|
|
| Ny hest hos KLM Reining HorsEs |
| Forfatter:  |
Lotte og Kenneth »KLM Reining Ho |
| Dato:  |
10-04-2008 20:40 |
|
Hej alle  Vil lige dele denne gode nyhed med jer, vi har igennem den sidste mdr. snakket med Dell Hendriks vedr. en af hans salgsheste Check Out My Dunnit, og idag lykkedes det at få handlen på plads Vi er blevet de lykkelige ejere af denne lækre hoppe....   Indtil videre bliver hun hos Dell, indtil Kenneth skal derover sidst i maj, og vi regner med at hun bliver sendt hjem i juli. Planen er at hun skal showes i år og fremover, og senere være en del af vores avlsprogram. Se mere på : www.hendricksreininghorses.com/ SaleHorses/Checkoutmydunnit.htm Mange hilsner Lotte og co.
Just slide into the future.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wwwaaauuu |
|
|
Tillykke med hende. Det bliver rigtig spændende at få hende hjem. Kærlig hilsen Sanni
Bandit Den der tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt har fattet begge dele lige dårligt www.klmreininghorses.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| KLM Reining |
|
|
@!#$ hun er lækker Til lykke til lykke. Jeg glæder mig til at se hende og Kenneth til .....Superslide?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke..... |
|
|
Tillykke med hende....
Det bliver spændene at få hende hjem og vi glæder os da til at se hende i til shows og i avlen...
-- Kristoffer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iihhh fedt |
|
|
så gik det endelig igennem... SUPER mange gange tillykke med skønheden . Vi glæder os til at se hende IRL i DK senere på sommeren. Knus Lone
JL COWHORSES Avl Kvæg Reining Cutting. www.sitecenter.dk/ranchhorse PEP`N PERFECT AQHA stallion Tilmeldt NRHA Futurity American Quarter Horse ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Savle, savle, savle:-) |
MarleneCeves |
10-04-2008 22:12 |
|
Kh Marlene Rostell A good horse knows when you give him freedom. A great horse knows how to use it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til lykke |
|
|
Havde godt hørt rygtet. Skøn model du har fundet der. Sikke en hals for en hoppe. Imponerende. Mvh Tina
Quality doesn't cost - it pays !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak tak tak.... |
11-04-2008 08:11 |
|
1000 tak for alle de pæne ord, vi glæder os enormt til at showe hende, det bliver super spændende...  Marlene: vi mener også hun kan gøre indtryk på avlen herhjemme Det er skønt, at er flere der har fået øjnene op for hopperne og deres kunnen... Vi er på rette spor i DK  Ha´ en god dag alle sammen... Mange hilsner Lotte og co.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stort tillykke |
Noasark |
11-04-2008 08:55 |
|
så skal der vist spises vandgrød, hæ hæ, meget stort tillykke med hende. Ja jeg tror også på hopperne i fremtiden skal have vist noget andet end bare at spise græs... Pia
Har måske en all-breed western hoppe til salg men kun til den rette. Vundet DM-all round youth. Kontakt mig hvis du vil vide mere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
Tine (Bimboe) |
11-04-2008 12:04 |
|
Lotte og Kenneth. Super smuk Lady  Tine
*La Luna de Primavera * Madame Freja * Surprice * Ticco* -Rigtige kvinder har horn på sadlen- -Der hvor volden går ind, går forstanden ud- Opstaldning tilbydes nær Nykøbing F, se mere på min præs!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| TILLYKKE.. |
kallah (jenni) |
11-04-2008 16:51 |
|
Stort tillykke med den nye dame..  Lækker lækker, er overhovedet, slet- og absolut- ikke misundelig..nix..  glæder os til at se jer irl. Knuzz Jenni og max..
Mvh Jenni Søger rød boxerhan m. papirer til avl... OBS: Efterlyser fortiden på min hoppe,se billeder på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Hej Lotte og Kenneth Tillykke med den nye hest ser rigtig rigtig lækker ud, glæder os til at se den til show det bliver et HIT Det kan jo være den skal ha et Wimpy barnebarn på et tidspunkt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke med |
|
|
med hende... det er godt nok nogle smukke hypser der efterhånden kommer til DK.. Held og lykke med hende...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tlilykke |
|
|
Pu...ha, hvor er hun lækker, den kan da tage pusten fra en` ser bare så skøn og perfekt ud. Misundelig..... lidt måske. Al muglig held og lykke med den i fremtiden, glæder mig til at se hende live.
LITTLE YELLOW RANCH Quarter and Paint Mette Bülow Friis
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| atter tak... |
12-04-2008 18:13 |
|
atter tak for de fine ord om vores nye dame  Det bliver en lang og spændt ventetid, Kenneth glæder sig nu endnu mere til han skal "over there" Og jeg til de begge kommer hjem igen  Christina: man ved jeg aldrig om de 2 skønheder mødes til lidt kærlighed i fremtiden, tanken er da ikke helt umulig vi ringer lige inden for nær fremtid!!! Mange hilsner Lotte og co
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke :-) |
|
|
Nøj, manner, for en lækker hoppe  En rigtig skønhed... Tillykke med hende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spændende |
Little S Ranch |
19-04-2008 16:59 |
|
Hold da helt op! Hende glæder vi os til at se irl  Tillykke tillykke tillykke!
Little S Ranch v/Søren Clausen, Haverupvej 26, 4180 Sorø, 22 44 03 09, littlesranch@mail.tele.dk
Hestepension - Westernundervisning - Shop - Reiningavl Forhandler af bl.a.: Marstall, Mustang, Back on Track
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak... |
21-04-2008 12:36 |
|
Tak tak og atter tak for flere fine ord  Vi har lige brugt weekenden til Just Slide som puplikum, og må nok indrømme, at vi nu glæder sig endnu mere til at få hende hjem, så vi kan komme ud og showe hende  Virkelig fedt show Sanne havde fået stablet på benene!!! Mange hilsner Lotte og co
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|