HEjsa du skal være hjertelig velkommen d. 3. august på Vejsholm ved Nr. Åby, det er kun en halv time fra Kolding.
Der holder vi clinic, med Helle Kristensen fra Viborg.
Vi er 8 der skal ride - ca en time hver, vi sidder på halmballer i ridehuset og følger med i undervisningen og høre hvad helle siger, det lære man utroligt meget af.
Det er Gitte Garcia der afholder clinicen, det er hende der bor på Vejsholm.
Det er smader hyggeligt, der er altid kaffe på kanden og også en god kage dertil.
Adressen er Byllerup 13, 5580 Nr. Åby - vi starter kl. 9.00 og er nok færdige ved 19 tiden om aftenen, det holder ikke altid med den time pr. rytter - Helle bliver ved til hesten går som den skal og nogen gange tager det mere end en time, så vi kalder det westerntid.:)
Gitte laver lækker mad til middag, vil du spise med, skal du lige kontakte hende og bestille. Hun har ogås en profil herinde, men skriv bare tilbage til mig hvis du er intr. så kan jeg bestille for dig.
Du vil lære nogle hyggelige mennesker og kende og snuse til western ridningen, sådan startede jeg også selv for to år siden, og har faktisk været til alle clinic siden, så pas på du bliver afhængig af det. 
mange hilsner
Anita