Hej derude!!!!
Jeg er en 23-årig studerende, som er ved at sprænges af længsel efter at genoptage en af mit livs største passioner - ridning og samværet med hestene i det hele taget.
Derfor leder jeg efter et sted i nærheden af Århus, hvor jeg kan tage timer i westernridning. Hvem ved hvor der findes et sted, hvor det kan lade sig gøre?
Jeg har redet fra jeg var 4 til jeg fyldte 17 - jeg har ejet 3 egne heste, "haft" flere andre, svømmet med heste, kørt medc heste, lavet horsemanship, trænet psykisk forstyrrede heste, "cirkusøvelser," sprunget, töltet, redet dressur, redet stævner, sovet med heste, tegnet og malet og fotograferet dem... i mange år fyldte de en enormt stor del af mit liv.
Nu er jeg imidlertid i den situation, at jeg læser min drømmeuddannelse og hverken har tid eller råd til at have en hest. Jeg savner det vildt, og har lyst til at starte med hestene igen - denne gang på en ny måde. Jeg har altid haft en drøm om at ride western, og vil derfor gerne begynde med at tage nogle timer.
Da jeg som nævnt ikke har nogen egen hest, har jeg brug for en underviser som kan stille en skolehest til rådighed. Det behøves ikke være en "begynderhest" i den forstand - jeg har redet så meget, at det "sidder fast," selvom jeg selvfølgelig skal igang igen rent fysisk...
Jeg er også interesseret i turridning eller pasning/skovtursluftning af hest(e) omkring århus i det hele taget, hvis nogen mangler tid i hverdagen til at få sin hest nok ud...
Håber at høre fra jer!
Venlig Hilsen R
|