jeg har ikke problemer med om det er amatører, proffessionelle, begyndere, forretningsdrivende, eller whatever, som sætter emner ind uanset karakter, når bare tonen er venlig. Pia Thurland startede ikke "hingstekæden"...Det gjore jeg !! Her bliver det set.....at westernfolk !! Desuden var det efter en periode med: Hvilke heste rider i på??.....er de plettede eller hvad ?? Vis billeder ?? Hvem kommer til hvad og hvorfor?? Det er heller ikke specielt sagligt. Hører det også til på Hyggen ??
...Og spam......Nej Jette, er det ikke at blive lidt krakilske, at tale om moderatorer på westernsiden.....på disse grundlag ?? Vent dog til nogle bliver uvenner og sviner hinanden til, så kan vi blive enige om at sætte en stopper for det..... Ellers så lad os dog være "dus". Hvorfor skal alt kun være kedeligt og tørt ??
Og så er det bestemt ikke engang sikkert at seriøst stof bliver besvaret eller debatteret.
Desuden har jeg sendt mail til Karina.....Og ekskæreste eller ej, det har intet med det at gøre, blot ser det nok plat ud i andres øjne hvis de ser 2 præsentationer med samme indhold ik´?? Det er min eneste grund til at sætte det herpå..... For så kan andre da se grunden til at der er 2 næsten ens præs.
Ha iøvrigt en god dag allesammen...og smil til hinanden...!!!!
LoneA
http://www.lucky-westernhorses.dk
www.holysmoke.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kommunikation |
Calamity |
15-05-2003 09:55 |
|
Jeg opfatter hestenettet som et sted hvor alle kan tale om alt - stort set - om det handler om hingste, ridning, udstyr , arrangementer clinics......jeg kan ikke se forskellen på at der bliver reklameret når du skal afholde dine clinics - eller andre reklamerer med at der afholdes en clinic her og der - eller om der reklameres med udstyr til salg - andre reklamerer med at de har en hest - eller udstyr til salg - ihvertfald skal du ikke begynde at omtale noget af det jeg gør - som SPAM - må jeg så lige være fri - jeg vil overhovedet ikke ind i sådan en diskussion - og jeg vil bede dig ikke at blande dig i mine sager fremover - eller udtale dig om mig på noget tidspunkt - hvis du ikke har noget positivt at sige-
Hilsen
Pia T.
P.S.
Jeg ønsker IKKE en diskussion - og jeg vil ikke kommentere mere vedr. denne sag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fint nok at tage dette emne op |
Anni Johansen |
15-05-2003 10:13 |
|
Hej Jette
Det er da fint nok at du tager dette emne op specielt hvad reklame for sig selv angår. Da er du bestemt ikke den der holder dig tilbage. Jeg har gentagende gange set indlæg fra dig hvor der er tale om direkte eller indirekte reklame fra din side. Jeg mener hvis det er ok at du gør det, må det vel også være ok at andre gør det. Eller er det en ret der kun er forbeholdt for dig?
Ja jeg spørger bare!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg synes da... |
99E |
15-05-2003 10:34 |
|
...Vi skal holde fast i, at vi kan klare os selv herinde.
Om ikke andet kan vi bede om en ny kategori - "COM" - til "forretningsrelaterede sager". Fx træneres reklamer for sig selv og lignende - kort sagt: Proffernes kategori.
Så kan man reklamere på et sted, hvor der kommer westernfolk - og engelske ryttere, der er interesserede!
At kalde Conny's indlæg overfusende synes jeg nu er lige i overkanten. Jeg synes såmænd ikke, det er mere "fusende" end Anja's svar til mig - som jeg overhovedet ikke var stødt af. Vi har nu engang forskellige holdninger til sadler - og hvor jeg mener Circle Y er lækre sadler og at John & Co. fra western Import har styr på sagerne - og at Jesper er flink, men at jeg ikke bryder mig om Bighorn - ja så er Anja tilsyneladende af en anden mening. Fred og blomster, bare vi ikke skal dele sadel...
LoneA's indlæg var faktisk svært at finde - jeg skulle jo ud i en søgning og alt muligt... Og det kunne have været formuleret heldigere - men hvis Karina blev ked af formuleringen, så håber jeg da, hun kunne have sagt til.
Jeg må indrømme, Jette, at jeg har lidt svært ved at forstå hvorfor du er bragt i "rengøringshumør" over de eksempler, du har fundet - for jeg synes da nok, bølgerne (mudderbølger, sparkebølger, svine-til-bølger) gik højere under fx DWF vs. WRS-debatterne og Rebgrime/Horsemanship/konkurrenceridnings-debatterne.
Jeg holder stadig på:
Ingen moderatorer på Western! Vil man kun debattere på modererede fora må man holde sig til WesternPortalen.
If I don't see you in the future - I'll see you in the pasture...
-99E
Læs mere om Natural MooseManShip HER!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bar lige så...... |
|
|
.......det er på det rene......
Mit indlæg til Karina var bestemt ikke for at gøre hende ked af det. Jeg har ikke noget forhold for eller imod Karina......Kender hende ikke det fjerneste, men undskyld da, karina, hvis du opfatter det sådan......når du altså selv engang komer herind igen...og for lov at udtale dig, selv.... Vil iøvrigt gerne stadig se dig i klubben !!
Så må det da være på plads.
Helt ærligt ser jeg heller ikke Conny´s svar som overfusende. Jeg mener nok at Anja havde sin holdning til sadler, men hun kan jo ikke udtale sig for os andre, så jeg ser sådan på det : Anja sin holdning, Conny sin.....
Vi har det altså ret OK herinde....syntes jeg. Vi laver alle reklamer for dit og dat. Og sådan må det gerne blive ved for min skyld. Der er ikke een bruger som skal sidde og bestemme hvad vi andre må skrive og ike skrive, bare fordi det ikke falder i hans eller hendes smag, sådan er det og så er jeg da ret græsk katolsk på om det er Jette, eller andre som har en anden mening om det. Vi kan vel alle snakke sammenuanset vi er enige i alt eller......
Næ næ, moderer ikke på HN western. Lad os have vores westernforum i fred, både små og store, proffer og nye, sadelbumser og showfolk........ Her skal være plads til os alle......
Jette, hvorfor det "rengøringshumør" ???
www.holysmoke.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Privat smalltalk |
Mette Vinholt |
15-05-2003 11:02 |
|
Hej Jette,
Jeg synes det er rigtig fint at bringe det op - problemet er måske også at der 'kun' er ét forum - så alle indlæg ryger ind her; jeg har ikke problem med reklame for sig selv eller diskussion om hvorvidt et produkt er godt eller ej, men derimod fylder de mange private mails meget herinde. Det er okay at sige tak e.l. en gang imellem men det tager ligesom overhånd for nogle; Hej med dig, selv hej, tak for dit og dat, jeg kom godt hjem, min bukser var beskidte osv.
Ret uinteressant for alle andre og det fylder som sagt meget på siden. Folk er selvfølgelig helt frie til at skrive hvad de vil - men kan man ikke prøve at begrænse de private mails og så måske sende dem til personen direkte istedet for at bruge vores forum herinde som chat?
Bare en bøn...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hold da op.... |
|
|
Hvad må man så skrive?? Så er mine "Bob historier" jo også ude på et sidespor og hører ikke til her..... og når man vender hjem fra stævne og gerne vil sige "hej og tak og hvor var det fedt" så er det også irelevant??
Vi har kun eet forum til alle vores western udskejelser og det mener jeg bestemt man skal benytte sig af til fulde... om det så er til private beskeder eller salgsannoncer.... Personligt pisser det mig da af når jeg ser en "hvem vil købe mine lyserøde bandager" herinde, men der er jo garenteret nok så mange der også pisser af over mine Bob indlæg!!
Så helt ærlig... så længe vi leverer relevante overskrifter til vores indlæg, så kan man jo bare springe henover det der for en selv er irelevant!!
Og så kan vi da godt lige hidse os lidt ned og spare de personlige hidsighedsanfald....
-miki- Imagine what it must be like for the horse. He understands others in his herd, but can't for the life of him understand what the human is trying to communicate. It's like living in a foreign country for years, struggling to understand others, then overhearing someone speaking your native language. You are instinctively drawn to them because it means instant communication and understanding.Horsemanship!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hids dig op og kom herned.... |
|
|
...var det her ikke lige i overkanten???
-miki- Imagine what it must be like for the horse. He understands others in his herd, but can't for the life of him understand what the human is trying to communicate. It's like living in a foreign country for years, struggling to understand others, then overhearing someone speaking your native language. You are instinctively drawn to them because it means instant communication and understanding.Horsemanship!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smaltalk |
|
|
Smaltalk er vel ligeså OK for os her som det er på hyggen for dem som ynder at kommer der..
Du nævner det selv : Der er kun ét westernforum....
Smaltalk er der nogle af os som bruger, når vi "kun"... eller når vi også, kender hinanden herinde fra, og gerne vil dele vores oplevelser i klubberne og til stævner og andre arrangementer i westernrelation, med de andre.........Som "se hvor vi har der rart sammen i vores klub"......i må endelig komme og være med næste gang.... Hvad er der galt i det ??
Skal vi have et western-hygge forum eller ???
Men OK, når vi nu er ved emnet: Jette har taget dette emne op. Men klager Jette når hendes elever ...og vi andre roser hende forsine clinics, stævner og lign.....?? Hører disse ting ikke også til på Jettes private mails....Ja, jeg spørger bare....Måske er jeg dum, eller er der forskel på skidt og kanel.....
Men enig: Godt emnet er taget op........ Jeg husker også et indlæg eller flere hvor selv Jette har haft den skarpe tunge ude.........Synd at man ikke kan gå ret langt tilbage i indlæggene!!
.....Og Jette, dette er ikke personligt, det er bare ligesom dig selv som har startet debatten...og jeg gider ikke kaste mudder på nogen, derfor reflekterer jeg kun på dine udsagn.......
Iøvrigt skal vores præsentation bruges i forbindelse med bl.a avl....og må gerne fremstå bare lidt seriøst, så hånden på hjertet, ville du ikke reflektere på en tråd hvis det var din mail og hjemmeside.....og mand (hihi) en anden brugte som svaradresse på en offentlig tilgængelig side ?? Bare nysgerrig !!
LoneA
www.holysmoke.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja, hold da op.... |
|
|
Er det nu vi skal til at moderere........??
Det gik ellers ret godt herinde ligetil idag
www.holysmoke.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg synes da... |
99E |
15-05-2003 11:23 |
|
...Bob-historierne er HYGGELIGE.
Ligesom jeg synes, det er rart at have et sted at prale med min Mikkel og vores heste, og fortælle skægge ting. (Mikkel har læst i en bog, hvordan man renser hove - så hvor svært kan det være? Og griber benene på unghesten og renser løs - på en hest, der er så paf, at den finder sig i det...)
Og ligesom jeg synes, det er RART at der kommer indlæg om arrangementer - hvis jeg har lyst til at se hestemennesker er det da et godt tilbud?!
Og ligesom jeg synes, det må være praktisk med indlæg om sadelsalg - omend det, hvis man er fast skribent, er mere effektivt at sætte den slags i signaturen.
Hvornår Jette holder clinics interesserer mig ikke - men der er sikkert andre, der gerne vil vide det?
Lones indlæg til Karina mindede mig om, at jeg skulle huske at opdatere min Præs.  Meget praktisk...
Men det er da meget skægt at læse fortællinger om stævner, hilsner etc - synes jeg?
...Og hvis man gerne vil have flere fora - som er modererede - så ER WesternPortalen.dk er helt fantastisk godt tilbud!
Der er moderation, masser af fora - så gå derind og skriv nogle indlæg? De trænger!
-99E
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvad så nu !! |
|
|
nu må jeg så lige spørge... hvad så fremover ?? kan vi skrive/annoncere hvad vi vil ??
jeg personlig ser western siden som at stort tagselvbord, hvor jeg kan tage hvad der interesserer mig.. og jeg syntes at det er hyggeligt at høre om beskidte bukser, men kedeligt at høre om 3 buler i hatten gang på gang... her er vi vidt forskellige og rigtig godt for det, da det giver kollorit på siden.
Nu kan jeg forestille mig at vores trænere sidde og tænker, kan jeg annoncere clinic her? eller bliver jeg overfuset..
Jeg syntes helt sikkert, at alle indlæg vedrørende western hører hjemme her, så man ikke skal surfe rundt for at lede...også small talk.
Sussie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| he he... |
|
|
..ja jeg sidder her og bliver helt bange for Pia T nu *gg* sikken en sang hun lige fik smidt af der på vejen... der var temperement bag *gg*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hids dig op og kom herned |
|
|
Jeg forstår nu godt at Pia blev sur......
Jeg VAR også i bedre humør tidligere.
Det er også i overkanten at kalde almindelig menneskers kommunikation til hinanden .... SPAM.....
Hvem bestemmer om der skal reklameres for pia´s hingst eller sadler.... Vi er mange som er glade for westernrelateret info. Og vi har ikke så mange steder at få det mere........Tude tude.....savner stadig western riders express !!
99 E .....Jeg vil da også gerne læse dine søde historier om Mikkel.......hvem ved ...måske en dag han bliver en super cowboy....
LoneA
www.holysmoke.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rimeligt velbegrundet |
|
|
.....syntes jeg....
www.holysmoke.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja jeg synes jo... |
99E |
15-05-2003 12:11 |
|
...at vi fortsat skal lade være "frit slag" mht til indæg. Flere BOB-historier, masser af hilsner, clinic-reklamer, som jeg kan springe over, hvis jeg ikke gider læse dem, debatter om hattebuler og hvad vi ellers kan finde på.
Men er der stemning for, at profferne får deres egen kategori" at skrive indlæg under - "COM"? For så skal det da foreslås til teknikken...! Så kan Pia og Jette kappes om, hvem der kan skrive flest reklamer for sig selv...
(Tankevækkende: Hvem har været mest "reklameret for" her på forummet? Jette, Annie, Conny eller Pia? Og hvad med dengang Jensen's Cowhouse GERNE måtte annoncere herinde, sagde Jette? Hvorfor må Pia så ikke nu?)
Miki: Jeg tør faktisk godt love, at Pia T ikke kan æde dig - i hvert fald ikke over nettet. Frygt ikke...
Lone: Han ER en supersej cowboy! Forleden gallopperede han på sin lærehest (Sorcha) - BAREBACK! Et mindre uheld - skulle sætte i trav, men kom til at drive for meget... Hop-gallop-fra-skridt! Det tog kun en 30-40 meter for ham at finde ud af at:
1) Hesten gallopperede.
2) Det var nok smart at holde fast.
3) Det er nok bedst bare at sidde fast i hjørnerne og vente med at prøve at stoppe, til hesten bare går LIGEUD.
4) "Nu er vi på vej ned ad langside, SÅ kan jeg stoppe..."
...Og så lavede de et glimrende one-rein-stop fra gallop til parade.
På en sommerpelsglat Sorcha er det ikke skidt for en uøvet rytter...! Og helt uden at panikke eller blive forskrækket...
-99E
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Love and Peace.... |
|
|
YES! Det var da godt at der endnu engang kunne ruskes lidt op i Westerndebatten, der absolut har været nede i en bølgedal. Jeg er også lidt træt af alle de trebulede hatte osv.
Det er skønt at se at så mange har holdninger. Jeg kan se at mange ikke deler mine synspunkter. Det er helt fint med mig.
Ang. moderatorer, er min holdning absolut at det er noget vi bør undgå. Dette fremgik vist desværre ikke helt i min første indlæg. Og det er jo faktisk derfor at jeg bringer emnet op.
Det jeg mener er at VI SKAL PASSE PÅ AT VI IKKE BLIVER UNDERKASTET MODERATORER fra HN's side. Og de indlæg jeg nævnte, er efter min mening af en sådan karakter, at man muligvis på sigt kunne redde sig en sådan på halsen.
Flere er kommet med konstruktive forslag, ang. underafdelinger af westerndebatten. Vi har været der før, hvor vi bl.a. gerne ville have en salgsside for westernheste. Det blev aldrig til noget, trods flere forsøg. At lave en underafdeling "COM" syntes jeg er en helt fin ide. Og "Small Talk" . Hvem skal man kontakte for at få oprettet noget sådan? Jeg ville formindelig æde det hele råt, men jeg ved jo så hvad det er jeg sætter tænderne i, inden jeg går i gang....
SPAM er en amerikansk varebetegnelse for det der på dansk hedder forloren skinke, som man kan købe i dåser. Ordet bruges now-a-days om komerciel reklame på internettet, hvor der normalt ikke forventes reklamer. Netop præcis som på HN, eller som mails tilsendt private adresse. Bare lige for at få begrebsforvirringen lidt på plads.
Skønt at vi har H-O-L-D-N-I-N-G-E-R!!! OG gider at debatere dem!!
Mange hilsner Jette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Reklamer - |
Anne Jensen |
15-05-2003 13:34 |
|
synes jeg er i orden, både for clinics, hingste, udstyr, heste o.s.v - HVIS det klart fremgår af overskriften at inlægget er en reklame for en "vare".
Så kan dem der ikke er interesseret at at læse reklamer jo lade være med at se indlægget!
Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OPEN A...... |
AG PALADINI |
15-05-2003 13:51 |
|
CAN OF WORMS AND SEE WHAT YOU GET..........HEHEHEHEEH med venlig hilsen, AG Paladini try it you will like it!!!PS: NYE BILLEDER I PRESENTATION og SADDLE TIL SALG,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Som det ser ud nu... |
99E |
15-05-2003 14:07 |
|
...Har vi flg. kategorier:
[UDST] Udstyr
[KLUB] Klubber, forbund m.m.
[ARR] Arrangementer
[RID] Rideteknik
[AVL] Avl og stutteri
[GEN] Andet vedr. western
Jeg mener, at "small talk" skrives under [GEN] som tingene ser ud nu - uanset at det måtte omhandle andet end western, eksempelvis Miki's Bob-historier, mine Mikkel-og-PNH-historier, Og-vi-kom-sent-hjem-med-beskidte-bukser-historier mm.
Så vil vi gerne have tilføjet en [COM]-kategori, der dækker reklamer for clinics, bedækninger etc - "Proffernes kategori", hvor de må reklamere lige så tosset de vil.
Og tadaaaaaa:
[UDST] Udstyr
[KLUB] Klubber, forbund m.m.
[ARR] Arrangementer
[RID] Rideteknik
[AVL] Avl og stutteri
[COM] Kommercielt, reklamer
[GEN] Andet vedr. western
Så er spørgsmålet, om vi osse skal have en small talk-kategori, eller om Jette er den eneste her, der ikke kan leve med, at det er under [GEN)?
-99E
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan da selv se... |
Anja |
15-05-2003 19:44 |
|
Jeg syntes det er fint at folk ikke er enige med mig og ønsker debat ellers havde jeg ikke skrevet indlæget... men efter min mening er det hamrende uproffesionelt at skrive nedladende mail til min private mailadresse, som fra >Western Import< det ville virke mere troværdigt hvis ovennævtes synspunkter kom frem i lyset her på HN, jeg har forresten ikke fået forklaret helt godt hvad jeg mente omkring Cirkle Y sadlen...
Cirkle Y sadlen er konstrueret let buet nedad ved skørtet bagpå læderet(ved hestens bagdel)det samme er tilfældet ved hestens skulder altså har det ikke en fis at gøre med bomstr. altså en let bue indaf i læderet, hvor de sadle mrk. jeg fremhæver efter min mening må give bedre bevægelse ved skulderen, er konstueret i en let bue udad. Har lige checket af med en forhandler at det forholder sig sådan. mht til slid ved hestens bagdel må man kunne vælge en kortere sadel men nedad er den altså konstrueret, dem jeg har set nye som gamle...
Personligt syntes jeg ikke at reklamer hører hjemme her men på markedspladsen, de forsvinder ikke for mig jeg søger bare på "western"og vupti!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja jeg synes da... |
|
|
...at det fungerer fint uden moderater i western-forumet og alle de indlæg der kommer om sadler og diverse ting kan jo bruges som eftertanke for de folk som ikke har så forfærdelig meget forstand på udstyr så de ved hvad de skal spørge om når de er ude for at købe.Alle historierne om Mikkel og Bob ville jeg meget nødig være foruden for de er jo med til at sætte kulør på nettet og hvad angår reklamer så synes jeg det er helt iorden at vi holder dem herinde for hvor skulle min planlagte Hedelandstur senere på året ellers få så meget opmærksomhed henne og det er da osse meget rart at høre om de forskellige clinic´s....
Så lad os beholde det som det er med den lille tilføjelse som 99E kom med.
Rigtige mænd rider western
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor ærgeligt!!!!!!!!!! |
|
|
At western - som jo er for alle - pludselig er blevet "menneskeligtgjort"...
Hvor trist, at fordi man vælger at stå frem - på den ene eller anden måde - så misforståes det i en uendelighed....
ØV! at denne tone er havnet her på Western.
Kh
Gitte
De elskede heste er, Broget hingst Jack og Nordbakke vallak Balder.
KæledyrsKompagniet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|