Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

He he.....Min første tyr.
Forfatter: 
Dato:  15-01-2009 22:38

He he..... Så fik jeg min første tyr

Jeg er jo omkonverteret "relgion" fra dressur til western....

Se selv.....

Desværre går det ikke helt vildt godt med at ride, eller retter med at komme op

Men så er det godt at Carsten har sådan nogle vildt lækkre og godt redet western heste, som jeg fik en prøve tur på her forleden dag, hvor vi på Alhambra og "lege" med tyrekalve.

Uhh.... Jeg får så ondt i maven, når jeg skal ride på noget nyt, jeg ikke kender så godt, også har jeg aldrig været særlig vild med noget der har horn i panden.

Reagerede tyren ikke hurtig nok, bed Peppe den bare i rumpen :-)

Denne her tyr var så tilgengæld ret ligeglad med os, den nægtede at flytte sig. Ææææ hvad skal man så stilde op

Ja ja..... og bøh....Den syntes da ihvertfald ikke, at jeg var ret skræmmende.

Tina fik også prøvet, men shhh.....I må IKKE sige det til nogen, så nægter hun bare

Jeg har en idé om, at det er sådan noget, jeg godt vil med Glen.

Jeg har en plan om at begynde at tage ham med på Alhambra, så han kan begynde at vende sig til tyrene og alle de andre heste. Der kommer jo til, at forgår meget, om ørene på sådan en hest og især når den ikke er helt tryg ved nye ting/oplevelser.

/Signe

The Highland Pony Society.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-01-2009 16:27

Det lyder som om i har haft en rigtig god oplevelse i skønne og trygge forhold

0
0
Svar på denne tråd

smiler
Forfatter: 
Dato:  16-01-2009 16:35

Hyggelig tråd. Mon ikke der kommer en fortsættelse

Sometimes things don't go as planed - sometimes it goes better

0
0
Svar på denne tråd

Alhambra
Forfatter: 
Dato:  16-01-2009 17:00

Ja jeg var der jo også og så jer prøve at ride rundt og "skubbe" lidt til kalvene Det så ud til at i hyggede jer rigtig meget.

Men lige en lille advarsel: Pas på, man får meget hurtigt KO-GALSKAB Jeg var ihvertfald selv solgt med det samme da jeg prøvede det i sommer for første gang og det har "krævet" en invistering jeg ikke lige havde regnet med (ny hest osv)

Christina Gybel
KOMMENDE WESTERNRYTTER:0)
Nu med westernpony.
NY TRAILER UDLEJES BILLIGT. SE PRÆSENTATION

0
0
Svar på denne tråd

Paint og appi
Forfatter: 
Dato:  17-01-2009 08:54

Dejlige billeder og en lille misundelse rører på sig her jeg regner med Cats jeg jeg skal ud og opleve nogle kavle her engang i foråret og ja jeg er begyndt at glæde mig....lidt

Paint horses og
nu også med en lille Appi i stalden

Stahr

Paint vallak til salg

se præ.

0
0
Svar på denne tråd

Alhambra
Forfatter: 
Dato:  27-01-2009 13:00

Så tager vi afsted igen i aften, og idag bliver den helt store prøve, for idag tager jeg Glen med, så han kan møde sin første tyre kalve, (jeg ved selføgelig ikke hvad, han har mødt hjemme i Skotland) men her hjemme, har vi ikke før rendt ind i sådan nogen.

Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad han siger til sådan nogle sjove fyre.

Glen er meget nysgæreig, og følger altid med i alt hvad der forgår med ørene fremme og et lille glimt i øjet, MEN ALTID bag en anden.

Nok er man nysgærig , og interesseret i hvad der forgår, men man skal ikke nyde noget, hvis det kunne gå hen og blive "farligt" så lader han, gerne en anden tag alt skraldet.

Han er så godt, som sadlet og klar til, at tage afsted.

Nu skal vi bare lige have ham læsset.

Det har vi trænet en del, og det er gået rigtig godt, han går lige op i, og gør det geren mange gange, uden vrøvl.

Men lad os nu se, det plejer geren at være sådan at når man så skal bruge det til noget, og man skal ud at køre rigtigt så plejer det gerne ikke, at virke alt det man har trænet.

Vi ses på Alhambra

Mvh

Signe

Ps. Jeg har altså ikke tænkt mig, at hans første møde med tyrbasserene skal forgår men mig på ryggen, jeg bliver på sikker grund og med jord under føderne.

0
0
Svar på denne tråd

Så har vi været afsted
Forfatter: 
Dato:  29-01-2009 14:37

Tja..... SÅ har vi været afsted, og det gik efter alt forventning.

Det iteresserede ham ikke en s..d!

Han var da nysgærig nok, og havde ørene fremme, men så var de heller ikke, mere interesante ind det, de der tyrebasser der.

Det forgik stille og roligt, vi kom ind til sidst, da alle de andre var færdig med at ride, også kunne Glen i ro og ma se, om det var noget, han vile være med til.

Undskyld at billederne ikke er bedere, men det var ret svært, at få noget godt lys der inde.

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke....
Forfatter: 
Dato:  29-01-2009 17:01

....med debuten

Det er en meget smuk pony du har

Mvh DorteCL

Stolt ejer af

AQHA Cross Bar Kid

&

ApHC Frosty The Zan Man aka Cowboy

0
0
Svar på denne tråd

Ja han er smuk
Forfatter: 
Dato:  29-01-2009 21:53

Jeg så ham jo lige ganske kort, ved traileren, men synes han var en smuk pony. Næste gang tager jeg min unghest med, og introducerer ham til de kære køer.

0
0
Svar på denne tråd

jajaja
Forfatter: 
Dato:  30-01-2009 09:04

Ja, han er flot Glen - er vildt med hans hårpragt og farve.

Jeanette - hvornår foregår det på Alhambra? Måske kunne man lave en intro-aften til alle dem, som har "ungheste" eller heste unde ko erfaring?

Lave sådan en ko børnehave;-)?

Mig og chappo vil også gerne hilse på køer...

"Kvadratisch Praktisch" - nu med en nye hest - paint vallak: Flashy Chex Junior

Majesty 12. 3. 1998 - 16. 9. 2008

Du vil altid være i mine tanker og mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd

lækker
Forfatter: 
Dato:  30-01-2009 10:03

super charmerende pony og fed farve

Tillykke med debut´en

Avl Kvæg Reining Cutting.

www.sitecenter.dk/ranchhorse

PEP`N PERFECT QH stallion

American Quarter Horse ...

0
0
Svar på denne tråd

anhanus.....
Forfatter: 
Dato:  30-01-2009 11:03

Der er kvægridning på Alhambra hver tirsdag, gå ind på "http://kohest.dk/" og kontakt Lars, så kommer du på sms liste hvor der adviseres kvægaftner. Om tirsdagen er der varm mad før ridning, til blot 30 kr.!

Derudover er der en masse kvæg clinics, så check kalenderen på " kohest"

Bedste ønsker
Fra
Lone og Rødtop :-D
0
0
Svar på denne tråd

super, tusind tak
Forfatter: 
Dato:  30-01-2009 21:44

Hej Lone,

tusind tak for linket og info... må se at vi få planlagt lidt køer en dag... gener skulle han have til det min "lille mand"...nu må vi se, om han gider dem...

Tak for linket!

Hilsen

Anna

"Kvadratisch Praktisch" - nu med en nye hest - paint vallak: Flashy Chex Junior

Majesty 12. 3. 1998 - 16. 9. 2008

Du vil altid være i mine tanker og mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider