Jeg har et reinsman underlag med tacky too (den neoprenlignende underside) har ellers altid redet med air ride underlagene, men fik problemer med at det jeg havde, gled frem under sadlen, så jeg købte et "non slip micro suede" underlag fra reinsmann det er det bedste underlag jeg nogensinde har haft og det er nemt at gøre rent. Det har også en helt fantastisk pasform, så det aldrig glider ned og "strammer" hen over manken (det er jeg ret sippet med) og så er der lufthuller på undersiden, så hesten kan "ånde" op gennem underlaget og gennem indmaden, som er lavet i filt. Har ikke prøvet dem med uldtæppe på oversiden, men jeg kan varmt anbefale de andre, som iøvrigt også findes i flere fede farver (måtte bare selv eje det gule). De kan købes hos western outfitter og koster vist omkring 400,-.
Har også anbefalet det til et par veninder som er blevet super glade for dem. 
Har dog hørt fra folk som ikke bryder sig om dem, men det er primært fordi de generelt ikke bryder sig om neopren underlag.
Så er der vist ikke nogen der er i tvivl om hvilket underlag jeg skal have når det gamle er slidt op
HE HE
Anne
PS Det passer lige i størrelsen så man kan ligge et tyndt showblanket i uld hen over når man er til stævne, så kan man ride i forskellige farver efter humør.