Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Tak for en god weekend!
Forfatter: 
Dato:  24-03-2008 17:17

Jeg ville jo bare sige tak for en god weekend til alle de deltagende ryttere og tilskuere ved Brian clinicen i weekenden. Og tak til Brian selv naturligvis.

Det var en super fed clinic som jeg må sige jeg lærte en masse af. Ikke så meget ny viden, men jeg må sige at jeg har set en ny side af Donna, som jeg ikke vidste eksisterede. Hold da op der er power i tøsen.

Her er lidt billeder af Donna in action:

... og lillehunden der sov det meste af clinicen væk i en plastikstol.... lige indtil der kom en venlig mand og lånte hende et ærme at bide i... host host

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-om krybbebidning og vævning

HUSK:

De mennesker du træder på på vej op af stigen er de samme mennesker som du møder på din vej ned.
0
0
Svar på denne tråd

øv øv øv
Forfatter: 
Dato:  24-03-2008 18:56

jeg ville ellers godt ha' været med :/ :D

Mie.

0
0
Svar på denne tråd

Det var sjovt....
Forfatter: 
Dato:  24-03-2008 19:59

...at være med.. Og Miki din Donna gjorde det godt.. Og når man tænker på at det var hendes første gang..

Haha Claus, du fik os i hvert fald til at ''dø'' af grin.. Haha.. Pruddi..

Marshall løb i grisegalop tilsidst.. og det var bare så irriterende.

Men tak til Brian for undervisning, og en fed weekend..

Vi ses :D

Løjtnant Ko

Brian Kronborg tag dig i agt. For mig og Marshall er på vagt! Muhahah.. Kamp til stregen du..

Haflingerræs

0
0
Svar på denne tråd

Hvad hed den røde hest?
Forfatter: 
Dato:  24-03-2008 20:48

Hvad hedder "fars dreng" rigtigt?

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-om krybbebidning og vævning

HUSK:

De mennesker du træder på på vej op af stigen er de samme mennesker som du møder på din vej ned.
0
0
Svar på denne tråd

Den var fed
Forfatter: 
Dato:  24-03-2008 20:55

den weekend, jeg skal da til at cutte træne noget mere med JJ Easy Boy, der var virkelig gang i ham på tøjkoen, vi sluttede af med at han selv gik efter tøjkoen, det var bare helt vildt fedt.

Hvad så Claus har Body fået feset af så vi ikke skal høre på det på kokageholdet, eller lugte .

Hilsen Morten

0
0
Svar på denne tråd

Hvor det dog rykker !
Forfatter: 
Dato:  26-03-2008 08:55

... vil også deltage i takke koret !

Ja - jeg skal vist til at passe på med wrap når vi er til træning !

Jeg fornemmede en vis ukoncentration hos jer andre, af og til , men synes dog at sådan en "afterburner" sætter lidt fart (engelsk for prut) i Body.

Efter at have haft hviledag mandag, ville jeg lige prøve at se hvor meget der hængte fast i aftes. Hold da op hvor det rykker!!!

Hyggeligt at Dorte kiggede forbi. Følte lidt med dig, når du nu ikke kunne have hest med. Hva' pokker skal man snart gøre når BEGGE muligheder er indisponible ???

Tak til alle for en hyggelig og afslappet, men dog koncentreret stemning. Speciel tak til vor svenske veninde for hendes gode iagttagelser.

MVH

"Bumsen"

Rigtige mænd rider i 17" sadel !
* * * * ¤ * * * *
Hjemmeside: www.sadelbumsen.dk
The Older I Get The Better I Was !
A good ride is when there's nowhere to go

- and a hole day to get there !

Støt www.naturrytter.dk !

0
0
Svar på denne tråd

også tak herfra
Forfatter: 
Dato:  26-03-2008 09:35

Ja tak for en hyggelig og lærerig weekend.

Som Bo sagde, det er jo ikke hans hund, så derfor må han godt spolere hende. Og det gjorde han skam også godt. Hun blev jo helt god til at bide i ærmer

Men ridemæssigt var det en super god weekend. Man kunne tydeligt se forskel fra lørdag til søndag på både Donna og Marschall. helt utroligt som de flyttede sig efter at have sovet på det.

Men tak for hyggeligt selskab,

Nina og Carlos

0
0
Svar på denne tråd

tack igen
Forfatter: 
Dato:  27-03-2008 18:16

halloj mina danska vänner!

även jag har lärt mej mycket även om det blev utan häst...

men men vi kommer igen nästa gång om jag så ska rida dit för alla stormars skull

tack igen för en go helg, och ett stort tack till nina o bo för er gästfrihet

kramar

See Ya!

Helene & Numa

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider