Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Pååå Tvææærs
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 19:57

Kig under arangementer. Pååå Tværs. Det ville glæde os hvis der var nogle der havde lyst til at kigge forbi og se noget westerntræning på kvæg.

Måske du er ny i westernverdenen og har lyst til at se hvad det der kvæg ridning er for noget, så se indlæg på arrangementer her på Heste-nettet eller på westernportalens debatforum eller på Fyns Western Clubs hjemmeside under debat.

Nu håber jeg så det er ok, at jeg henviser herinde fra.

Med venlig hilsen

Jeanette og Annette

Du skal være hjertelig velkommen til at besøge min hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/cadillac1

0
0
Svar på denne tråd

desværre ikke...
Forfatter: 
Dato:  14-08-2009 07:01

Kunne være hyggeligt, men desværre - det er for langt væk når man bor på Sjælland

De bedste hilsner

Tina ;)

Lidt skør er man vel altid....

Sommerhus tæt på Roskilde Fjord sælges, kr. 795.000,-

(hvis link ikke fungerer --> www.danbolig.dk sag nr. 490704)

0
0
Svar på denne tråd

Vi bor i Jylland
Forfatter: 
Dato:  14-08-2009 10:17

Men det kan være vi kigger forbi , det er en fin bane I har fået lavet

Venlig hilsen Tom & Jette

0
0
Svar på denne tråd

Hej ....
Forfatter: 
Dato:  14-08-2009 13:34

Jette og Tom - hvor kunne det dog være hyggeligt, hvis I kom forbi.

mvh

Torben og Annette

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kigger...
Forfatter: 
Dato:  14-08-2009 21:12

...også forbi, selvom jeg bor på Sjælland

Skal alligevel til Fyn og besøge min Kid, der er indlagt på Højgård.

Mvh DorteCL

Stolt ejer af

AQHA Cross Bar Kid

&

ApHC Frosty The Zan Man aka Cowboy

0
0
Svar på denne tråd

håber...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2009 20:56

håber I har haft en herlig clinic..

we do it
the Hippie way !

do the hippie hippie shake

0
0
Svar på denne tråd

Nemlig ja...
Forfatter: 
Dato:  20-08-2009 08:58

Stor tak til Torben og dig (og børn) for en skøn weekend i det fynske.

Vejen til god træning er lang (nogle gange længere end først antaget ) men som oftes det hele værd.

Jeres nye baner er lækre, kvæget var godt, vejret var fint og træneren var i top .

Jeg følte mig voldsom priviligeret over i havde stilt en rullende lejlighed til min rådighed - i er bare nogle dejlige mennesker.

Jeg har haft en snak med Fritz og CD - vi er blevet enige om, at vi rigtig gerne tager vejen fra det høje nordjylland og til Fyn igen, hvis i afholder clinic igen.

Venlig hilsen

Lotte Hoff

Fritz Top Kelly og Miss CD Enterprise

0
0
Svar på denne tråd

Hej .....
Forfatter: 
Dato:  20-08-2009 22:16

Hej Lotte.

Tak for dine søde ord det varme, så er det jo alt slidet værd og vi gør det gerne igen.

Vi var meget spændte - da vi jo aldrig før havde prøvet helt på egen hånd at skulle stå for et sådan arrangement.

Vi glæder os allerede til næste gang i kommer. Har været en fornøjelse at få besøg af jer.

Knus fra fynboerne

0
0
Svar på denne tråd

Vi vil også...
Forfatter: 
Dato:  20-08-2009 22:46

Hej

Jo vi havde en kanon hyggelig weekend ,så vi vil også sige tusind tak til jer allesammen for en dejlig weekend .

Vi var jo så heldige at værer nogen af dem som havde kortest vej hjem ,Jeg tror også det er første gang i den tid vi har reden kvæg det er sket .

Så Annette og Torben kanon initiativ med de baner dejligt endelig at ha noget lige om hjørnet .

Vi glæder os til næste gang....

Knus

Jeanette og Andreas

Nu også med hjemmeside:

http://www.sliding-horses.dk/

0
0
Svar på denne tråd

jeg vil også med
Forfatter: 
Dato:  21-08-2009 21:41

Hej

Jeg vil altså også gerne med til fyn. Det er ALTID når jeg er et andet sted som eks. Grønland i morer jer.

Nu regner jeg med Annette/Cadillac og Lotte/Fritz bare ka' det sorting, altså sådan lige pakke kvæget i rækkefølge, så de er lige til at lukke igennem. Holly og jeg vil gøre vores bedste når vi skal være teams til DM.

Jeg tror lige jeg må ha' en snak med Lotte om ikke CD skal blive hjemme, så lille Holly Bolly og jeg an komme med. Hun vil jo også gerne ha' Fritze drengen for sig selv.

Glæder mig helt vildt til vi skal på sidste træningsweekend i Vivild inden DM. Heldigvis er Holly jo i træning ved Brian et par uger mens jeg er væk.

Det bliver godt at være med.

Knus til jer alle

Dorte

Dorte Harbo
Luneborg Quarters
Kauffmann-outdoor.com
0
0
Svar på denne tråd

Grønland... hmm
Forfatter: 
Dato:  24-08-2009 09:20

Tror Dorte bare siger at hun gerne vil være med - vi normale mennesker ville jo bare undskylde os med noget familietam tam, eller lidt snue.. men Grønland.. hmm

Men du har ret Dorte, er også glad for at mine ponies er hos Brian lidt tid inden DM, så vi kan - som Alhambra Lasse vil have sagt det - kan få tunet vores scootere så må vi se om vi kan få en aflægger af Brians velcrobagdel, så vi kan hænge ved.

Næste år bliver nok noget med at dele træningen op mellem CD og Fritz - så kan jeg jo ride CD når du er på "Grønland".. hi hi

Men det er sikkert og vist - til Fyn skal vi!!

Venlig hilsen

Lotte Hoff

Fritz Top Kelly og Miss CD Enterprise

0
0
Svar på denne tråd

Hej....
Forfatter: 
Dato:  24-08-2009 09:52

Ja - Lotte der er noget om snakken....hi hi Undskyldninger er der nok af, nogle er bare bedre end andre.

Vi vil meget meget gerne have dig med Dorte........men det med at det altid er når du ikke er hjemme...........har du tænkt på at du måske ikke er så meget hjemme, at det måske er derfor, at det føles sådan (griner).

Vi vil efter Quarter DM og Vivild prøve om der er stemning for endnu en cutting clinic med Brian ved roret. Det er jo ikke sikkert at interessen er så stor, når stævnerne er ovre, men det vil vi prøve at undersøge. Planen var så, at der blev 6- 8 cuttere + nogle der var turnbacks og headholder (staves). Dem der ikke cuttede skulle så have lidt tid til Ranche-sorting. Vi ville så skaffe 30 stk. kalve til formålet. Da vi mener at det er meget vigtigt at der hele tiden er friske kalve til formålet for at få den optimale træning, men det afspejler sig så også i prisen.

Prisen skulle så ligge på 1500 kr. incl. padock(staves) med hø/wapp

Boks 100 kr. incl. hø/wapp.

Morgen mad 25 kr. middagsmad 25 kr.

Pris for ikke cutter dem der skal

hjælpe cutterne + ranche sorte lidt. 600 kr.

Det var idéen, men hvad mener I, det er jo jer der skal syntes det er sjovt at komme og være med. Vi skal bare have tingene til at løbe rundt.

mvh

Annette

0
0
Svar på denne tråd

Flere clinics
Forfatter: 
Dato:  24-08-2009 10:41

Jamen Lasse og jeg er da helt sikkert meget interesserede i at komme med på clinic hos jer

Datoen vil vi bare meget gerne have i så god tid som muligt, da jeg jo skal have det passet ind med arbejdet.

Mvh. Christina og Lasse.

Christina S. Madsen

www.kohest.dk

Vi har pt ledige bokse på Alhambra.

American Quarter horse

Docs Smart Pistolero

0
0
Svar på denne tråd

gu ve om...
Forfatter: 
Dato:  24-08-2009 15:44

Easy og jeg ville kunne bruges som turn back ? !

we do it
the Hippie way !

do the hippie hippie shake

0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  24-08-2009 16:53

Hvorfor skulle du dog ikke kunne det???? Kan da kun sige "prøv det" (smiler)

Grund til jeg deler det op på den måde er, at så kan dem der cutter bruges deres hestes energi på cutting og får derved en bedre træning, set med mine øjne. Dem der turnbacker er jo sådan set bare med som hjælperytter, men hvis de nu kunne Ranch-sorte lidt, kunne det jo også være lidt penge værd for dem. De vil dog ikke få så meget tid som cutterne.

Men det er kun et idé oplæg - måske der kommer nogle med andre idéer. Det er man da yderst velkommen til. Vi har bare stedet og muligheden for at leje kalve næsten alle dem vi vil og det ville da være syn ikke at udnytte det lidt.

Har på et senere tidspunkt planer om en begynder kvæg clinic med Brian for dem der gerne vil prøve kvæg og måske aldrig før har prøvet det før. Men det er ikke sikkert vi kan nå i år.

mvh

Annette

0
0
Svar på denne tråd

jeg vil med
Forfatter: 
Dato:  02-09-2009 21:41

Hej Annette

Vi ses jo i weekenden, men det er da helt fantastisk hvis i kan holde noget. Jeg vil gerne med, hvis ikke jeg lige skal til Grønland.........

Glæder mig SÅ MEGET til weekenden.

SES

Dorte

Dorte Harbo
Luneborg Quarters
Kauffmann-outdoor.com
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider