Ja, øv øv øv. Nu gik det ellers lige så godt for min lille hest og jeg selv.
Efter hun er kommet hjem fra Sveriges land, har vi virkelig knoklet på, og med Mias hjælp, er det kun gået fremad.
Vi har troligt taget turen til ridehuset dagligt, i vind og vejr, pakke ind og pakke ud, kørt frem og tilbage, kørt til undervisning osv osv..
Den sidste måneds tid, er min lille hyp dog begyndt og skrante, hun var blev svær og samle, og virkede absolut ikke glad for og arbejde. Lagde sig hårdt på biddet, og havde svært ved og udføre nogle øvelser.
Hun begyndt og virke uren, og da jeg kørte til træning i sidste uge, kunne jeg med Kennths hjælp konstatere, at den var helt gal, hun var uren på højre bagben. Det bagben vi fik røngten fotograferet i 2003, hvor diagosen var spat.
Dagen efter, altså i onsdags, ringede jeg, og bookede tid hos min dyrelæge. Idag drog vi så hele den lange vej til Næstved, for og få styr på dyrets tilstand.
Halthedsundersøgelser viste, at vi havde ret. Hun var halt på højre bagben. Der blev lagt blokader, og sørme ikke om hesten var haltfri, dejligt, så vidste vi hvor problemet var.
Hun blev ledbehandlet med binyrebarkhormon, og fik sprøjtet ledvæske ind samt blev skyllet igennem.
Nu skal hun så står i boks en uge, og trækkes med 2x30 min om dagen. Om en uge må hun komme ud på fold, og jeg skal skridte hende i 3 uger i 45 min om dagen, og så skal vi til et nyt tjek.
Ærgeligt, når man lige var kommet så godt igang. Nu går der desværre laang tid, inden vi skal have undervisning af Mia igen 
Tine