Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Er meget nysgerrig...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 21:50

Heg allesammen,

Det er ikke så ofte jeg rider til stævne, men har meldt mig til OHWR klubmesterskab! Jeg er bare meget nysgerrig over hvem ellers har meldt sig til? Jeg er selvfølelig meldt os i greenhorn, jeg tør ikke så meget anden i nu.Qiani og jeg har så meget at lære og er ikke helt tryg med at være i publikums øje. Det vil nok gå... vi skal i hver tilfald prøve den 4 nov. på Brandtofte. Jeg glæder mig til at høre hvem ellers kommer der ude??? Have det godt allesammen. Friendly greetings from the American! Jill

Life is what you make it!

" I go nutts over cowboys butts!"

0
0
Svar på denne tråd

Hej Jill...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 21:56

Hejsa Jill.

Jeg har meldt Bob og jeg til deroppe. Vi skal ride lidt af hvert, så Bob får travlt. Jeg er meldt til i open og amatør.

Glæder mig til at komme derop igen og starte, det plejer at være hyggeligt og sjovt.

Glæder mig til at snakke med dig igen - nu fik vi jo ikke snakket ret meget sidst.

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-om krybbebidning og vævning
HUSK:
De mennesker du træder på på vej op af stigen er de samme mennesker som du møder på din vej ned.
0
0
Svar på denne tråd

Hej Miki
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 22:32

Jeg glæder mig også til at se dig! Vi har det også meget hyggeligt på Brandtofte. Jeg synes at der er altid sådan en god stemmning til western stævner. Jeg har vært med til en enkelte engelsk stævne og 'WOW'det er en helt anden meget alvorligt stemning. Flot; men jeg kunne ikke høre at der var nogle der heppet, som der er gjort til vores stævner.Giv' mig en "YIHAH" og lidt western musik på fuld tryk... det kalder jeg for hygge!!! Have det godt og vi ses den 4-11-07 mvh, Jill

Life is what you make it!

" I go nutts over cowboys butts!"

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kommer også...
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 09:12

Hejsa!

Mig og Joker kommer også, vi skal starte lidt forskelligt i Amateur. Og vi glææææder os til en hyggelig dag

Line

Cowgirls do it better!
0
0
Svar på denne tråd

også mig
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 11:29

Jeg skal også starte, også lidt af hvert i Greenhorn og Open...

Håber ikke det bliver aflyst...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider