|
|
| Julestævne BHWR |
| Forfatter:  |
Noasark |
| Dato:  |
19-11-2007 12:12 |
|
Hey Ville bare høre hvem der kommer? Glæder mig til at se en hel masse dejlige mennesker. Herfra kommer Anna og Poco mere kendt som "gulddrengen" - Michael når ikke at blive klar med Chic. Toffee skal lige tabe sig lidt, så stiller vi snart ham og mig i walking trail.. Han har fået forøvrigt fået endnu et nyt navn udover Kong Toffe - Karameldrengen, så fik han det sidste igår han går nu under navnet Frankenstein, eftersom han læner sig op ad stødhegnet og spiser på den anden side...stød er en by i Rusland på ham...  Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| os mig os mig |
|
|
shawnee og jeg kommer.. håber at ridehustaget er ordenligt monteret hvis hun har en af de dage hvor hun bare er helt alene og hyler og skriger  Tina
Med en ven deles minderne fra i går, glæden fra i dag, og håbet for i morgen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi kommer |
vkhorses |
19-11-2007 15:23 |
|
da også. Vi er mig og Scarlet og vi glæder os. Hilsen Karen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi kommer |
|
|
Jeg kommer med Jack. Glæder mig, er jo første gang vi skal ride der...  // Lena
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lyder dejligt |
Noasark |
19-11-2007 18:31 |
|
vi har nu fået indkøbt rensdyrgevir og nissehue...  Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åh, jeg overvejer stadig... |
|
|
Ja, jeg overvejer stadig hvad jeg skal gøre... om jeg skal tage med eller blive hjemme. Er der mange tilmeldt som det ser ud nu? Bob har gået så fint heroppe i Nordsjælland, men hver gang han kommer på Dee, så er han umulig - men det skal man jo gøre op med på et eller andet tidspunkt. Gider bare næsten ikke alt det der følger med efterfølgende...  Men tænker stadig... kan virkelig ikke beslutte mig.
Venlig hilsen -miki- www.prettyfancy.ridesiden.dk -om krybbebidning og vævning HUSK: De mennesker du træder på på vej op af stigen er de samme mennesker som du møder på din vej ned.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja i slipper.. |
Maria Gandløse |
19-11-2007 19:08 |
|
..heller ikke for mig og Destene.. Vi er bare klar..  Ih hvor jeg glæder mig, jeg kommer allerede fredag - andre der gør det? Glæder mig til at se jer.. Knus Maria
Hjemmeside : www.gandloese.dk OPDATERET d. 24. Oktober 2007 Salg af Tail ekstensions: MG Tack and Tails ("Fake" Tails)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvfølgelig kommer jeg.. |
kallah (jenni) |
19-11-2007 20:46 |
|
Jeg kommer ud og kigger..  kommer også med bredmulen en dag når vi er klar men indtil videre må i trækkes med mig til fods..  Mvh Jenni.
Kommende hvalpe efter langhåret schæffer og boxer, tjek min præs:-)Billeder af det forrige kuld.. OBS: Efterlyser fortiden på min hoppe,se billeder på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi kommer osse... |
|
|
for at deltage i eftermiddagens pleasureklasser... Jeg er spændt på at se hvem som stiller i Herrepleasure...
Freedom rides....on a Quarterhorse www.dkqha.dk/ " You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
Anna ♥Chic og Snow og pocoϖ |
19-11-2007 21:15 |
|
miki kom du bare herned !! Maria: jeg kommer da fredag, det bliver da godt at se dig og destene igen 
Anna May Nights Chic Little Snow Vision Yellow Pocomon Hellere gå ned i stilletter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maria både |
|
|
anna og jeg kommer fredag ved 19-tiden.. Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad tid? |
|
|
Hvad tid starter stævnet på lørdag - og hvilke klasser ligger om formiddagen? Mange hilsner Birgitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bummelum.. |
Stephanie *Coco og Charlies Ice cube* |
20-11-2007 15:28 |
|
Jeg kommer DESVÆRRE ikke!  Steph
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Steph hvorfor kommer du ikke? :/ Vi kommer nok også fredag, så håber jeg bar at du vil smøre min numse denne gang maria ... Håber bare vi så har boksen fra fredag :S // Lena
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iihh hvor hygge |
Maria Gandløse |
20-11-2007 19:46 |
|
Anna og Tina: Blir hyggeligt fredag.. Hvor skal i sove? Lena: Hehe, tror ikke du har lige så ondt i røven som sidste weekend med Peer.. Men du må godt låne lidt af Destenes Hot & Cool... så skal du bare finde en lækker fyr der vil smørre det på.. For jeg må ik for kæresten  Skøre tøs  Kram Maria
Hjemmeside : www.gandloese.dk OPDATERET d. 19. november 2007 Salg af Tail ekstensions: MG Tack and Tails ("Fake" Tails)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maria jeg |
|
|
skal enten sove i bilen eller traileren.. men hvis der er nogen der har et mere atraktiv sted så overnatter jeg da gerne der i stedet  Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12389+ |
21-11-2007 08:44 |
|
Maria: Sofie og jeg regner da med at sove i rytterstuen på første sal som sidste gang 
Anna May Nights Chic Little Snow Vision Yellow Pocomon Hellere gå ned i stilletter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum.. |
Stephanie *Coco og Charlies Ice cube* |
21-11-2007 12:45 |
|
Fordi jeg manglede transport til Ice!  Det er bare så øv for jeg ville virkelig gerne have været med!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| anna tror |
|
|
I at jeg også kan sove der.. det lyder varmere  Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
21-11-2007 20:17 |
|
det er også meget varmere ! ring til dee, jeg har ikke noget imod det, bare du tåler at se bar røv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhehehe |
|
|
Maria: hvor er du kedelig...  Håber bare hestemobilen kanholde os varme om natten så  Vi kommer og rider fredag... Hvor mange udover maria og jeg kommer med hest om fredagen? // Lena
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sys pludselig |
Maria Gandløse |
21-11-2007 21:38 |
|
der gik meget "røv" i den her tråd.. hva er der med jer?? hehe.. Glæder mig meget til at se jer alle.. Knus
Hjemmeside : www.gandloese.dk OPDATERET d. 20. november 2007 Salg af Tail ekstensions: MG Tack and Tails ("Fake" Tails)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890 |
22-11-2007 10:12 |
|
jeg ved at sofie, tine og jeg kommer fredag med hesten  maria maria 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|