Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Udstyr til stævner
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 21:46

er der noget krav til udstyr når man rider western, altså til stævnerne, ligesom der er i dressur fx?? Jeg aner det ikke, håber nogen kan hjælpe mig...

Venlig hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Frelst

Og nej, jeg tror IKKE at jeg er bedre end jer andre...

Jeg fortæller bare hvad der virker for mig :)

0
0
Svar på denne tråd

ja dwf
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 23:07

Hej,

prøv at kigge på www.dwf.dk under regelbog. Der finder du alle regler. Der er en del regler, især angående bid.

Hilsen

0
0
Svar på denne tråd

okay tak for svar
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 23:58

det var mere om man i nogle discipliner måtte stille op i dressur udstyr... man må jo ikke ride dressur i western gear...

Venlig hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Frelst

Og nej, jeg tror IKKE at jeg er bedre end jer andre...

Jeg fortæller bare hvad der virker for mig :)

0
0
Svar på denne tråd

Nej det må
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 07:55

du som hovedregel ikke (bortset fra hjelm som du altid må vælge at have på).

Der er dog nogen af de små lokale stævner hvor man kan få dispensation til at ride i engelsk udstyr for ligesom at kunne prøve det inden man er tvunget til at investere.

Læs propositionerne og spørg stævneledelsen ved de små stævner om det evt. kan være tilladt.

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !
0
0
Svar på denne tråd

456489
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 08:52

Man må jo ride i engelsk udstyr i Hunter-klasserne - dog skal det være kombi eller springsadel og hovedtøj med engelsk næsebånd. Tøjet skal være i jagtfarver, dvsd. ikke hvide ridebukser og fniller på jakken..

Du skal så også lige være opmærksom på at du kun må starte open-klasser da jeg kan se på din profil at du underviser og tager heste i træning..

Men kast dig ud i det - det er ret sjovt

Kh Trille

Chihuahuahvalpe - UDSOLGT! - kom på venteliste :

www.chihuahua-hvalp.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider