Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Lidt specielle aftagn på en Piant
Forfatter: 
Dato:  20-09-2009 00:09

Hej.

Jeg sad lige, og kiggede sadler på en hjemme side i USA, da jeg faldt over denne her, skønne paint horse.

Det er da en lidt speciel "maling" den har fået, det plejer da gerne, at være omvendt, mørk med hvid hjelm/maske.

Men flot er den :)

Mvh

Signe

Vi må ikke glemme Eros

www.heste-nettet.dk/forum/1/1936247/ 1936247/

Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd

hehe ja
Forfatter: 
Dato:  20-09-2009 00:20

Det er da vist heller ikke så tit man ser at ørerne er tofarvede.

Men den er da lidt smart i malingen - gad vide hvordan den ser ud på resten af kroppen - jeg har en svaghed for "sorte sokker", og det kunne den her måske godt have - og så ku det i øvrigt osse være cool hvis halen var sort

mvh Maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

0
0
Svar på denne tråd

Paint horse
Forfatter: 
Dato:  20-09-2009 00:25

Hmm, ingen sorte ben, men hun har også, fået malet bagdelen

Pris: Hun koster $4000

Vi må ikke glemme Eros

Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd

Tennessee Walker
Forfatter: 
Dato:  20-09-2009 13:36

En gang imellem har jeg det med, at fare lidt vild, når jeg sider og kigger på nogle bedstemte ting, så lige pludselig så bliver jeg afsporet lidt, og vupti så er det helt andre ting jeg laver

Men jeg sad igen igen og kiggede sadler, og inden jeg vidste af det, havde jeg forvildet mig, ind på en salgs side med heste......hvordan kunne det dog ske .

Fandt så lige denne her, meget smukke Tennessee Walker, men det er da skægt som de vælger, at stille dem op.....Gad vide om den gør det helt frivilligt, eller hvordan de får den til det.

Jeg tror ikke, at jeg kunne lokke min Glen til, at stå sådan der.

Vi må ikke glemme Eros

Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd

Ligesom hunde...
Forfatter: 
Dato:  20-09-2009 14:42

Dn står ligesom udstillingshunde...

Jeg tror nu ikke de gør det automatisk, de skal nok have lidt hjælp.

Kender nu godt det der med at man sidder og lurer på en ting, men så pludselig er det noget helt 2. 3. 4. 5. man falder over, og kan også gå hen og glemme det egentlige formål med "netbesøget".

De bedste hilsner

Tina ;)

Lidt skør er man vel altid....

Sommerhus tæt på Roskilde Fjord sælges, kr. 795.000,-

(hvis link ikke fungerer --> www.danbolig.dk sag nr. 490704)

0
0
Svar på denne tråd

Tina ♣også uden hyp♣
Forfatter: 
Dato:  20-09-2009 15:37

Jeg kender godt

Jeg skal nok stoppe nu, men jeg syntes lige, at vi skal se denne her vilde Mustang...... Den søger ny familie.

Og helst en der gerne, vil sidde på ryggen af den

Vi må ikke glemme Eros

Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd

tennessees
Forfatter: 
Dato:  20-09-2009 17:59

Jeg aner ikke, hvorfor de stiller dem op på den måde, men det synes de åbentbart ser smart ud

Der er en mand derude, hvor jeg rider, der har sådan en tennessee walking horse og han øver også den opstilling med den.

Jeg synes jo ikke man får et ordenligt billede af vinklerne i led og bagpart, når den står sådan - men måske der alligevel er mening med galskaben... må lige prøve at huske at spørge derude en dag :)

og "øv" - bagfra ligner den der jo "bare" en helt almindelig paint - min fantasi var kørt helt ud på et sidespor kan jeg se ;)

mvh Maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

0
0
Svar på denne tråd

2 farvet øre
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 09:16

Det den første anden hest jeg har set med 2 farvet øre, den første jeg så er min egen paint hoppe. Hun kan ses på dette link

aceperformancehorses.dk/ side.asp?Id=17597

Paint hoppe sælges, nedsat pris.

0
0
Svar på denne tråd

Min har osse...
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 11:10

Hov hov! Jeg vil osse være med...

Min har da osse 2-farvede ører og så manglede jeg altså lige en smiley der var flad af grin dér...haha!

1 stk criollo melder sig i klubben Synes dog ikke det ses så tydeligt på dette billede...

0
0
Svar på denne tråd

Chokolade palomino :)
Forfatter: 
Dato:  25-09-2009 11:10

Jeg faldt også over en speciel farve den anden dag... En chokolade palomino! Jeg bliver helt lækkersulten :)

* ~* SUWR *~ *

saddleupwesternriders.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på dette indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider