Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Sadel - realistisk pris??
Forfatter: 
Dato:  15-09-2008 22:50

Har for ikke så længe siden købt en brugt Circle Y Equitation (kan ses på præs.) fordi planen var at konvertere til western, men er nu kommet i tvivl og kommer desværre til at sælge sadlen for at have råd til en ny dressur sadel.

Møg-ærgeligt, har givet en del for den, da jeg ikke ville gå på kompromis med kvalitet, men måtte jo prøve for at vide...

Spørgsmålet går så på hvad i vil mene er en fair pris, hvis den vel at mærke skal kunne sælges indenfor overskuelig tid??

Den er i god stand, ingen fejl og mangler.

Er der evt. nogen udstyrsforretninger der køber?

Yderligere har jeg hørt at man kan få alle detaljer om sadlen via dens nr. men kan ikke huske hvor det var man kunne henvende sig???

Håber der er nogen der kan hjælpe!!!

0
0
Svar på denne tråd

hvis den
Forfatter: 
Dato:  16-09-2008 20:05

er i samme stand som da du købte den, vil du jo teoretisk set kunne få det samme.

Vil du af med den i en fart, må du jo så nok gå lidt ned i pris derfra.

Nogen af de, der sælger westernsadler, vil måske gerne tage den i kommission - men hvis de skal købe den af dig, dykker prisen gevaldigt.

mvh Maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

0
0
Svar på denne tråd

saddel
Forfatter: 
Dato:  17-09-2008 09:25

prøv claus på tuse creek ranch han handler med brugt og nyt og hved hvad han snakker om mht saddler

En mand bliver cowboy ved fødslen og ikke ved tvang.

0
0
Svar på denne tråd

Sadel- realistisk pris
Forfatter: 
Dato:  17-09-2008 17:33

Tak for svarene, må nok regne med at miste nogle penge på den.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-09-2008 11:04

Hvad har du givet for den, hvis man må spørge om det?

0
0
Svar på denne tråd

sadel - realistisk pris
Forfatter: 
Dato:  22-09-2008 15:39

10.000,- uden udstyr.

Er også rigtig lækker og i super stand, så nu venter jeg og ser om der kommer et ok bud.

Ellers beholder jeg den og sparer op til en engelsk ved siden af

0
0
Svar på denne tråd

str. bom
Forfatter: 
Dato:  25-09-2008 14:59

hvilken størrelse bom er den?

0
0
Svar på denne tråd

Sadel - realistisk pris
Forfatter: 
Dato:  25-09-2008 22:16

Købte den som semi, men er for bred til min hest, så har den mistænkt for at være Full.

Der skulle være et sted hvor man via nr. kan få alle detaljer oplyst. Kan bare ikke finde ud af hvor...????

0
0
Svar på denne tråd

Circle Y
Forfatter: 
Dato:  26-09-2008 07:02

Hej

Det er åbenbart et spørgsmål, der ofte bliver stillet. I hvert fald kan du finde svaret på Circle Y's hjemmeside

Q. How do I tell if my Circle Y saddle is a medium or wide tree?
A. The serial number is located on the "on side" underneath the seat jockey on a metal plate. The width is indicated by the last two digits of the ten digit number. It will be 04 for regular width and 05 for wide. This numbering system became effective in 2004. For saddles manufactured before 2004, please contact Customer Service.

Hvis du ikke ved hvor gammel sadlen er, må du bare skrive til dem

http://www.circley.com

Lene

0
0
Svar på denne tråd

vil du undersøge
Forfatter: 
Dato:  26-09-2008 09:12

Vil du så undersøge via et evt nummer hvilke str, da jeg nok får brug for en wide (skal lige undersøge med min underviser om hvilke str hun mener, at han skal bruge)

Mvh

Pernille

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-09-2008 16:29

Lene: Super og tak

Pernille : chekker op på det

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider