Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Så fik Athene føl
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 06:00

Så oprandte dagen eller retter natten for vores painthoppe Athene besluttede sig for at fole.

Denne gang udeblev pletterne men pyt den lille pige har den smukkeste farve( som jeg pt ik tør sætte navn på ) og har ål.

Hun er efter Dun It With Charm.

Jeg havde lidt på fornemmelsen at det ville blive i nat da Athenes yver havde ændret sig og hun var lidt anderledes i boksen hen over aften, men besluttede mig for at sætte vækkeuret til kl 01 og da jeg så på overvågningen i en hav times tid virkede hun nu megt rolig så jeg besluttede at se til hende igen kl 04 og da jeg vågnede og slog øjne op stod der et fint ensfarvet føl i boksen.

Den var meget ny og stadig våd så hun har max været 30 min gammel og en lille time efter havde hun fundet patten og jeg havde fået kørt mere tørt halm ind i boksen samt fået givet hele stalden mash og wrap. så nu sidder jeg og nyder at jeg kan følge med på skræmen.

Købte nemlig overvågningskamra i fredags for der lignede Athene godtnok en der ville fole, og som hendes folining gik sidste år hvor der var lidt drama turde jeg ikke andet i år.

hun holdt mig og en veninde vågen hele natten mellem fredag og lørdag i sidste uge, men ikke om der kom føl der.

men nu står der et stk dejlig hoppepige ude i boksen sammen med sin mor.

Billeder kommer sener da opladeren til mit camra er blevet væk, så jeg skal lige have fundet et andet.

Hilsen Christine der er meget glad og tilfreds

Vi forhandler PAVO hestefoder, Dangro (gl.videbæk)Dangrønt, div. vitaminer og minareler

Vi sælger ud af vores heste da vores avlsdrømme har taget en ny retning.

http://WWW.stutterihededa ...

0
0
Svar på denne tråd

hjertelig tillykke
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 08:19

med den lille pige - vi vil se nogle billeder.

hilsen Anita

Med venlig hilsen
Anita Andersen
!
0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 12:42

tillykke med din prinsesse, med eller uden pletter

0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  20-05-2009 13:17

stort tillykke.

glæder os til at se billeder.

www.aabaksgaard.dk

salgsstald med Appaloosa , Paint & Quarter

Lækker Grullo Quarter Hingst

Homozygous for sort.

0
0
Svar på denne tråd

så er der
Forfatter: 
Dato:  20-05-2009 20:01

så er der kommet billeder ikke mange men der kom nemlig lige 1 føl mere i nat´så jeg har haft nok at se til, når jeg alen i hverdagen med 16 heste og min datter på 2 år samt job. men inde på opslag og billeder er der lidt af skønheden.

tråden hedder 2 føl på 1 døgn

Hilsen en træt Christine der heldigvis kun mangler at tage imod 1 føl mere i år

Vi forhandler PAVO hestefoder, Dangro (gl.videbæk)Dangrønt, div. vitaminer og minareler

Vi sælger ud af vores heste da vores avlsdrømme har taget en ny retning.

http://WWW.stutterihededa ...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider