Så tager vi afsted igen i aften, og idag bliver den helt store prøve, for idag tager jeg Glen med, så han kan møde sin første tyre kalve, (jeg ved selføgelig ikke hvad, han har mødt hjemme i Skotland) men her hjemme, har vi ikke før rendt ind i sådan nogen. 
Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad han siger til sådan nogle sjove fyre.
Glen er meget nysgæreig, og følger altid med i alt hvad der forgår med ørene fremme og et lille glimt i øjet, MEN ALTID bag en anden. 
Nok er man nysgærig , og interesseret i hvad der forgår, men man skal ikke nyde noget, hvis det kunne gå hen og blive "farligt" så lader han, gerne en anden tag alt skraldet. 
Han er så godt, som sadlet og klar til, at tage afsted.

Nu skal vi bare lige have ham læsset.
Det har vi trænet en del, og det er gået rigtig godt, han går lige op i, og gør det geren mange gange, uden vrøvl.
Men lad os nu se, det plejer geren at være sådan at når man så skal bruge det til noget, og man skal ud at køre rigtigt så plejer det gerne ikke, at virke alt det man har trænet. 
Vi ses på Alhambra 
Mvh
Signe
Ps. Jeg har altså ikke tænkt mig, at hans første møde med tyrbasserene skal forgår men mig på ryggen, jeg bliver på sikker grund og med jord under føderne.