Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Australsk stocsadel, købes hvor?
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 14:51

Hej!

Jeg søger en australsk stocksadel (uden horn). Jeg har en hest på 153 (alm. bygning) og jeg er selv spinkel af bygning. jeg har fået afvide at en Stocksadel i st. 17 # vil passe godt.

Mit sprøgsmål er så hvor jeg kan købe sådan en henne? Det skal være på sjælland. Jeg har hest syd for Holbæk (tølløse).

Jeg har ikke kunne finde nogen rideudstyrsbutik der forhandler disse på sjælland!! Håber nogen kan hjælpe mig!

Venlige hilsner

Anita

0
0
Svar på denne tråd

Tjek nettet
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 21:16

jeg søger en kombineret sadel til vores pony, og har i min søgen set flere af de australske hos div nethandlere.Det skal lige siges at det er brugtmarkedet jeg snuser rundt på.

øjeblik så tjekker jeg lige nogen af dem ud igen, og vender tilbage med nogle link.

Mvh Gitte

Tal til mennesker, du henvender dig til på et sprog, de forstår. Forstår de dig ikke, er fejlen din. Da må du begynde forfra, ellers når vi ikke videre.

Carl Scharnberg

0
0
Svar på denne tråd

Link...
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 21:25

www.hellesrideudstyr.dk/ product.asp?product=2798 men den har godt nok horn.

www.happy-horse.dk/ product.asp?product=28

rideudstyrslageret.dk/ product.asp?product=25

www.jo-po.dk/shop/stocksadel-laeder- 305c1.html

Fordelen ved at købe hos firmaer, er at du kan sende sadlen tilbage hvis den ikke passer alligevel.

Søg på Google, så kommer der mange muligheder op.

Held og lykke med din søgen.

Med venlig hilsen Gitte

Tal til mennesker, du henvender dig til på et sprog, de forstår. Forstår de dig ikke, er fejlen din. Da må du begynde forfra, ellers når vi ikke videre.

Carl Scharnberg

0
0
Svar på denne tråd

hej hej ..
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 21:37

jeg ved at Discount hesteudstyr har dem og de holder til i Ringsted...

kig her:

www.discount-hesteudstyr.dk/

men om ikke andet kan du få den billigere på nettet her:

www.moldrup-rideudstyr.dk/shop/ special-14c1.html

(de kommer også til sjælland et par gange om året de er her somregel både til store heste dag og Roskilde Dyreskue..

men ellers er der også...

www.jo-po.dk/shop/stocksadel-laeder- 305c1.html

happy-horse.dk/ product.asp?product=28

håber det kan bruges mvh Sette

Det er sjovt at tage heste seriøst!!

- sette.mono-hq.com -

0
0
Svar på denne tråd

Tak for jeres svar
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 21:46

Mange tak for jeres svar!

Mærkeligt der ikke er flere "fysiske" butikker på sjælland der forhandler dem.

Jeg har selv kigget på : www.moldrup-rideudstyr.dk/shop/ special-14c1.html og kunne godt tænke mig den uden horn til 2200kr. Nogen der har erfaringer med denne sadel?

Eller bare general erfaring med en stocsadel? Fordele og ulemper?

På forhånd tak! :)

0
0
Svar på denne tråd

ja du får jo altid hvad
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 09:22

du betaler for! Jeg ved hernede fra det kan være svært at finde det rigtige udstyr til en stocksaddel, da der ikke er mange som gør i det herhjemme..ellers kan jeg da lige forslå denne her, det er kvalivarer men godt nok bomløs www.noas-shop.dk/rideudstyr/sadler/ brugt_torsion_x_light_da.html

ellers mindes jeg har set en på westernportalen, kan ikke huske om det var en stock, men den er i hvertfald uden horn

God jagt

Pia

Vi søger forhandlere til at sælge kvalitets hunde/kattefoder. Interesseret - smid en mail

0
0
Svar på denne tråd

Ja, kvalitet koster.....
Forfatter: 
Dato:  29-11-2008 05:18

Jeg har selv længe været på jagt efter en god stocksadel og har fundet flere steder hvor man kan købe dem......

Men, vogt dig for at købe en billig discount sadel,de er lavet i indien og er, for det meste billige kopisadler og holder ikke længe. Desuden gør de mere skade end gavn på hesten. En god stocksadel koster ikke under 5000 kr. En god sadel har et godt navn: der findes mærker som: Syd Hill, James Saddlery australia,Down under collection ( de har sadler fra 6-7000 og op efter)

http://www.tofhesteutstyr.no/ Her kan du læse lidt om de forskellige mærker de sælger. Der er også en anden, der hedder http://www.saddlecomfort.com her kan du også læse om, hvordan man undgår kopimærkerne.

Jeg har ejet en ægte stocksadel og tro mig, det betaler sig at give lidt mere for den.... Det er som med westernsadler; en god sadel holder i mange år og holder til at blive brugt hver dag.

Forøvrig endte jeg med at købe en i Norge, hvilket jeg ikke har fortrudt. Kunne nemlig ikke finde nogen danske forhandlere.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider