|
|
| Brian 22 + 23 marts. |
|
|
Hvem skal med til Brian clinic den 22 og 23 marts? Er den fuldt booket og fik alle de pladser som de gerne ville have?
Venlig hilsen -miki- www.prettyfancy.ridesiden.dk -om krybbebidning og vævning HUSK: De mennesker du træder på på vej op af stigen er de samme mennesker som du møder på din vej ned.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Hvor mange af jer kører derned? |
|
|
Nu hvor de har lovet snestorm, hvor mange regner så med at tage afsted alligevel? Jeg må sige at jeg tvivler lidt på om jeg kommer afsted....
Venlig hilsen -miki- www.prettyfancy.ridesiden.dk -om krybbebidning og vævning De mennesker du træder på på vej op af stigen er de samme mennesker som du møder på din vej ned.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha.... |
|
|
....jeg er også i tvivl, men vi må jo vente og se, hvordan det udvikler sig. Min ene hest viste sig halt i dag, så det skal også undersøges. Øv øv øv..... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Afsted, afsted, afsted !!!! |
|
|
Efter at have set vejrudsigt her til morgen, regner jeg helt klart med at tage afsted. De mener snevejret kommer fredag aften, varer natten lang og ender i en opklaring lørdag. Jeg har derfor aftalt med Alhambra at boksen vil være klar fra sidst på eftermiddagen, fredag. Det ville være ærgeligt at "hænge fast" lørdag morgen. Derfor denne løsning. Kun en skade på Body eller jeg selv kan holde mig væk !!! MVH "Bumsen"
Rigtige mænd rider i 17" sadel ! * * * * ¤ * * * * Hjemmeside: www.sadelbumsen.dk The Older I Get The Better I Was ! A good ride is when there's nowhere to go - and a hole day to get there ! Støt www.naturrytter.dk !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det kommer |
|
|
der kommer et par stykker her fra, bliver der for meget sne, tager vi helikopteren 
go røv og lækkert hår hippies motto tjulla hop tjulla hej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jep......... |
|
|
skal du have hest og bil med også ? bare så vi vælger den rigtige model 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja tak... |
|
|
...1 stks trailer, 1 stks pickup og desværre sikkert kun 1 stks hest. Sidder lige og venter på dyrlægen der skal checke Cowboy, den lille nye. Han er halt på et forben.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det var da |
|
|
noget møg, jeg glædede mig ellers til at se ham, håber det ikke er så slemt.. det er ikke til at fatte at der skal komme sne i morgen.. vi har nuldret med lidt indhegning og skåret brænde i gærdet.. solen brænder og malou og morten er nu på ridebanen.. i morgen skal vi have overlevelses dragt og snesko på.. bæltekøretøjet skal køres frem.. ja jeg fatter det sgu ikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det..... |
|
|
....er ret uforståeligt , men jo egentlig også typisk dansk forår  Jeg er også så skuffet over det med Cowboy, men jeg håber stadig på et mirakel!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi må se tiden an.... |
|
|
Nu kommer vi jo langvejs fra, så der er et stykke vej at køre hvis vejret ikke er helt optimalt. Jesper skal arbejde natten til lørdag, så det er ikke en løsning for os at køre hjemmefra fredag eftermiddag. Men nu må vi se. Vi tager stilling til om vi kører lørdag morgen.
Venlig hilsen -miki- www.prettyfancy.ridesiden.dk -om krybbebidning og vævning De mennesker du træder på på vej op af stigen er de samme mennesker som du møder på din vej ned.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er der nogen der har noget mere info? |
|
|
Jeg sidder her og har stadig ingen info om weekenden. Hvonår starter vi? Starter vi med teori eller...? Hvor længe regnes der med at det varer? Jeg er en lille smule forvirret. Synes ikke helt det spiller at udbyde en clinic og så ikke give deltagerne anden besked end at man har fået en plads og så en dato. Overvejer kraftigt at blive hjemme. Det er sgu ikke ret sjovt når man er negativ allerede hjemmefra. Et lille surt øf herfra og med håb om at nogen kan oplyse mig lidt mere...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Miki... |
|
|
...det plejer at være sådan: Morgenmad kl 8 Ridning fra kl 9 med grundridning, teori og træning på cutting-maskinen. Frokost kl 12 Ridning kl 13 til ? denne gang med kvæg på banen Samme program begge dage.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tusind tak... |
|
|
... Dorte. Brian ringede også lige til mig for at give mig en brifeing. Han kunne ikke have hængende på sig at noen havde skrevet skidt om clinicen på "hønsenettet". 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| første dag overstået... |
| Forfatter:  |
Marsdyret ♥Marshall♥ |
| Dato:  |
22-03-2008 18:12 |
|
Og i morgen kan da kun blive bedre.. Jeg glæder mig i hvert fald.. Dog håber jeg at Marshall ikke driller mig igen -.- ..
Løjtnant Ko Brian Kronborg tag dig i agt. For mig og Marshall er på vagt! Muhahah.. Kamp til stregen du.. Un ca'vallo cambi'are te
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, vi ses i morgen.... |
|
|
Ja, jeg må sige at Donna har givet mig lidt af en tur idag. Hun var bare så fantastisk (på trods af at hun er appy ) så jeg glæder mig til i morgen. Synes det var super positivt at se Donna på "tøjkoen". Og det var da skønt at hun ikke bakkede af for de rigtige også. Så jeg må sige at det gik langt bedre end forventet. Tror det var hendes første møde med den side af western, inkl køer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|