Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Gamascher?
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 18:20

Hej alle sammen

Nu er Magoo og jeg begyndt træne lidt spin, hurtige vendinger (måske det har et fint ord..?) og stops. 100% korrekt er det ikke, men vi synes begge at det er skide skægt

Vi er gammel dressurequipage og jeg har aldrig brugt gamascher, bandager eller andet gøjl på ham, medmindre vi skulle springe, hvilket stadig er tilfældet - så får han gamascher på alle 4 ben og klokker på. Men nu rider vi jo lidt vildere end vi gjorde dengang vi red dressur Han er meget sikker på benene, men måske jeg burde beskytte hans ben når vi træner stops og spins...?

Jeg har 4 stk. Proffesional Choise gamascher samt klokker til rådighed Kan det gå an eller er der andre produkter der er mere velegnede? Kort sagt - hvad bruger I?

Line & Magoo

0
0
Svar på denne tråd

Det er
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 20:31

lige præcis det samme som jeg bruger.

Det fungerer fint for mig.

Gitte

Rigtige kvinder er landmålere

0
0
Svar på denne tråd

Gamascher?
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 20:50

Tak for svar, Gitte

Jeg tror at jeg følger dit eksempel. Selvom han har stærke ben er han ikke ligefrem avlet til at lave de øvelser, så vil gerne passe lidt på hans ben. Bruger du også klokker?

I andre skal endelig ikke holde jer tilbage med svar

Line & Magoo

0
0
Svar på denne tråd

Ja - jeg
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 10:29

bruger også klokker.

De kan nemt komme til at slå eller træde sig i de øvelser - så jeg bruger det altid til træning, på skovture rider jeg med "bare ben".

Gitte

Rigtige kvinder er landmålere

0
0
Svar på denne tråd

Gamascher?
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 21:17

Ok, tak for hjælpen Til Magoo's store ærgelse får han gamascher og klokker på til træning i morgen - begejsret bliver han ikke og han skal nok nå at løfte alle 4 ben skiftevis højt op i luften for at vise sin utilfredshed

Rart at du havde tid til at svare mig, Gitte God bag-hjul.

Line & Magoo

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider