Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Stævnet d. 3 / 5 på Vilhelmsborg
Forfatter: 
Dato:  05-05-2003 15:39
Lige en lille note Vedr. Stævnet på Vilhelmsborg.

Allerførst en mega-stor tak til alle som gjorde det muligt at afholde sådan et stort stævne på klubplan. TAK

Til Alle mine hjælpere for at gøre et meget stort stykke arbejde på DAGEN. TAK

Dernæst en stor tak til alle rytterne for at opretholde god ro og orden , Jeg har slet ikke fået nogen form for klager. TAK

Det er dejligt at det lykkes , når man som jeg bare kaster sig ud i det uden nogen forudsætninger for at afholde et stævne.

En stor TAK til Vilhelmsborg for at stille faciliteter til rådighed , man føler sig " sgu " helt Velkommen

Med Venlig Hilsen

Showmanager Tom Hansen
0
0
Svar på denne tråd

Ditto
Forfatter: 
Dato:  12-05-2003 10:10
Jeg var selv med som tilskuer til Vilhelmsborg, og jo det var gjort rigtigt godt. Der var intet der manglede. Specielt i middagspausen hvor der var rigtig god underholdning af Jasmin. Flotte heste og god stemning i det hele taget. Og når man selv er westernrytter i sin fritid, føler man sig lige som hjemme til sådan en westernstævne. En flot og god oplevelse.

Dorthe

Husk at hesten
har føleleser
såvel som os mennesker
Desværre er det ikke alle
der forstår heste på
den måde alle heste
fortjener
her i denne verden. {>
0
0
Svar på denne tråd

Hej Dorthe
Forfatter: 
Dato:  13-05-2003 22:16
Tak for Roserne :-D

Vi glæder os til at se dig næste gang......

Med Venlig Hilsen
Tom
0
0
Svar på denne tråd

Jasmin
Forfatter: 
Dato:  14-05-2003 09:03
Hvem er Jasmin? og hvad optræder hun med?
0
0
Svar på denne tråd

Jasmin er...
Forfatter: 
Dato:  14-05-2003 12:07
Jasmin Schacht kommer fra Fyn og laver opvisninger i horsemanship.
Hun rider f.eks. rundt uden sadel og hovedtøj, får Mayday til at lave forskellige kunster som f.eks. at stejle, læsser ham baglæns i trailer og lignende

Mvh AnnetteTK
0
0
Svar på denne tråd

Vedr. Jasmin
Forfatter: 
Dato:  16-05-2003 11:55
Jeg må lige rette MustangSally : Jasmin bor på stenege Ridecenter lige syd for Århus , Men hun er sygemeldt lige for tiden . ØV ØV jeg havde en pintohoppe der skulle ha´ været i tilridning hos hende. Birgitte , Du ka´ læse mere om Jasmin på WWW.NATURALHORSE.DK.

MVH Tom Hansen / NWR
0
0
Svar på denne tråd

Tak
Forfatter: 
Dato:  17-05-2003 11:06
Hej Tom
Tak skal du have. Ja det er surt når man glæder sig til at hesten skal igang og så det går i vasken.
Hilsen Birgitte
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider