Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

brugte westernsadler
Forfatter: 
Dato:  21-01-2003 23:25
Hej
Nu er jeg fuldstændig uvidende om alt hvad der omhandler westernridning og udstyr. Men jeg surfer en del rundt på tyske sider og faldt over den her private salgsside hvor de sælger mange brugte westernsadler.
Tænkte måske at det kunne have nogens interesse.

Knus LeneJ

Brugte westernsadler
0
0
Svar på denne tråd

Re: [UDST] brugte westernsadler
Forfatter: 
Dato:  22-01-2003 07:35
Fin side med nogle dejlige sadler, men desværre kan jeg ikke læse tysk...

Er der nogle der ved hvad euro ligger i ??

Mvh
Annette

Se min hjemmeside på nigge.homepage.dk

0
0
Svar på denne tråd

Re: [UDST] brugte westernsadler
Forfatter: 
Dato:  22-01-2003 07:43
Euroen ligger på 7,4333.

Og så er dollaren under 7 kr!!!!

Den daglige kurs kan ses her: Valutakurser

0
0
Svar på denne tråd

Re: [UDST] Kurs...
Forfatter: 
Dato:  22-01-2003 07:44
Hej Ricko
du kan se valutakurser her

Valutakurser

det er ret smart, man kan taste beløbet ind man ønsker at få regnet om i en anden valuta.

Mvh
LouiseIf You´r not making dust, you´r eating it ! ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Re: [UDST] Hov ....
Forfatter: 
Dato:  22-01-2003 07:45
Pia, det var vi næsten lige hurtige om :-D

If You´r not making dust, you´r eating it ! ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Takker...
Forfatter: 
Dato:  22-01-2003 10:11
...og bukker :-)

Så er det jo nu vi skal ha vare hjem fra USA, er der nogle der her prøvet det før der er med på en handel :-)

Sider her med kataloget fra saddleshop og savler, jeg kan købe mig meget fattiger end vi allerede er i alt man kan få der :-)

Men det er jo sin sag at købe en sadel hjem, hvad nu hvis den ikke passer ??

Mvh
Annette

0
0
Svar på denne tråd

Re: Takker...
Forfatter: 
Dato:  22-01-2003 12:23
Jeg kan varmt anbefale Arcaros

Har handlet der et par gange og er meget tilfreds med varerne. Sidste gang leverede de endda hurtigere end Hööks; Jeg havde mine varer en uge efter de var bestilt.
0
0
Svar på denne tråd

Re: Brugte westernsadler..
Forfatter: 
Dato:  22-01-2003 19:57
Hej
Hvis du har brug for en "ny" brugt sadel, så vil jeg anbefale dig at ringe til Helle Christensen på valley view. Hun er forhandler crates og har også nogle brugte sadler i en rigtig god kvalitet til meget rimelige penge. Hun kan råde og vejlede dig og du vil ikke føle dig presset til at købe noget som helst , hvis du ikke vil. Hun er utrolig reel. Kan VARMT anbefales. Hendes hjemmeside adresse kan du læse forneden på dette indlæg.

Hilsen
HEBN

http://www.valleyview.dk
0
0
Svar på denne tråd

Re: Brugte westernsadler..
Forfatter: 
Dato:  22-01-2003 23:09
Kære HEBN

Dem sadel jeg havde der ikke passet var en crates, købt i tiderns morgen, da jeg kom oppe hos Helle.

Jeg solgte den til nogle der havde fået tilreden deres hest hos Helle, så de havde hende med på råd. Og da jeg alligevel var der oppe med min sadel kikket jeg på de sadler hun havde.
Men der var ikke noget der kunne passe.

Nu glæder jeg mig istedet til at Jesper fra westernsaddles.dk kommer med hans sadler, så håber jeg han har noget der passer Ricko, de passer i hvert til falde min pengepung, og det er endligt også temligt vigtigt....

Mvh
Annette

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-01-2003 18:52
Arcaros er samme firma som Congress Leather. Forskellen er at Arcaros sælger til private og Congress Leather kun via forhandlere. Western Saddles Denmark er forhandler for Congress Leather.

Bestiller du varer hjem fra USA som privat er der et par ting du skal være opmærksom på:

Fragtprisen: En sadel koster $180-250.
Tolden er ikke ret stor på hestevarer - ca. 3 %
Momsen på 25 % tages af både varens værdi og af fragten
Toldklaringsgebyr på normalt 125,- fra speditør eller postvæsnet.

Det kan som regel godt lade sig gøre at bytte til andre størrelser, men det er bekosteligt da man skal returnere varen. Husk at få en kvittering for afsendelsen. Denne sendes til toldvæsnet der refunderer told og moms. Når den rigtige størrelse så kommer betales told og moms igen plus et speditionsgebyr igen.

Hilsen
Jesper Grønlund Dinesen
Western Saddles Denmark

Giv dine heste hug - frit oversat efter 99E :-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-01-2003 19:33
Hej Jesper

Det var nu ikke en sadel jeg ville købe hjem,men lidt udstyr sådan generelt, du ved noget af det man bare "ikke" kan undvære.
Er det ikke noget med at man til tider kan få dem til at sende det som gave ??

Jeg har fået tilbudet om at Karla kunne tage en sadel med hjem til mig fra Canada, men jeg syndes det er for stor en chance, så "nomal" er Ricko jo heller ikke :-D

Mvh
Annette

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-01-2003 20:53
Hej...

Jeg har personligt fiflet en del med at tage varer hjem fra USA, det var nemmere før i tiden... Nu insisterer de på at skrive de aktuelle tal på faktura og toldpapirer, der er den her regel om at man uden momsen kan hjemtage varer for 2000,-

det har ikke været mig muligt at finde en Circle Y leverandør der er villig til at hjælpe... Så der er ikke så mange penge at spare i forhold til herhjemme... specielt når shipping fees er 1200,-dkr.+ moms uha...
http://store.yahoo.com/thesaddleshop/circleysaddles.html

Han er en fin gut alligevel...
Kh. Anja
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-01-2003 21:27
Ups... havde lige glemt at skrive, de 2000,- du kan hjemtage varer for er kun hvis det er sendt som gave!

En circle y trense koster rundt regnet 150,-dkr. og så skal du give det samme for at få den sendt! + told og moms... altså kan det lidt bedre betale sig at køre en tur til TUSE, Gilleleje eller bestille hos Jesper ( Bare en mening )
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider