Jeg er simpelthen en nød til at hitte ud af alle farverne og aftegn. Jeg kan huske de fleste, men der er smuttere. Og nu er det så at jeg egentlig ikke helt kan hitte ud af hva man kalder Freja- både farvemæssigt, men osse aftegnsmæssigt.
Så hvis der skulle ske at sidde nogle søde mennesker derude som har mere styr på det end mig som gider lige at give sit besyv med her, ja så ville jeg faktisk blive ret så glad endda.
Freja er som de fleste naturligvis kan se ikke en paint, det er kun hendes røde kammerat af min der har æren af den titel. Freja er en araber blanding af en art, som forhåbenligt til næste år kåres i pinto og muligvis osse dsp... Nu må vi se...
Men som sagt så hører jeg egrne fra kloge mennesker derude bag skærmen- smider lidt en gang billeder (tænkte at western menneskerne bruger de engelske udtryk derfor spørger jeg her og ikke på opslag og billeder da de danske forvirrer mig mere)
Ind i mellem som her på billederne ser hun ret lys grå ud, og tager man hende så ind i stalden virker hun mørkere- og alt efter årstid snyder det jo osse lidt.
Det nederste billede er det eneste jeg har af hovedet hvor man kan se aftegn mv der, bare nogenkunde. Ikke et godt billede, men et af de få hovedbilleder jeg har.