Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Total griner
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 13:27
Jeg sidder her på arbejdet og keder mig r.... ud af bukserne og kom til at tænke på hatte.
Jeg har ikke selv nogen hat endnu og det er det eneste ved western jeg syntes der måske er "lidt for meget" hihihi.
Nåh men jeg kom til at forestille mig selv som en tegneseriefigur, KÆMPE KÆMPE hat og en miniature krop med endnu mindre tynde ben og bitte små cowboy støvler.

Så løber jeg rundt på banen i zig zag og ser meget gal ud i hovedet, samtidig med at jeg skyder som en gal med mine små pistoler.

........suk hvornår skal jeg hjem..

I min stald behøver man ikke være skør...men det hjælper.
0
0
Svar på denne tråd

Er du
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 13:34
helt sikker på du skal lige hjem, pas nu på at din chef ikke ringer efter den blå vogn til lukkede afdeling, hihihi. Men spøg til side, jeg havde det lidt på samme måde, hatten var også det sidste jeg købte.
Hilsen Lotte :-P
KV-Transport, vi klarer også transport af heste
0
0
Svar på denne tråd

!!!
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 13:39
Jeg syntes jeg hører sirener, kaster mig overskrævs på kontorstolen og jorde ned af gangene mens jeg skyder på alle med mine pegefingre..........I min stald behøver man ikke være skør...men det hjælper.
0
0
Svar på denne tråd

Hatte og bred skygge
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 14:16
Howdy Lotte

Jeg tror vi alle har været i den samme situation som dig og finder hatten en lille smule latterlig. Det meste udstyr der anvendes indenfor westernridning har en naturlig forklaring på sin oprindelse. Det kan være lidt vanskeligt at se fornuften i, når det anvendes til et westernstævne.
Hatte er i alle mulige afskygninger og gennem hatten har man en mulighed for at udtrykke sin personlighed. Udformningen af hatten har også varieret fra stat til stat.

Cowboy hatten med den brede skygge er der naturligvis en forklaring på.
Skyggen er så bred for at dine læber hele tiden er i skygge - det betyder ikke så meget på vores breddegrader, men der skal ikke megen fantasi til, at forestille sig, hvor i verden det kan have betydning.

På vore breddegrader er den bredde skygge særdeles anvendelig for at undgå koldt regnvand ned ad ryggen i oktober, november måned - men i sådan vejr vælger du sandsynligvis at udskyde din ridetur.
På den årstid er det højsæson for mit arbejde som dansk cowboy - så jeg kan ikke undvære en hat, uden at fryse.

Med venlig hilsen

Per Beinov

www.bbwesternservice.dk
0
0
Svar på denne tråd

hi hi.
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 14:30
Ja, jeg sidder også bare her og tænker på at jeg skal hjem eller dvs. ud i stalden, da der kommer smed....

Men jow....hatten er sgu lidt for latterlig, men jeg kan også godt se den som den fordel Per taler om, men det var jo i "gamle" dage....

Men er der ikke noget med at nogle hatte fungere som en salgs ridehjelm ?
SusanneL og hesten Loke

Jeg søger en stabil voksen part til min nyuddannet westernhest.

Tjek min HP !
0
0
Svar på denne tråd

og så
Forfatter: 
Dato:  29-04-2003 16:19
brugte man hatten til at fylde den med vand for at vande hesten, men den rigtige grund til at hatten er så stor er at på den måde behøver man ikke at samle hjerne stykkerne op når nogen er blevet skudt, så er det altsammen pænt pakked ind hehehehehe
med venlig hilsen, AG Paladini

try it you will like it!!!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider