Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Ranch arbejde USA/Canada??
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 13:52

Hej

Min søster på 18år søger efter en ranch i USA eller Canada hvor hun kan tilbringe nogle måneder eller endnu bedre 1års tid..

Hun er en gæv pige som ikke er bange for at tage fat,har erfaring med både engelsk/westernridning,taler og skriver rigtig godt engelsk,har gode pædagoiske evner (feks. mht. undervisning) har kørtkort...

Er her mon nogen som kan anbefale et godt sted?

Vi har fundet div. steder på nettet hvor de søger wranglers, men jeg synes umiddelbart det er lidt svært at gennemskue om de søger rigtige cowboys, eller om de også ansætter unge mennesker "fra byen"...

MvhHotbandit!

VI SKAL GIFTES!!

10/10-08 & 11/10-08

kommer der mon hvalpe?

www.123hjemmeside.dk/ElvisogEmma/ 6966725

0
0
Svar på denne tråd

Amerika
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 18:56

Altså hvis I har fundet en side hvor de søger medhjælpere, så er det vel bare at skrive en mail til dem og spørge om hvad det konkret er de vil have...og om de kunne være interesseret i at have en dansk pige på farmen i et års tid...

Få et billigt grin

eller

hold i nakken (af hovedrysten)

www.123hjemmeside.dk/CrazySpirits

0
0
Svar på denne tråd

Det er allerede gjort
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 18:59

men det er jo altid rart at høre fra nogen som har konkrete erfaringer med et sted.

Det kunne jo være her sad en som havde kendskab til et sted der kunne bruge en gæv dansk pige..

Mvh Hotbandit!

VI SKAL GIFTES!!

10/10-08 & 11/10-08

kommer der mon hvalpe?

www.123hjemmeside.dk/ElvisogEmma/ 6966725

0
0
Svar på denne tråd

hmmmm...
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 19:15

Tja, så må jeg være dig svar skyldig!

Hun skal iøvrigt passe på med at tage derover..det ender bare med at hun har et par stykker, eller tre, med hjem

Jeg tror såmænd egentlig bare i sidste ende at det handler om at kaste sig ud i det med begge ben... Hvo intet vover intet vinder!

Det gjorde jeg da jeg skulle til Island som au pair, og ikke kendte nogen der havde prøvet det...det gik ganske vist ik som planlagt, men det var en FED oplevelse!

Få et billigt grin

eller

hold i nakken (af hovedrysten)

www.123hjemmeside.dk/CrazySpirits

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider