|
|
| 2004 & 2006 afkom |
|
|
Hej, som ejer af en quarter fra 2004 og en paint fra 2006. Sys jeg det kunne være sjovt a se jeres, hører hvor høje de er og vil selvfølgelig osse gerne vide afstamning og se fotos  Så frem med dem..
1 stk Wintec combi. dressur sadel sælges 1 stk. Kieffer dressur sadel sælges billeder på præs. Kontakt mig på 31247886 "America's Horse, Today's Youth - Working Towards a Better Tomorrow"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har da en |
|
|
quarterhoppe fra 2006 (AR Tacos Mine Olena) men jeg har faktisk ikke målt hende. Vil tro hun ligger på ca 144 cm og ender omkring 150-151. Der er et hovedbillede på min præsentation (Mine). Hun er barnebarn af Pauli Olena og Taco Lena. Bedstemødrene er efter Colonel Freckles og Brinks Royal Lee. Faktisk så har jeg da også en quartervallak fra 2004 (Play On Top). Han er lige blevet målt igen og nu er han hundeme 154 cm høj. Heldigvis ret sporty i bygning. Han er efter Jacs On Top (Hollywood Jac 86 / Topsail Cody) og Expensive Chic Olena (Smart Player / Hobbits Zip). Der er også et par billeder på præsentationen. Bl.a. et ridebillede fra november nederst (det er ham med den smarte fodboldhårs-klipning...) Mvh Tina
Quality doesn't cost - it pays !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en 2006'er |
| Forfatter:  |
Trine Søeberg |
| Dato:  |
23-01-2008 11:12 |
|
Hej,
Jeg har en Quarter hoppe fra 2006..
Navn: You Better Watch Me
Mor: Que Poca Bonita Far: JMC Dee Lucky Straw
Ved ikke lige hvor høj hun er, og har ikke lige noget specielt godt billede.. men her er hun, iført vinter frakke..

Skal prøve at få taget nogle bedre billeder af hende og uden vinterfrakke her en af dagene.. Ellers liggr der lidt flere billeder på vores hjemmeside www.123hjemmeside.dk/ lillelundhorses
Hun er super dejlig - har et godt temperament, og ellers en meget cool og selvstæding dame..
Med Venlig Hilsen Trine Søeberg -----------------------------------------------
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi har 2 fra 2004 |
|
|
først min egen: Super Smooth Beauty Far Smooth n Freckles mor Super Nasty højde 152 og så har vi mandens Sweet Sazz far: Brooks Peppy OLena Mor Sazzy Sug højde 149 begge kan ses på min præs da jeg ikke lige er så god til det med billeder. Desuden har vi også en plag fra 2006: Boons Precious Sazz far: Boons Prediction mor: Sazzy Sug ved ikke hvor høj hun er
Hilsen
Christina
American Quarter Horses 4 life
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2 quarter hopper |
|
|
hoppe 2004 rosa version Far: good version Mor: rosa bar pine højde 160 hoppe 2006 meadows zipsation Far: no chip sherlock Mor: mf flat n fluffy højde 146
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Torinic |
Pernille ♣High Definition Perfo |
24-01-2008 11:57 |
|
Jeg har en QH hoppe fra 2006. Efter Mr Tori Kid- Brennas Kid og en Reminic/ Doc O Lena hoppe. Her billeder fra August 07 og november 07.  
   Pernille
www.hdperformance.dk
---Quality Breeding for Quality Performance--
Har du valgt hingst 2008? Chex N Go - Yellow Roan Of Texas
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Marlboro Vision |
SofiePedersen |
24-01-2008 12:17 |
|
Marlboro Vision er vallak fra 2004. Jeg ved ikke heæt hvor høj han er ca. 155 cm. Han er efter Peyote Vision og Suzzana Skip. DKQHA DM:  Billede af Trine Christensen Hilsen Sofie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder.. |
|
|
Her er lidt billeder af min fra 2006. Hun er efter Whata Fancy Dream og Palbar Paint. Faren er man vidst ikk i tvivl om   
1 stk Wintec combi. dressur sadel sælges 1 stk. Kieffer dressur sadel sælges billeder på præs. Kontakt mig på 31247886 "America's Horse, Today's Youth - Working Towards a Better Tomorrow"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej.... |
|
|
Ja - jeg er den heldige ejer af en Quarter Vallak fra 2004. Han er efter Ruben Dots Poco og Swan Deck. Han måler 154 i stg. og har det mest rolige temperament man kan tænke sig uden at være doven.  mvh Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min hoppe fra 2004 |
|
|
Jeg har en hoppe fra 3/6-2004. Hun heder Little Meadows Shikha, til dagligt kaldet Lille Fis. Hun er efter Chatanika (min egen paint hoppe) og Charlies Spin Doc. Hun er i øjeblikket i lømmel alderen BIG time.     
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha.... |
|
|
Glemte li' mimn fra 2004 Stormy Chimes, efter our poco dee doc og stormys queen.  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 23456787 |
Anna ♥Chic og Snow og pocoϖ |
29-01-2008 08:31 |
|
 Little snow vision, min QH hoppe fra 04 sire: Peyote Vision Dam: Miss California Doc hun er nok ca 148
Anna May Nights Chic Little Snow Vision Yellow Pocomon Hellere gå ned i stilletter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1 hingst |
|
|
 Pep´n Perfect Købt af Villy og Rebecca som forrige år hentede ham i Tyskland. Har haft ham siden han var 2. Far: Perfect little peppy. Cuttinghest efter Peppy San Badger Mor: Mindy Quiote. Cuttinghest Peppe trænes kun til reining som vi er i fuld gang med at lære sammen, samt cutting, som han skal starte op på igen her til foråret. Hilsen Lone
JL COWHORSES Avl Kvæg Reining Cutting. www.sitecenter.dk/ranchhorse PEP`N PERFECT AQHA stallion Tilmeldt NRHA Futurity Se ham hos Little S Ranch i Sorø hvor han er opstaldet februar-april 08. American Quarter Horse ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
lenas |
30-01-2008 13:36 |
|
Super dejlige heste allesammen.... Jeg har et Quarter afkom fra 2004, Hun hedder: Lenas Smart Vision  Hun er avlet af: KLM reining horsEs v/ Charlotte Sejr Møller. I daglig tale bliver hun kaldt " Dølle ", fordi Kenneth og Lottes største pige ikke kunne sige Følle, da hun var mindre, så det blev til Dølle, og det har så holdt ved siden. Det er da lidt sjovt og have en hest med et mærkeligt kælenavn Jeg gætter på at hun er, som både Dell Hendricks og Kenneth Jensen siger: DEN PERFEKTE REINING HØJDE  Hun er efter Lenas Peppy Lemon, Som er ud af MR.Frosted Lena og Lenas Midnight Snack.  Og Peyote Vision, som er ud af Exclusively Par og Vineyard Billy Gal.  Lilja
See You Somewere Down The Road......... Cactus Ranch
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Frost... |
|
|
HEj Lena, JA er det ikke helt vildt?? Vi har lige målt stormy til 146 cm. Og frost var for 3 mdr siden 138 cm og hun er vokset meget siden så mon ikke hun blir noget større end STormy.. hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| CVR Zantanon Lady |
Dollas ♥Dollas♥ |
02-02-2008 10:36 |
|
Oki, så vil jeg da også være med... jeg har en Quarter hoppe fra 2006 ( August) Hun hedder CVR Zantanon lady. Mor: Zans Barbie Quiet hun er efter Zanaskip og Zantanon Doll Far: Pearl Eyed Jack Han er efter Eyema Doc two og JMC Amber lady. Hendes højde er lige nu 134... og jo, jeg tror på hun bliver 148 minimum  Jeg har desværre ikke noget nyt billede af hende.  Maja
Picó 28. Maj 2006 R.I.P Basse 5. Dec. 2007 R.I.P I vil altid være i mine tanker Vejen der ikke starter i hjertet ender blindt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vores Lace |
Trinec *Tc-Photo* |
02-02-2008 19:39 |
|
Vores Lace er en 2006 Baby ud af : Super Nasty og Peyote Vision Her er Lidt billeder fra 2007 af pigen. Der er desværre ikke taget nogle af hende lige pt.    Lace er ejet af Dorte Christensen ( h-farm ) og Trine Christensen
Fotograf Trine Christensen PintoAraber Manthas Girl Nell - solgt til Heidi Rasmussen Pretty Lace Vision Nyhedsbrev kan tilmeldes nu skrive til min mail! www.trine-christensen.dk Fotografering Tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tilføjelse |
paint |
02-02-2008 20:23 |
|
Tilføjelse til Trines indlæg ... Jeg kan så lige tilføje at Lace er ca 154 i stg pt. så hun blir en stor pige ....  HUn blir pleasure - Hunter emne ..... hun er en dejlig hest der bare vil noget ....det ses nok også af det første billede Trine har sat på ..hun står ikke ret meget stille ...hi hi hi der skal bare ske noget hele tiden .. Dorte H-farm
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Peanuts |
|
|
har desværre ingen billeder af nyere dato, men kan da fortælle at Peanuts ligner lidt en islænder. Målte hende igår hun er 146 cm høj, og hun er fra maj 2006 Begge hendes forældre er 152 så jeg satser stærkt på hun stopper der 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| højde... |
|
|
glemte li højde på mine Stormy er 146 cm og frost er 140 cm
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HMMMMM... |
Dollas ♥Dollas♥ |
04-02-2008 10:09 |
|
Jeg tror simpelthen der en noget galt med mit målebånd... Lady er bare meget mindre end alle jer andres smukke Babyer  Maja
Picó 28. Maj 2006 R.I.P Basse 5. Dec. 2007 R.I.P I vil altid være i mine tanker Vejen der ikke starter i hjertet ender blindt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| altså.. |
|
|
småt er godt og min 2004 hopper er knaps 146 cm og blir nok ikk størrer hun er vokset 6 cm det sidste års tid så det kommer nok osse til din hehe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|