Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Så kom Spøge
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 20:53

Ja, så blev det jo den 28. Nov. Dagen hvor Spøge endelig skulle blive min! Da hun ankom til stalden var hun bare super cool, og jeg trak hende ind i hendes nye boks. Der blev hendes bokskammerat lukket ind til hende. Spøge kiggede lige rundt, og gav sig til at gumle hø, mens hendes bokskammerat var meget mere urolig. Ikke om det på noget tidspunkt smittede af på Spøge. Jeg er simpelthen så imponeret over hende. Og alle i stalden blev med det samme forelsket i hende. Og har fundet på en masse (bøvede) kælenavne til hende allerede. Det andet føl hun står sammen med er en Frieser, og egeren overvejer allerede at skifte til western, hihi. ;-)

Så jeg er simpelthen bare så stolt, og glad for alt det arbejde Tina og René har lagt i hende.

Jeg tager nogle billeder af hende i morgen, hvor hun hygger sig i sin nye boks.

Og endnu engang Tina, Tusind tak fordi jeg måtte købe Spøge.

Sofie med Spøgelset

Økologi er IKKE = dyrevelfærd!!
Konventionelt landbrug er IKKE = dyremishandling!!
0
0
Svar på denne tråd

Stort Tillykke
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 21:50

Endelig fik du hende hjem Stort tillykke med det skønne føl, glæder mig til at se nye billeder af hende

LITTLE YELLOW RANCH

Quarter and Paint

Mette Bülow Friis

0
0
Svar på denne tråd

paint horse
Forfatter: 
Dato:  29-11-2008 09:21

Stort tillykke herfra, held og lykke og god arbejds/lege-lyst.

Glæder mig til at se billeder.

Paint horses til daglig glæde

Stahr

0
0
Svar på denne tråd

billeder
Forfatter: 
Dato:  29-11-2008 18:15

Ja så har jeg været ude ved Spøge for anden gang i dag, og sørme om jeg ikke lige fik knipset nogle billeder. Her er nogle stykker.

Dejligt med noget mad!

Se lige min flotte nye grime, som er str. Pony og næsten for lille!!

mmhn Wrap.

Bokskammeraten som er lidt hysterisk fordi mor er forsvundet. Men Spøge er da bare fuldstændig ligeglad.

Hey, se lige mig! Jeg er herinde!!

Pigerne i stalden mener forresten er Spøges ører er blevet dyppet i malerspanden og at hendes pels er kattepels, fordi den er så blød.. Og de kan slet ikke komme sig over hendes tynde ben, og kæmpe numse. De har vidst aldrig set en rigtig hest før.. ;-)

Sofie med Spøgelset

0
0
Svar på denne tråd

Hej Sofie
Forfatter: 
Dato:  30-11-2008 13:48

Åh der er hun jo den lille pige.. ja hun var godt nok cool hun ikke en gang kikkede efter traileren.. hun er sgu en dejlig hest.. Jeg er bare rigtig glad for at have fundet hende et godt hjem.. Og heldigvis var det mørkt da vi kørte hjem, så kunne René ikke sidde og se mig småtude på vej væk.. rigtig meget held og lykke med hende, vi glæder os til at komme på besøg i det nye år og se hvor stor hun er blevet..

Tina

Med en ven deles
minderne fra i går,
glæden fra i dag,
og håbet for i morgen.

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke!!!!
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 09:07

Hej Sofie

Stort tillykke med hende. Hvor ser hun dejlig ud

Vi glæder os til at følge hende her på HN

Bedste hilsner Line

Cowgirls do it better!
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 10:22

Mange gange tillykke med hende... Ja det er dejligt at få dem hjem.. kan stadigvæk huske følelsen da jeg fik Lady Hjem

Held og lykke med hende.

Maja

Picó 28. Maj 2006 R.I.P

Basse 5. Dec. 2007 R.I.P

I vil altid være i mine tanker

Vejen der ikke starter i hjertet ender blindt

Stop op - Lev livet

Du ved ikke hvor længe du har det!

0
0
Svar på denne tråd

i dag...
Forfatter: 
Dato:  02-12-2008 18:38

I dag har hun bare været så sød (hvornår er hun ikke det??) Hun stod i over en time på staldgangen og blev striglet og nusset. Og havde travlt med at se med, hvad de andre piger gjorde ved deres heste. Vi lod lige en stor dansk varmblods vallak hilse på hende, mens hun var på staldgangen. Det var rigtig spændende! Men da han begundte at snuse hende under maven sagde hun fra, og sparkede ham lige i bringen, med et ordentligt bukkespring. Så gad han ikke snakke mere med hende. hehe.

Ellers har vi trænet i af spise store gulerødder med meget små føltænder. Det er svært. :-)

Sofie med Spøgelset

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider