Nu er min stakkels hest igen igen igen igen syg, og Dr. MegaMegetDyr ved stadig ikke hvad hun fejler.. 
Stakkels lille Thilda har været on/off halt på højre forben siden sidst i August, og vi har været hos dyrlægen 4 gange, og hun er blevet undersøgt/bøjeprøvet/visiteret og røgtenfotograferet på kryds og tvær i ben/hov, bedøvet div. steder fra koden og ned, været i boksro, på sygefold, fået div. antibiotikabehandlinger, haft specialbeslag m/u stødabsorberende gummisåler og lige meget hjælper skidtet..
Hun er er periodevis helt haltfri (dvs. i både skridt og trav), men er for det meste halt i trav, men ikke i skridt. Haltheden ses tydeligst/oftest kun på hård bund (asfalt, grussti og lignende) - Hun kan skridte uden problemer både på hård og blød bund, og kan trave på blød bund (med og uden rytter)..
Hun er (og har hele tiden været) on/off varm/hævet/med pulsation i højre forben/hov - Og smeden har tjekket for hovbyld 3 gange uden resultat 
Jeg aner simpelthen ikke mine levende råd og ligesom dyrlægen, føler jeg at vi famler lidt (læs: MEGET) i blinde og behandler ligeså
, og det faktisk temmelig dyrt
..
Næste skridt på vejen er endnu en tur til Dr. MegaMegetDyr i Helsingborg til en forfra-om-igen-undersøgelse med en ekstra (ny) dyrlæge som ikke har set Thilda før, og evt. et par PG-beslag på forbenene - Hvis det ikke giver bonus, og det viser sig at alt er det samme, og den sædvanlige dyrlæge (hvilket vi ikke forventer, da han er pinligt grundig og omhyggelig) ikke har overset noget, er næste stop en MRI-scanning af begge forben..
Er der forresten nogen der har ugens Lotto- og Tips-tal??? 
Nå, nok brok herfra.. Ka' I ha' en forsat dejlig dag.. 
Kira