hvis du går ind på min hjemmeside kan du se en side om sarcoider - det er meget nemmere end at jeg begynder at sidde her og komme med en MEGET lang forklaring - for det er en meget lang forklaring, selvom min har det i en mild grad hvor sarcoiderne ikke er åbne mv. Det korte af det lange er at det er en ondartet vortetype.
Miki: Ved du lige hvad- jeg har ikk mange venner i mit liv, og har sorteret de trælse fra for længe siden. MEN nu har en af mine venner da lige bevist hvorfor hun er værd at holde på til UG.
Min dejlige skat Janni - sagde i går da jeg rent ud sagde at hvis hun ville så skulle hun end ikke betake for dem- DET sys hun da ikke hun kunne helt gratis... Men der var ikk lige til udbetaling (de har lavet meget på deres gård etc som jo har kostet) - men hun havde da til durlæge, foder osv. Hun har simpelthen sagt ja- på de premisser at jeg 1. Kommer og besøger dem ind i mellem. og 2. HVIS jeg en dag får råd, selv tager dem hjem igen!!!
Er man lige lettet el hva ?? Jeg kan til en hver tid komme og gøre med dem som jeg vil sagde hun osse i går... Både min mor pg jeg er lettet for ingen af os har pt en speciel nem periode, så det er bare SÅ dejligt at når dette skulle ske - at det så kan få denne ende trods alt.
Heste traileren skal synes, og så kommer den osse ud til hende- simpelthen fordi så kan hun bruge den hvis hun får brug for den hen af vejen (uanset hvordan og hvorledes) så skal hun ikke ud og finde en først.
Vedr den rødes sarcoider- jamen så får hun en heeeel roman og laaaang historie om hva det er og gør, samt hvordan man fodringsmæssigt retter ind efter det. Heldigvis er det jo ret billigt endda at fodre sådan et kræ. Linamix og grønpiller- super godt og sundt foder til sådan en. Hun får al deres regntøj med (har ne pæn del dækkener) endda 6 splinter nye! For de går jo med tøj på.
OG de kan gå på fold 24/7 osse hele vinteren da hendes stald ikke er færdig endnu - så de får 24/7 foldtid og skur at gå ind i og det hele.
Når nu det absolut værst tænkelige skulle ske - så er jeg fanme glad for det ender sådan her!!!
Nu kan jeg ændre min signatur - slette annoncer mv allerede- dagen efter de er lavet.
Og om en mdr til halvanden flytter hestene hjemme fra - stadig utroligt hårdt JA - MEN til en af de bedste løsninger ever. Jeg kunne ikke ha ønsket mere end at Janni el miki kunne og ville tag dem. De er nogle af de få jeg har den tiltro til når nu hestene er lidt specielle.