Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

VIGTIG OPLYSNING !! OHWR Klubmesterskab
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 09:17

Hej Allesammen,

Jeg ved ikke om det er fordi vort stævne ligger for tæt på DWF DM, PAINT DM & QUATER DM, men vi kan desværre konstatere, at antallet af tilmeldinger denne gang er helt ekseptionelt lavt. Det betyder at hvis ikke der kommer flere (vi skal da helst op på 20 startende ryttere) vil stævnet d. 4. november blive aflyst.

Jeg håber ikke at det bliver nødvendigt da det er meget mod OHWR´s politik at aflyse planlagte arrangementer, men økonomien kan tvinge os til det ... det er jo ikke helt billigt at arrangere et stævne.

Skulle det (hvilket jeg ikke håber) blive nødvendigt at aflyse, vil alle der har indbetalt til stævnet naturligvis få alle pengene retur - i så fald kontakter jeg jer alle direkte.

ØV ØV ... NOK OM DET

SKYND JER AT TILMELDE JER TIL VORT DWF OPEN / OHWR KLUBMESTERSKAB. Fristen udløber i morgen, fredag d. 19. oktober.

PS.: Det er ok at maile tilmeldingsblanketten (der findes på vor hjemmeside www.ohwr.dk ) til mig.

mvh

Kim Christensen

formand, ohwr

tlf. 2166 1192

0
0
Svar på denne tråd

øv øv øv øv...
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 10:01

Øv øv øv... Det er da rigtig ærgeligt

Jeg håber folk vil tage imod jeres opfordring og tilmelde sig...

Det plejer at være så hyggelige stævner i afholder, så det ville da være rigtig kedeligt at skulle aflyse og ikke mindst for os andre at skulle gå glip af en hyggelig dag

Line

Cowgirls do it better!
0
0
Svar på denne tråd

uehgegegegjkle
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 10:06

Du hvor du nævner at det måske er for tæt på andre stævner, så har i måske ikke opdaget at i har lagt jeres show lige oven i Nordic Super Slide som altid er første weekend i november.

Selvom det måske ikke er samme ryttergruppe som stævnerne henvender sig til (Nss er i Ikast) kunne det måske have noget med sagen at gøre. ?

0
0
Svar på denne tråd

Hej Patrick
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 10:47

Jo, vi har overvejet det, men som du selv skriver, er det jo næppe den samme ryttergruppe der bliver "ramt" ...

Men det er jo altid et problem at finde en weekend hvor det ikke ligger tæt på - eller oven i - et andet arrangement.

Jeg håber dog at de der plejer at komme til vore stævner (gerne + nogle nye) læser dette og tilmelder sig, så det ikke bliver nødvendigt at aflyse.

vi ses

/Kim

OHWR

Oak Hill Western Riders

0
0
Svar på denne tråd

bummelum..
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 17:34

Ice og jeg ville gerne, men der er ikke nok W+T klasser, ingen trail at halter klasser, og derfor kunne vi kun stille i en klasse...

Derfor er det for langt og for mange penge at tage afted

Jeg ville super gerne, men det bliver for mange penge for, for lidt klasser...

Steph

SPONSORERET AF NOAS ARK

www.Noas-shop.dk

~Charlies Ice cube~

*Coco - For altid*

www.coco-pigen.dk

0
0
Svar på denne tråd

trist trist
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 20:09

Kim, vi kan desværre ikke stille, da vi er til Nordic superslide med en stand..

Håber I får tilmeldinger ind i sidste øjeblik, så det alligevel bliver til noget

Pia

Old Sorrel Western Sports Apparel

Super funktionelt western tøj til rytteren som bare vil have kvalitet, check www.noas-shop.dk/western/ westernhesten/rytter/oswsa_da/

Du kan møde os på Nordic superslide

0
0
Svar på denne tråd

Pia...
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 20:17

Men derfor kan Anna vel godt deltage? Der er boks til hesten og mon ikke det vil være billigere for Stephanie hvis Anna betalte halvdelen af rejsen her til norden? hi hi... ja muligheder er der jo nok af Jg havde jo håber at hun var frisk på en reining og lidt speed events igen.

Ellers må I sige til hvis I mangler en chauffør til Anna.

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-om krybbebidning og vævning
HUSK:
De mennesker du træder på på vej op af stigen er de samme mennesker som du møder på din vej ned.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er en af
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 20:25

dem der er lidt tung i r... og har ikk fået tilmeldt mig endnu

Det kommer på plads i morgen.. så håber jeg da at det bidrager til at stævnet bliver holdt

Så Tyson og jeg kommer altså ..

Knus fra lottemusen

Charlotte Franke ............som er bidt af western
0
0
Svar på denne tråd

desværre nej
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 20:34

Miki, hun vil meget gerne over at se superslide...

Ellers var hun nok kommet springende med det samme og taget en tur på Bob drengen..

Ellers tak

Pia

Old Sorrel Western Sports Apparel

Super funktionelt western tøj til rytteren som bare vil have kvalitet, check www.noas-shop.dk/western/ westernhesten/rytter/oswsa_da/

Du kan møde os på Nordic superslide

0
0
Svar på denne tråd

bummelum..
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 20:55

Hvis der kommer en open trail at halter og en novice W+T og andre skridt og trav klasser, så kommer jeg

Ellers overvejer jeg også at tage med Anna og til superslide...

SPONSORERET AF NOAS ARK

www.Noas-shop.dk

~Charlies Ice cube~

*Coco - For altid*

www.coco-pigen.dk

0
0
Svar på denne tråd

121212
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 21:07

Vi laver sku en sjællænder conwoy mod i ikast for jeg skal også over og lure.

Thomas

www.weideke.dk

Fotografering

Bare et klik bedre

Nu endelig med Canon 30D

0
0
Svar på denne tråd

for få klasser..
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 21:35

Ja jeg har lidt samme problem som Stephanie, der er simpelthen ikke nok klasser jeg kan starte.. Det ville blive alt for dyrt at tage afsted for at starte en eller to klasser..

Mine unge drenge kan ikke rides endnu, så vi plejer at starte halter, showmanship og walking trail.. men da hverken halter eller walking trail og egentlig heller ikke så mange showmanship klasser er udbudt, er det udelukket at tage dem med.. Så er der min haflinger tilbage, men hun starter kun w+t og dem er der heller ikke så mange af..

Ville ellers gerne støtte jeres show..

Marlene

0
0
Svar på denne tråd

Hey Thomas
Forfatter: 
Dato:  19-10-2007 10:48

jeg skal da oz med...men desværre ikke til OHWR, selvom det var super-godt ved sidste stævne. Som sagt har Pia købt en stand, så vi skal derover og repræsentere shoppen

Hit

-= o|O|o =-

0
0
Svar på denne tråd

izhgztfjdjrs
Forfatter: 
Dato:  19-10-2007 11:01

Jeg havde nu også overvejet at tage op og starte mit første DWF show - ville også gerne se jeres sted, men jeg er altså også allerede tilmeldt super slide.

Det er muligt at i ikke mener at det er den samme gruppe ryttere, men NSS er udbudt for alle - også begyndere inden for reining, så jeg er bange for at en del af os all around ryttere alligevel er smuttet til Ikast i den weekend.

Anne

PS håber da at jeres show bliver til noget alligevel, det er bare så ærgerligt at skulle aflyse.

0
0
Svar på denne tråd

2345678
Forfatter: 
Dato:  19-10-2007 23:44

miki - du skal da bare tage bob med til NSS :P så skal jeg sku nok tage et par klasser eller 5 på lille frække bob

Anna

May Nights Chic

Little Snow Vision

Yellow Pocomon

Hellere gå ned i stilletter

0
0
Svar på denne tråd

Anna...
Forfatter: 
Dato:  20-10-2007 07:19

Ja det tror jeg gerne på ville egentlig også gerne med, men gider bare ikke tage så langt med sådan en ustabil hest som Bob. Jeg ved aldrig hvad der venter mig når jeg kommer derover - det er det altså for dyrt til.

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-om krybbebidning og vævning
HUSK:
De mennesker du træder på på vej op af stigen er de samme mennesker som du møder på din vej ned.
0
0
Svar på denne tråd

Gad vide...
Forfatter: 
Dato:  20-10-2007 09:19

Gad vide om OHWR show bliver aflyst...

Ville være ærgeligt om det gjorde...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-10-2007 17:26

miki du ved godt et stævne ikke er det samme uden bob :)

Anna

May Nights Chic

Little Snow Vision

Yellow Pocomon

Hellere gå ned i stilletter

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider