Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Spøge 1 år
Forfatter: 
Dato:  16-06-2009 18:57

Ja, så blev de lille Spøges tur til at blive 1 år, som hun fyldte i fredags.. Ugen op til havde det jo været strålende vejr, så jeg planlage storvask, og drømte om super flotte opstillingsbilleder.. Det viste sig så, at Spøge åbenbart ikke har været særlig sød, da det var et frygteligt vejr. Koldt og meget blæsende. Så i kan nok også selv regne ud at vask blev der ikke noget af, og fine opstillingsbilleder, blev til vindblæste forsøg.. Men here goes

Sådan ser man ud som 1 årig..

Sådan ser man ud efter mild solskoldning.. Jeg fik en fiks idé med at sætte et lille stykke stof for mulen. I stalden blev vi hurtigt enige om, at Spøge bestemt bør gøre karriere inden for bankrøveri.. ;-)

Men af måtte den da efter et par dage, da det dårlige vejr tog over. Kluden gjorde nemlig hele tiden sådan her i blæsevejr, og det brød Spøge sig bestemt ikke om. Hun var overbevist om at hun var ved at blive slået ihjel.. (desværre kan man stadig se hendes ar på halsen, fra hun var føl og var i hegnet..)

Senere fik jeg hjælp til at holde Spøge stille så jeg kunne få taget nogle lidt bedre billeder.. Og kluden kom af..

I fuld blæsevejr!

Det var alt fra os.. Og jeg skal nok få vasket Spøge når vejret er blevet lidt bedre, så jeg kan få taget fine opstillingsbilleder. Så kan i nemlig rigtig se hvor fin hun er, ligenu ligner hun mest en bums.. ;-)

Sofie med Spøgelset
"A good horse is never a bad colour"
Mark Rashid

Økologi er IKKE = dyrevelfærd!!
Konventionelt landbrug er IKKE = dyremishandling!!
0
0
Svar på denne tråd

fin hyps
Forfatter: 
Dato:  16-06-2009 19:12

Hun er da fin. Tillykke med hendes ene år

Maja

Picó 28. Maj 2006 R.I.P

Basse 5. Dec. 2007 R.I.P

I vil altid være i mine tanker.

Vejen der ikke starter i hjertet ender blindt

Wildhorn alabama reiner sælges - semiquarter bom.

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke med Fødselsdagen...
Forfatter: 
Dato:  16-06-2009 20:30

Til Spøge... super fin bankrøver med klud for mulen...hehe

Hilsen

Fra

Bitten & Gp Pocostar Dancer

Og begge har lige startet deres første stævne, som gik super!!:o)

Basse savnet og elsket R.I.P

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  16-06-2009 21:11

Tillykke med Spøges fødselsdag. Hvordan går det med jer? Hvor bor hun nu?

I virker virkelig bare som et perfekt match.

Mange hilsner fra Benedicte

SÅ BLEV DEN GED VIST BARBERET

Dejlig cremello quarter hoppe sælges

http://wisemice.dk/salg.html

0
0
Svar på denne tråd

jamen jamen
Forfatter: 
Dato:  16-06-2009 21:57

Hun er som sagt blevet flyttet og står nu i en fantastisk hyggestald, hvor man ikke er bleg for at hjælpe hinanden.. Det tog desværre lidt hårdt på Spøge at blive flyttet igen, og lidt af den tillid hun havde til mig, forsvandt. Men vi arbejder stærkt på det. F.eks. en ting som at blive klappet, har hun nærmest været panisk angst for. Men efter 1½ uges daglig træning, er hun nu helt tryg ved det.. Folk der bevæger armene er hun også skeptiske overfor, og kaster med hovedet, som om hun bliver slået. Så jeg står og leger sprællemand foran hende, for at vænne hende til det.. Og det er også her jeg har mine tvivl, om hun virkelig er blevet slået eller noget lignende, de 2 andre steder hun har stået.

Men alt i alt går det rigtig godt, og vi hygger os sammen. Hun er stadig den dejlige rolige hest at gå ture med. Det foregår med et løst tov, og hende traskende ved min side. Så det er de små daglige ting som skal arbejdes med, og selvfølgelig trænes, ligesom alle andre heste skal trænes i sådan noget. :-)

Benedicte: Tak skal du have. Synes også selv at vi passer rigtig godt sammen. Og jeg drømmer dagligt om den dag jeg kan starte tilridningen af hende. :-) Og så bare lige for at pointere, så er det ikke mig som holder hende på billeder.. hi hi

Sofie med Spøgelset
Mark Rashid

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  17-06-2009 10:48

Stort tillykke med din fine " baby" en bums er hun bestemt ikke men en rigtig lille prinsesse.

Min egen Boon`s Sparkling Star blev også 1 år i fredags, så Spøge er ikke alene skyld i det dårlige vejr, men men men jeg

syntes nu ikke de har været uartige i deres første leveår, min er noget af det mest trofaste, tillidsfulde og kælne.

kan desværre ikke finde ud af at sætte billeder ind.

LITTLE YELLOW RANCH

Quarter and Paint

Mette Bülow Friis

0
0
Svar på denne tråd

åh så fin hun
Forfatter: 
Dato:  17-06-2009 15:40

er den lille spøge.. og så fik hun sine pletter igen kan jeg se.. jeg glæder mig til søndag.. jeg kan da tage en haltergrime med hvis du sørger for et ordenligt kamera..

tillykke med fødselsdagen spøge, du er stadig savnet her hos os

Tina

På skabelsens dag, sagde Gud: "Der skal være lys!"

Og der blev lys, for da havde vi allerede lagt alle kabler ud!"

0
0
Svar på denne tråd

Tina...
Forfatter: 
Dato:  17-06-2009 16:17

Hej.

Jamen det ville bare være fantastisk hvis du ville det. Altså jeg har sådan et almindeligt casio kamera, men synes faktisk det tager fine billeder, hvis man ikke stiller sig mod lyset og i blæsevejr.. (hehe) Så der kan vi da få nogle flotte billeder. :-)

Hvad tid regner i med at komme? Jeg har nemlig scoret mig arbejdsweekend.. Men jeg har fri midt på dagen, og efter kl 15-15.30 ca.. Glæder mig også til at se jer, og Spøge glæder sig helt bestemt også. ;-)

Sofie med Spøgelset
Mark Rashid

0
0
Svar på denne tråd

spøge's mormor
Forfatter: 
Dato:  18-06-2009 10:45

Hej Sofie...

Det er nu meget sjovt at følge din hest herinde. Jeg har jo hendes mormor JJ First Lady og synes da at Spøge ligner hende lidt hvis man kigger på bygningen af dem.

Håber at det går godt med hende - kan huske at der var lidt bøvl med dit opstaldningssted.

Hilsen Helle

JJ First Lady

Lay's afkom fra i år (Far: Mister Zip)

Vores skønne Zippo fra marts 2009. Bagved ses Ladys Mister Zip helbror fra sidste år, som er solgt til Christina fra Hadsten.

0
0
Svar på denne tråd

helle due
Forfatter: 
Dato:  18-06-2009 17:39

Ej hvor fint at du har Spøges mormor. Hun er godt nok også en smuk hest!! ;-) Så håber da at Spøge kommer til at tage sig lige så godt ud, og bliver lige så robust og flot. Men hvis men kigger på Holly, som jo er sindssygt smuk, skulle der være gode chancer. Og selvfølgelig Spøges far er også helt fantastisk. Så hun skulle have gode chancer. hi hi. Ligenu som plag, er det altid så grimme.

Jamen det går rigtig godt. Fik flyttet Spøge, og det tog lidt hårdt på hende. Så hun mistede lidt tillid, og blev lidt nervøst anlagt, men vi er nu med rakatfart tilbage på sporet. Hun er bare så super fin..

Vi døjer bare med solskoldning.. :-(

Sofie med Spøgelset
Mark Rashid

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider