Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Ridebane... hjælp..
Forfatter: 
Dato:  03-01-2009 15:02

Nogen herinde der ved hvordan man laver en ordenlig bund til ridebanen.. for vi har rykket to kæmpe træer op, hvor banen skal være. Der er derfor mega fedtet derude. Så nu kan vi ikke rigtig komme videre... øv øv.

0
0
Svar på denne tråd
 
 du kan
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 23:13

evt. prøve at spørge Pernille Bendix fra Little Creek, de har nemlig den bedste bund ever!! -men ved dog ikke hvor meget hjælp de fik udefra?


Maria Jørgensen & BJR Small Warrior

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for hjælpen..
Forfatter: 
Dato:  11-01-2009 17:51

Det vil jeg prøve..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det vil jeg også gerne vide
Forfatter: 
Dato:  11-01-2009 19:04

for vi skal til at omlægge vores ridebane herhjemme så den kan bruges hele året.

Jeg er udemærket klar over at der skal dræn i - men bunden! Hvilken type bund? Det skal være en bund som ikke fryser til!


Så er der nogle derude der ved hvordan det gøres bedst må i meget gerne skrive det herinde



Kind regards

Marion

Den er rig, som er tilfreds-



Alle chihuahua babyer er solgt

Vi forventer hvalpe til februar.

Ønsker man at komme på venteliste, kan man kontakte mig på mail.


www.amorinchihuahua.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Har hørt lidt....
Forfatter: 
Dato:  15-01-2009 15:26

Jeg har fået a vide, at man skal skrabe bunden helt af, så man kommer ned hvor den ikk er smattet. Derefter skal man grave ca 80 cm ned til dræn og ligge dem hele vejen rundt om banen plus 3 baner dræn inde midt på banen.. så sku der ikk ku komme vand.. Kommer jo an på hva for et vejr vi har.. Derefter skal der ligges perlegrus på indtil man har den højde på banen man vil ha.. men typisk 5-10 cm.. Efter man har gjort det, smider man støbe sand på.. ca 10-15 cm. Så skulle man ha en god bund. tilsidst kan man smide lidt flis på til frosten..


vi prøver det og ser om det virker..


Fik ikke spurgt pernille bendix,da jeg mødte en mand som selv lige havde lavet en til sin kone..Hun er glad for sin...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stenmel skulle være godt
Forfatter: 
Dato:  15-01-2009 17:15

Jeg har hørt en del godt om stenmel, og også prøvet gode baner belagt med det.


Jeg overvejer selv at erstatte mit grus med stenmel.


Hilsen Gitte


Smuk og dejlig Quarterhoppe sælges

www.wisemice.dk/salg

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider