Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Mega Clinic
Forfatter: 
Dato:  07-03-2009 18:24

Hejsa .

Ville lige hører om der ikke er nogen herinde der har nogen erfaringer med mega clinicen som quarter foreningen holder ,kunne det forenes med det som i havde lært ved jeres egen træner i forvejen osv....

Hilsen

Jeanette

Nu også med hjemmeside:

http://www.sliding-horses.dk/

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-03-2009 22:08

Jeg skal med for anden gang i år. Jeg sys man skal kunne sortere i det man får af vide men ellers kommer de med meget brugbare værktøjer, det er rigtig sundt for unge heste at komme med.

Be prepared to be Stormed...!

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt
Forfatter: 
Dato:  08-03-2009 00:16

at der da i det minste var en som havde lyst til at dele sine erfaringer med os ,men hvad med Jer andre herinde som har været med har i ikke også lyst til at fortælle lidt .

Hilsen

Jeanette

Nu også med hjemmeside:

http://www.sliding-horses.dk/

0
0
Svar på denne tråd

ooooooooo
Forfatter: 
Dato:  08-03-2009 16:12

Hmm... Tjooh...

Jeg har været med en enkelt gang med en meget ung hest og var rigtig glad for det.

Det er mit indtryk, at mega-clinic'sne bliver afholdt på forskellige måder alt efter hvilke undervisere der kommer. Så det er jo svært at sige noget generelt om det.

Jeg var med sidste år, hvor vi red i to store hold. Der var så flere undervisere til hvert hold. Det var meget grundridning, og jeg fik da ihvertfald nogle rigtig gode fif og øvelser med hjem. Derudover havde vi en del teori, hvor vi selv kunne vælge, hvad vi ville høre om.

Det er jo generelt sådan med clinics, at man må tage hvad man kan bruge i forhold til sin ridning hjemme; alle undervisere og ryttere er jo forskellige...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider