Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

utaknemmelige krikker.......
Forfatter: 
Dato:  14-02-2009 16:03

3 stk. dækkener itu blot fordi de herrer skal lege.

2 stk. til henholdsvis 1500 kr. stk. og 1 stk. til en flad 500 hundrede lap fra Netto - de to dyre dækkener hænger i laser, og er ikke særligt kønne. Netto dækkenet er noget bedre - bob bob....

Så jeg må vel ud og købe nye dækkener? Men de bliver ikke brugt før næste vinter - i mellemtiden må vallakerne gå med laser

Har jeres dækkener overlevet vinterens foldbumser?

Kind regards

Marion

Den er rig, som er tilfreds-

Uddannet negleteknikker med speciale i pleasure og bryllupsnegle.

www.123hjemmeside.dk/pleasurenails

Kærligt stueopdræt af Chihuahua

www.amorinchihuahua.dk

0
0
Svar på denne tråd

dækkener....
Forfatter: 
Dato:  14-02-2009 16:19

Bob og Donna fik her til vinter nye dækkener. Begge to Eskadron af dyreste slags. Nu skulle de fan´me have noget kvali... Fjodor måtte nøjes med sit gamle dækken fra ruder konge var knægt, for pengene hænger jo tords alt ikke på træerne.

Nu hvor vi er halvt gennem februar er stort set alle stropper på begge de nye dækkener skrammede og i stykker. Både hos Bob og Donna er bringelukningen gået øverst oppe og ja, det ligner l*rt.

Fjodors dækken - Et Fal Pro Cavalier, som desværre ikke bliver lavet mere ser stadig ud som var det nyt. Tror faktisk det er ved at være 10 år gammelt. Købte det samme år som Bob blev født. Så det synes jeg faktisk er klasse.

Næste år får de to billige dækkener, for det er bare så surt at se dem splitte flere tusinde kroner ad.

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-om krybbebidning og vævning

HUSK:

De mennesker du træder på på vej op af stigen
er de samme mennesker som du møder på din vej ned.
0
0
Svar på denne tråd

De vallakker
Forfatter: 
Dato:  14-02-2009 17:08

Ja Tøffes dækken er fint på tredje år, men hun går jo også kun med hopper.

Kaptajnen derimod tsk tsk..... De lege jo de unge vallakker. Jeg købte et ikke så dyrt fint rødt dækken til 700,- fra Hööks, RITSJ!!!!! to dage og der var et kæmpe hul. Så havde jeg et reserve i Lilla fra Lille Fis tid. Det fik han på, det var dog lidt stort i halsen, men kunne bruges til jeg havde købt et nyt. Zoo-city i Rødovre udsendte tilbud i november, 40% på dækkener. Så jeg købte et fint blåt Bucas dækken, og det holder endnu Jubiiii....

Hilsen Mie

Det er mig med Tøffe og Lille Fis - og nu også Kaptajnen

Kære Lille Fis, min dejlige skat.

R.I.P 3/4-2004 - 9/10-2008

Min westernrytterblog

0
0
Svar på denne tråd

Min hyp...
Forfatter: 
Dato:  14-02-2009 21:30

Tænk engang min kælling af en hest har ødelagt 2 dækner på knap 3 uger, det ene er et super godt Shires dækken (som hun nok har haft på 4 sæsoner uden én eneste skramme ), som bare ligger hammer godt på hende (og kan selvfølgelig ikke finde et magen til )

RITSJ... så var der en kæmpe flænge på bagparten, så fik damen da et andet dækken på, så gik der lige omkring 1 uge....

RITSJ... så var der igen en flæge på bagparten, men heldigvis ikke så stort, så det syede jeg det bedste jeg har lært og kom herefter gaffatape på, det holder nu på 2. eller 3. uge så vidt jeg husker... PYH!!

Hun går på fold med 3 andre kællinger, så det har nok været noget med kampen om førerpladsen.... for lege, dét gør man ikke .

Nu har jeg købt et -brugt- i reserve, tænk nu hvis...

De bedste hilsner

Tina ;)

Lidt skør er man vel altid....

0
0
Svar på denne tråd

jajajaja
Forfatter: 
Dato:  14-02-2009 22:17

Min Chappo elsker andre vallakers vinterdækner... så efter han gik i gang med dækken nr. 3, holdte det op med at være sjovt for de andre vallak-ejere... Da han heller ikke kunne finde ud af at gå sammen med hopper, går han nu med mundkurv sammen med vallaker...

Sjovt nok - Chappos nye vinterdækken til 600,- kr. ("Made in India") er helt ny og fejler intet :-)))...

Tja... surt... men når vælget er mundkurv eller alene på fold, vælger man vist en mundkurv.

(som heller ikke bliver siddende særligt længe... da det jo er et udmærket legetøj).

Jajaja... de legesyge teenager;-).

"Kvadratisch Praktisch" - nu med en nye hest - paint vallak: Flashy Chex Junior

Majesty 12. 3. 1998 - 16. 9. 2008

Du vil altid være i mine tanker og mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd

Ødelagte dækkener..
Forfatter: 
Dato:  15-02-2009 00:21

.. Ikke her i huset... Her går vi alle i pels..

¤¤¤ HerligVinterHilsen Mulle.¤¤¤

www.123hjemmeside.dk/cowhouse

0
0
Svar på denne tråd

Hos os er
Forfatter: 
Dato:  15-02-2009 09:04

Alle dækner stadig hele Selvom hingstene leger og hopperne er nogle gravide mokker, så har alle dækner holdt

Vi har heldigvis heller ingen foldskader (7-9-13) men jeg har en ide om, at det er wrap-buffetén vi skal takke for det

Christina Gybel
KOMMENDE WESTERNRYTTER:0)
Nu med westernpony.
NY TRAILER UDLEJES BILLIGT. SE PRÆSENTATION

0
0
Svar på denne tråd

har du fået?
Forfatter: 
Dato:  15-02-2009 11:15

Undskyld at jeg lige spørger til et andet emne, men har du Christina fået din skønne "pony" hjem? Lad os høre mere (hvis ja)... :)

Tak...

Hilsen

Anna

0
0
Svar på denne tråd

Anna...
Forfatter: 
Dato:  15-02-2009 12:06

Nej det har jeg ikke, men regner stærkt med at han kommer til DK her i februar, så det kan ikke vare længe

Jeg er ved at gå til af spænding, og så snart han er landet på gården, går jeg i krig med kameraet og så kommer der billeder af smuksakken

Christina Gybel
KOMMENDE WESTERNRYTTER:0)
Nu med westernpony.
NY TRAILER UDLEJES BILLIGT. SE PRÆSENTATION

0
0
Svar på denne tråd

super super
Forfatter: 
Dato:  15-02-2009 12:49

Super Christina...det lyder godt, glæder mig meget til at se/høre mere!

Hilsen

Anna

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-02-2009 12:37

Det ser ud til at jeg lige så godt kan smide mit ellers nye dækken ud igen, den kære Røde har fået en god ven på folden, som nyder at lege "ta-fat-i-dækken-og-hiv" legen.

- Det hjælper så ikke at min lille Røde er den eneste med dækken på den fold!

Fronten af mit dækken er så også total smadret.

Der burde findes et bid ikke skilt! - som heste vel og mærke kan læse! :D

Snowys Sweet Red Too..! My beauty.

0
0
Svar på denne tråd

huller i dækkenet
Forfatter: 
Dato:  16-02-2009 16:19

tøsens dækken har været udsat for mangle flænger i hendes dækken det er pænt blevet syet sammen igen med fiskesnøre så holder det og det nyeste er at vi har sprøjtet det med bidstop så nu bider de ikke længere i hendes dækken dejligt så kan de lære det.til vinter får hun lov til at beholde pelsen og når dækkentiden er slut i år bliver dækkenet smidt ud det er ikke værd at gemme på.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er også på nr. 3 dækken...
Forfatter: 
Dato:  17-02-2009 11:16

Jeg har også prøvet at sy og lappe min dækken til den snart ikke kan mere. ØV, hvad er det surt at skal gøre det hele tiden, men på den anden hånd er jeg glad for at det er kun dækken og ikke min hest at har huler i sig. Den anden dag var jeg nødt til at give GameBoy sin nye dækken på, og whooptie, da han kom ind fra folden var der en ordentlig fling i den... så ude med syetråd igen, igen. Det var den samme hest som tog fat i hans dækken hele tiden, så NU er han flytted fra den fold og hans dækken er helt hver dag når han kommer ind!!! Hurra. Det er bare leje med de vallaker, men jeg har godt nok ikke råd til en ny dækken hver anden dag!

mvh, Jill

Life is what you make it!

" I go nutts over cowboys butts!"

0
0
Svar på denne tråd

Reparationer.....
Forfatter: 
Dato:  17-02-2009 19:17

af dækkener kommer man vist ikke ud over, når flere heste går sammen.

Jeg har et par Bucas dækkener og et Capriati dækken og de er alle blevet repareret mindst een gang hver denne vinter. De er ikke videre kønne længere efter at der er påsat blå lapper af bævernylon. Nu satser jeg bare på at de holder denne vinter ud, så må jeg spare sammen og købe nye til næste vinter .

Da jeg forleden aften (igen) sad og lappede et dækken og bandede over at nålen knækkede for 3. gang i tykke nylon spurgte manden forsigtigt om det ikke kunne svare sig at købe et rigtig godt dækken.

Den var jeg selvfølgelig straks med på, men da han fik at vide at et Rambo dækken koster mindst 2.000,- (PÅ TILBUD!) trak han hurtigt i land igen og synes at det var helt fint jeg sad og ødelagde nålene (og mine fingre)

Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Reinsman dækner....
Forfatter: 
Dato:  18-02-2009 22:11

...i hhv 600D og 1200D med 300 gr foder. Nylon inderside, så der ikke kommer slitage på skuldrene.

www.westernoutfitter.dk/ product.asp?product=1249

www.westernoutfitter.dk/ product.asp?product=1251

Efter 2 vintres test inklusive af "Frankie - the dækken schredder" m.fl. tør jeg godt at sige at holdbarheden er meget gennemtestet.

Priser fra kr. 925,-

mange heste hilsener

Pernille

Little Creek Ranch og Little Creek Western Outfitter

0
0
Svar på denne tråd

Øv øv øv....
Forfatter: 
Dato:  19-02-2009 17:42

Nu er det 3. dækken også itu - og endda så meget at de har pillet fyldet ud af dækkenet :(

Jeg skal ud og købe pladevat og bæver nylon, og så hente den gamle symaskine frem, som kun bruges til den slags......

De nye dækkener kommer ikke i brug før næste vinter. Måske jeg skulle kigge på Pernilles tilbud også :)

Kind regards

Marion

Den er rig, som er tilfreds-

Uddannet negleteknikker med speciale i pleasure og bryllupsnegle.

www.123hjemmeside.dk/pleasurenails

Kærligt stueopdræt af Chihuahua

www.amorinchihuahua.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider