Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Det bedste sted du har været.....
Forfatter: 
Dato:  12-03-2009 07:15

Til clinic, hvor er det henne og hvorfor?

Nu drager jeg og krikken på vores første clinic på lørdag, nu er han ikke så gammel endnu, så det bliver bare øvelser fra jorden af osv, men jeg glæder mig til at han finder ud af at trailer er "peace of cake" og clinic kun er hyggeligt selvom det er nye venner der er der og ikke hans bedste venner fra stalden....
For når man nu kun snart bliver 2 år, så er det altså svært at undvære vennerne hjemmefra...hehe

Men skriv endelig jeres bud, er da nysgerrig for at se hvad vi hver især sætter pris på.

Hilsen

Fra

Bitten

Der nu ejer en quarter!!!

Basse savnet og elsket R.I.P

0
0
Svar på denne tråd

Helt klart
Forfatter: 
Dato:  12-03-2009 09:15

I Ulfborg med Manuela Witt -hun er utrolig engageret og forventer det samme fra deltagerne- hun er en ildsjæl uanset hvad niveau du er på , og forklarer så man kan forstå det og har givet mig en helt anden forståelse for at ride og mærke min hest.

Jeg kan mærke at der er sket en væsentlig forbedring i min riding -før lod jeg mig transportere

Her et billede taget af TC til clinic i December

MvH Jette Hansen & Rockie

0
0
Svar på denne tråd

Hej Jette..
Forfatter: 
Dato:  12-03-2009 20:11

Det lyder bare super med din bedste clinic, det er altid så skønt når man virkelig føler man får noget ud af det og virkelig forstår hvad der menes.

Så mange der har læst tråden, men ikke andre der har været på gode clinic her i lille DK, så står det sørme slemt til med god undervisning her hjemme....hahahaha

Hilsen

Fra

Bitten

0
0
Svar på denne tråd

jeg har kun
Forfatter: 
Dato:  12-03-2009 21:00

Været til to clinics nogensinde - en med Heidi Magnusson, og en hos Pernille Bendix. Ellers har jeg "bare" fået "almindelig" undervisning.

Den clinic med Heidi, var lige efter jeg var begyndt på westernridning, og der lærte jeg rigtig mange gode ting, som jeg stadig bruger :) (men fandt så samtidig osse ud af, at jeg er mere til at få jævnlig undervisning)

mvh Maria

Crates Westernsadel sælges (se præs.)

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

0
0
Svar på denne tråd

jeg har været til..
Forfatter: 
Dato:  13-03-2009 00:57

MANGE clinics, men jeg vil nok foreslå Jonathan Gauthier eller Sannee Klindt på klindt hestecenter.

Be prepared to be Stormed...!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-03-2009 07:42

Jeg har været på et par stykker med Jonna McCabe, Per Larson(kvægtræner) Brian Kronborg(kvægtræner), og sidst her i januar Todd Martin..

De er alle nogle super læremestre..

Hilsen Tina:............TEAM COWHOUSE

www.123hjemmeside.dk/Cowhouse

Painthingsten Kenos Audacious Seven står til avlsbenyttelse i..2009.

0
0
Svar på denne tråd

Har egentlig ikke
Forfatter: 
Dato:  13-03-2009 10:37

fået westernundervisning af så mange forskellige i den snart lange tid jeg har redet western.

Der har været

Glenn og Renee Heiney

Dale Harvey

Helle Kristensen

James Hansen

Iris Uhlenbrock

Jeg må sige at jeg har lært noget af dem allesammen og der er ikke nogen af dem jeg ikke gerne ville på clinic ved igen.

Og så har jeg set clinics med vel 4 andre trænere.

Der er dog ingen af dem der har fænget særligt selv om jeg også har kunnet se nogen ideer i noget af det de har gjort.

P.t. bruger jeg mest Iris Uhlenbrock og er meget tilfreds for hun kender både mig og hesten så godt at hun ved hvad vi gør før vi selv ved det.

Samtidig går hun meget op i god grundridning og brokeness af hesten og er meget dygtig til at argumentere for hvorfor man skal gøre noget og forklare præcis hvordan det skal udføres. Og når man rammer knapperne så virker det også. Der er ingen fiksfakserier men kun seriøst arbejde til det virker. Og det er rytteren der får r.... på komedie. Ikke hesten. Nogen synes formen er for kontant, men når jeg kun får undervisning måske 4 gange om året så vil jeg også have noget ud af det og noget at vide som jeg kan arbejde med.

Hun kommer igen den 21.03 og vi glæder os som små børn os der skal med for vi har tullet rundt med os selv hele vinteren og trænger til inspiration.

Jeg fortsætter helt klart med Iris's undervisning og træning men jeg er ikke blind for andre muligheder og følger da med i hvad der tilbydes.

Ud fra hvad jeg har set på video og hørt kunne jeg godt tænke mig en gang at prøve og ride en clinic med Vern Sapergia. Det virker som om han også går op i grundridning og en stærk korrekt basis. Håber han vil kunne sætte sig ned på vores niveau .-)

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !

Flere gode Quarter Horses til salg.

Alle med gode afstamninger. Alle af egen avl.

Nu også stor lækker MA-springhest.

http://www.alby-horses.com/

0
0
Svar på denne tråd

Clinic
Forfatter: 
Dato:  14-03-2009 18:44

Jeg har mest været til clinic med Ditte og James, selvom jeg får undervisning af dem hver 14.dag, lærer jeg altid mere på clinic. Man kan altid blive bed og klogere.

Jeg har også været på cliniv med Anna Löf og Rikke mAdsen, og de er helt klart super goe. Jeg syns altid man kan mixe de erfaringer man bliver rigere.

Til maj skal jeg på dobbelt clinic med Bob og Ralf, Det glæder jeg mig helt vildt til.

Hilsen Mie

Det er mig med Tøffe og Lille Fis - og nu også Kaptajnen

Kære Lille Fis, min dejlige skat.

R.I.P 3/4-2004 - 9/10-2008

Min westernrytterblog

0
0
Svar på denne tråd

hej igen..
Forfatter: 
Dato:  15-03-2009 13:53

Så har vi været til vores første clinic Dancer og jeg, han var bare så dygtig og det gør vi gerne snart igen....

Må sige selv om det er fra jorden af jeg arbejder ligenu, så fik vi da nogle fif med hjem og kunne arbejde videre på.

Skønt at læse jeres svar, kan godt lide at høres jeres erfaringer med de forskellige underviser der findes.

Hilsen

Fra

Bitten

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider