Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

hale extensions
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 18:01

hej alle...

hvad syntes i om ideen, om at sætte hårextensions i hale og man på jeres hest og pony??

det er helt uskadeligt, og holder i ca 2 måneder, så er man også fri for at flette kunstig hale på, når man skal til stævner..:-)

håret der vil blive brugt er 100% ægte heste hår...

cleopatra og anton

de dejligste små

hypper...

HAIR EXTENSIONS påsættes meget billigt

tjek min præsentation...

0
0
Svar på denne tråd

min mening
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 19:04

Hejsa,

Min personlige mening er at så længe jeg ikke har en hest med noget specielt hale/man problem - ville jeg ikke sætte extensions i.
Når håret på min hest ikke er noget problem - ville jeg ikke gøre det. Så har den jo reelt set ikke brug for det :)

Der i mod vil jeg hellere bruge og sætte en kunstig hale i af fx. dem som Maria Gandløse forhandler - da jeg nemt ville kunne pille den ud igen. Og mit behov ville udelukkende være til shows, hvis jeg skulle bruge en sådan.
Og til shows ville jeg jo bruge det for udseendets skyld - ikke i daglig dagen.. :)

Så nej - jeg ville personligt ikke bruge dem...

Med Venlig Hilsen
Trine Søeberg

-----------------------------------------------

Team Lillelund's hjemmeside..
Kig ind og læs om os og hestene.. :)

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 19:19

hvis min knabstrupper viser sig at ende med "rottehale" så kunne jeg godt finde på det a.h.t. fluer - ellers ikke.

Gitte

Rigtige kvinder er landmålere

www.westernportalen.dk/v3/index.php

0
0
Svar på denne tråd

ville.....
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 21:26

Jeg ville aldrig gøre det, bruger det også kun til stævner.....

// Lena

Nu også med salg: www.lenaschou.dk

www.marianne-fit4ever.dk

Amerikansk Bulldog tæve sælges, tigerstribet 3 år.:

www.dba.dk/asp/soegning/ detail.asp?annonceid=52635021

0
0
Svar på denne tråd

nixen....
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 08:06

Hvis min skal have langt hår så får den en fake tail på og den tager vi så af igen når vi har redet færdigt.

-Randi

.Gavekort til bedækning i 2008 med quarterhingsten Optimum Conclusion sælges til 1/4 af normalpris.
0
0
Svar på denne tråd

Ville heller ikke bruge det
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 08:15

men har i sin tid købt en superflot kunstig hale hos Maria

Den er nem at påsætte til show, og det ser forrygende ud.

Jeg er dog noget i tvivl, om Maria kan fixe en hale til Time, som har en flerfarvet hale med både røde og lyse hår.

Anne

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 12:30

hvis det kan hjælpe min hest som ikke har så meget hale en hel sommer uden flue stres så vil jeg til hver en tid benytte mig af det hvis det ikke skader hesten

0
0
Svar på denne tråd

hairextensions
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 19:50

Nu har Pepita altså RIGTIG meget hale, så jeg ejer ikke en fake-tail eller hair-extensions. Men havde hun derimod meget lidt hale, så vil jeg nok foretrække at købe en fake tail, da jeg ikke tror på, at det med extensions holder særlig godt. Jeg vasker jo Pepitas hale meget grundigt inden, jeg skal til stævne og også nogle gange, hvor vi slet ikke skal noget, fordi når hun er i brunst, så er det MEGET slemt og halen stinker, så man slet ikke kan røre ved den uden, at ens fingre stinker og den stank går altså ikke lige af igen. Hvis hun så have extensions i, så tror jeg, at det ville falde meget nemt af. Den bliver jo også børstet igennem hele tiden til stævnerne og der hjemme når jeg skal ud og ride og bagefter. Men hvis det er til om sommeren og man bruger det udelukkende til, at hesten kan vifte fluerne bedre væk, så kan jeg godt se idéen med det.

//Sabrina.

0
0
Svar på denne tråd

Spørgsmål...
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 10:04

Æhm.... Er det bare mig eller lugter det indlæg ikke ret meget af at være en reklame?

Hilsen Benedicte

Så blev den ged vist barberet
0
0
Svar på denne tråd

det er underligt
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 13:01

Hej,

jeg er en lykkelig ejer af en fuldblodshoppe...som altså ikke har den super flotte lange hæle...vi arbejder på det, hoppen får nogen biotin osv. og det begynde langsomt at virke. Dog vil den aldrig have en flot hårpragt...

Men jeg har aldrig tænkt på at påsætte noget kunstig noget (ligegyldig om ekstensions eller en hæle man sætter på til show).

Har faktisk heller ikke tænke mig at købe en fake hæle til shows. Synes at det vil virke unaturlig på min hoppe...synes at min hest er pæn som den er, sådan blev den skabt og sådan er den bare som race...

Forestil jer en Appaloosa med en kæmpe kunstig hæle...det er jo til grin!!!

Og hvis det er hælen der gør at vi ikke får en høj placering, så kan jeg altså sagtens leve med det!!!

0
0
Svar på denne tråd

jeg.....
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 05:40

Ville aldrig sætte hair ext. på mine heste. Nu er der så heller ingen af mine der behøver. Men Jeg skal ahve en fake tail til min quarter hoppe og den kommer kun på til shows.

AnneHH - Min hoppe er sorrel og har osse helt fra hvide til dyb røde hår i halen, og maria har sagt at det somregel ikke er et problem..

1 stk Wintec combi. dressur sadel sælges

1 stk. Kieffer dressur sadel sælges

billeder på præs.

Kontakt mig på 31247886

"America's Horse, Today's Youth - Working Towards a Better
Tomorrow"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider