|
|
| Sannee i Oklahoma |
| Forfatter:  |
Little S Ranch |
| Dato:  |
03-12-2008 10:07 |
|
Sannee er i Oklahoma for at ride til World Reining Masters - det er vildt! Det største (mere end 1800 heste) og mest præstigefyldte reining show i verden og "vores" tæner deltager! Vi er utrolig stolte over Sannees kvalificering og glæder os til at drage nytte af den erfaring et så stort show vil give Sannee.
Følg med på www.reininglandshold.dk
Sannee skal ride en lånt hest, Chics Voodoo, den 4. december, som også er Pers 60 års fødselsdag . Vi håber vi kan følge med live på nrha.com/futurity/2008/webcast/ coliseum.html lige nu er kampen gået ind på at finde ud af hvordan og om det er det rigtige link???
Sannee, vi er med dig selv om du ikke lige kan se os 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke til Per |
Little S Ranch |
04-12-2008 08:07 |
|
Tillykke til Per!!! 60 år og i Oklahoma, så kan det vist ikke blive bedre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Update |
Little S Ranch |
04-12-2008 08:12 |
|
Så er Sannee og Chics Voodoo gået gennem vet chec Klassen starter kl. 19.30 (Dansk tid den 5. december kl. 2.30) med startnr. 1407. Link til web tv er nrha.com/futurity/2008/webcast/ coliseum.html - og det virker Vi kommer til at stå tidligt op, for DET skal vi bare se! Mon der er andre der hopper ud af dynen i nat for at følge med?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| desværre ikke |
|
|
Jeg har min sødeste drømme lige på den tid Men vil da drømme om at Sannee bare giver hele banden bagsko. Held og lykke Sannee 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vil gerne se det |
|
|
men har endnu ikke fået linket til at virke 
Men held og lykke til dig Sannee 
Og tillykke med fødselsdagen Per 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo jo jeg SKAL se |
MakThomsen ♥Tommys Delightϖ |
04-12-2008 11:23 |
|
Sannee give de andre "bagsko", tænk hvis/når hun vinder titlen, hun har helt sikkert gode chancer, det vil jeg bestemt ikke gå glip af.....Jo jeg skal sidde oppe og se hele showet, har heldigvis fri fredag, så må jeg jo tage mig en morfar senere. Jeg glæder mig så meget på Sannee og Pers vegne, det er helt fantastisk og de fortjener virkelig dette event. Tænk hvis hun vinder, så er jeg "sgu" bange for, at der går et par ekstra dage inden de kommer hjem.... 
Marianne Thomsen Born to Fight..Tommys Delight.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
tillykke fra alle os osse  jeg skal se det hele osse, der må købes cola og slik så jegkan holde min egen lille fest mens kæresten sover hæhæh..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så det nu |
Little S Ranch |
05-12-2008 02:43 |
|
Så har der lige været præsentation af rytterne. Linket virker - her Så nu skal der ses Reining resten af natte. Så vidt vi ved starter Sannee som nr. 10....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Update |
Little S Ranch |
05-12-2008 02:56 |
|
...Klassen er igang! Sannee er rytter nr. 12. Virker dit link ikke så log af og log på igen - det virker!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Så har sannee redet og der har været premie overrakkelse, det var et super ridt, og vi alle meget stolte af vores træner.. Go go go til Sannee! Og tillykke til per med de 60 år 
Be prepared to be Stormed...!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flot ridt |
Little S Ranch |
05-12-2008 05:34 |
|
Det ridt kunne vi godt være stolte af!!! Godt gået Sannee! Hård konkurrence hvor Rudi Kronsteiner blev nr. 1 med en score på 221. Vi glæder os til at høre detajlerne fra turen når Sannee kommer og underviser os igen den 13. + 14. december - vi glæder os vildt!!! Endnu engang stort tillykke til Per 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Sannees score |
Little S Ranch |
05-12-2008 07:55 |
|
Sannees score blev 208,5 (så vidt jeg kunne høre). Ved ikke helt placeringen da jeg ikke fik skrevet de sidste 6 ryttere op. Men tror det blev midt i feltet Og det er ret flot!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hjemme igen |
S Klindt |
06-12-2008 21:58 |
|
Så er jeg hjemme igen:) Det har bare været en super tur og jeg er meget tilfreds. Der er 5 dommere hvor man så tager højeste og laveste dommer fra. Jeg fik 2x69 1x69,5 1x70 1x71 hvilket giver mig et snit på 69,5 det lyder måske ikke af meget, men jeg garanterer for at du skal ride for at få det Chics Voodoo som jeg red er en super lækker hest, han havde desværre det minus at han gerne ville gå med lidt åben mund, hvilket de tar mig lidt for. Derudover havde jeg et overspin, men ellers var jeg meget tilfreds og mener ikke at jeg kunne have gjort det bedre. Under alle omstændigheder var det en kanon oplevelse som er god at have med sig. Videoen vil komme på min hjemmeside med det samme jeg har fået den;) Alle har været så søde og hjælpsomme. Smil fra en meget glad Sannee
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|