westernredet heste på sydsjælland...
Nu har jeg siddet og kigget lidt på markedspladsen, og der er ikk ret mange westernhypper der mangler part, kan udlånes osv... Det er da frygteligt trist...
Jeg ville nemlig gerne ride lidt, for at holde western ved lige, kan få lov at låne de ismuler der står der hvor min mini shetter står engang imellem, og det er også super hygge, men når nu det er western man brænder for, kunne det jo være rart med en westernmule...
Men men men, her kommer det tricky, jeg vil ikke betale for jeg det, da jeg mener ´det jo hjælper ejer af hesten at jeg vil motionere/træne med den, ville heller aldrig selv ta penge for det...
Jeg ville gerne evt træne lidt HMS med hesten også, og det ville ikke genere mig det mindste at den måske var lidt rå/nytilredet, da jeg selv har redet en traver til for ikk så længe siden, og syns det er herligt at være med hele vejen, men intet krav...
Men det er kun ved mine tanker endnu, da jeg lige skal passe det ind osv... Undrede mig bare over beløbet folk betaler for at hjælpe en ejer med deres hest, samt hvor få westernmuler der er herovre... Er det mig der er blind og helt ude i hampen???