Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Nysgerrigheden trykker... Paladini.
Forfatter: 
Dato:  25-02-2003 18:18
Ja nu er jeg jo vildt nysgerrig af natur og jeg ville så gerne se hvad ham paladini er for en fætter...

Han sendte mig en mail om at hvis jeg kunne samle 6 ryttere, så ville han komme over en dag og undervise for 75 kr pr rytter, turen betalt og en pølsemad...

Er der nogle der vil være med på sådan en ide?? forløbigt er vi 2 der gerne vil!!

Jeg bor i kokkedal, nordsjælland... er det nogle friske imellem til en enkelt gang?? Det må blive noget i retning af en mini clinic...

-miki-

....hende uden signatur!!

hmmm er det en signatur når man skriver man ingen har ?:-)
Go figure!
0
0
Svar på denne tråd

Re: [ARR] Nysgerrigheden trykker... Paladini.
Forfatter: 
Dato:  25-02-2003 20:24
det glæder mig at du er nysgerrig.........men jeg er sikker på at du kan få alle mulige referancer her på nettet af forskellige art, nogen kan man med og andre kan man ikke med........... ikke osse??

Men det du får det er mig, mvh Ariel
med venlig hilsen, AG Paladini

Du kan tale med mig på WWW.PALTALK.COM,i HORSENET rummet, mød heste folk fra hele verdenen!!!!

http://www.bonanzawestern.com
0
0
Svar på denne tråd

Re: [ARR] Nysgerrigheden trykker... Paladini.
Forfatter: 
Dato:  26-02-2003 18:02
Jamen ja, du har helt ret. Man kan høre så meget, men nogle ting må man bare forsøge på "egen krop". Så nu skal jeg da se hvad du er for en fætter *g* Glæder mig faktisk. Håber der er nogle der "springer på vognen"

-miki-

....hende uden signatur!!

hmmm er det en signatur når man skriver man ingen har ?:-)
Go figure!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider