Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

DLWR Pinseshow - Tusinde tak
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 21:04

Hej Igen

Mit første indlæg blev slettet fordi overskrift var skrevet med store bogstaver .. men jeg er hørehæmmet så kommer tit til at råbe højre end godt er

Men tilbage til sagens kerne

Jeg vil endnu engang sige Tusinde tak for et kanont show - hvor Tyson og jeg hyggede os gevaldigt.

Ved ankomst på Brown Hill - var der allerede dækket op - flotte borde med dug og blomster ... kaffen var brygget og morgenbrødet klart. Simpelthen så perfekt.

At vi også fik slæbt nogle rosetter med hjem gjorde bestemt ikke dagen ringere.

Tyson var iøvrigt meget glad for sin boks som stod pænt ren og klar til ham.

Kære DLWR team - i formåede i den grad at skabe rammerne og dermed resultatet af en fantatisk dag.

Stort knus fra Måtte Wayne og Tyson ..

NB håber ikk jeg har råbt for højt

Charlotte Franke ............som er bidt af western
0
0
Svar på denne tråd

DLWR show
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 13:35

Ja, det var et godt show, bestemt det bedste , jeg var dog kun med som tilskuer, og ærgrede mig da over at kræet ikke var med... dét må jeg have næste gang (hvis hun kan opføre sig ordentlig, hehe).

Hvornår mon DLWR holder show igen , har ikke kunne finde en dato nogen steder...

De bedste hilsner

Tina ;)

Sommerhus sælges --> I tilstandsrapport står flg.: Husets tilstand er over middel

NU med show jakke syet af Gitte Ahlfeldt

0
0
Svar på denne tråd

DLWR show
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 07:18

Dlwr arbejder i øjeblikket på at få opdateret deres hjemmeside.. Den er ellers http://www.dlwr.dk, og når den er klar vil shows stå under kalender. Men tror vidst nok at der bliver noget lidt senere på året igen. Dog ved jeg ikke hvornår

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider