Ja, så blev de lille Spøges tur til at blive 1 år, som hun fyldte i fredags.. Ugen op til havde det jo været strålende vejr, så jeg planlage storvask, og drømte om super flotte opstillingsbilleder.. Det viste sig så, at Spøge åbenbart ikke har været særlig sød, da det var et frygteligt vejr. Koldt og meget blæsende. Så i kan nok også selv regne ud at vask blev der ikke noget af, og fine opstillingsbilleder, blev til vindblæste forsøg.. Men here goes

Sådan ser man ud som 1 årig..

Sådan ser man ud efter mild solskoldning.. Jeg fik en fiks idé med at sætte et lille stykke stof for mulen. I stalden blev vi hurtigt enige om, at Spøge bestemt bør gøre karriere inden for bankrøveri.. 

Men af måtte den da efter et par dage, da det dårlige vejr tog over. Kluden gjorde nemlig hele tiden sådan her i blæsevejr, og det brød Spøge sig bestemt ikke om. Hun var overbevist om at hun var ved at blive slået ihjel.. (desværre kan man stadig se hendes ar på halsen, fra hun var føl og var i hegnet..)

Senere fik jeg hjælp til at holde Spøge stille så jeg kunne få taget nogle lidt bedre billeder.. Og kluden kom af..

I fuld blæsevejr!

Det var alt fra os.. Og jeg skal nok få vasket Spøge når vejret er blevet lidt bedre, så jeg kan få taget fine opstillingsbilleder. Så kan i nemlig rigtig se hvor fin hun er, ligenu ligner hun mest en bums..