Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Tidsplanen til Jysk
Forfatter: 
Dato:  15-10-2007 21:31

Så er tidplanden klar, den er på www.jyskwestern.dk

Velmødt i Ikast

www.tukaer.dk - opdateret den 26/8-07

0
0
Svar på denne tråd

hold da op...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 08:09

Det ser ud til at der er mange starter :) Vi glæder os!

Hilsen Charlotte og Prik

* ~* SUWR *~ *

saddleupwesternriders.dk

0
0
Svar på denne tråd

Paint Horse
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 07:51

Det ser ud til at blive en rigtig fin westernstævnedag på lørdag,og for engang skyld skal jeg ikke køre derned og sidde helt alene, vi er nemlig blevet en lille flok heroppe fra det nordjyske som skal mødes og nyde alle I seje stævnefolk.

Men stævnestart kl. 7.00 det er godt nok tidligt tror ikke jeg kan få nogle ud af fjerene kl. 5 for at vi kan nå starten

Paint horses til daglig glæde

Stahr

Bison el. longhorn kranie købes

0
0
Svar på denne tråd

og så er det nu
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 08:21

der er nogen der skal komme og garantere for solskin og 15 grader (mindst) - fik nemlig aldrig syet den lammeuldsshowtop jeg gik og tænkte på ku være så praktisk ;)

Glæder mig nu alligevel - og denne gang, kan jeg slet ikke klage over klasserækkefølgen

mvh Maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

0
0
Svar på denne tråd

Rettidig ankomst?
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 16:38

Jeg skal kun starte 2 reiningklasser NH og Beginner, som efter tidsplanen skulle starte ca. kl. 16.45.

Er det så tidligt nok at komme omkring kl. 14.30?

Jeg har ikke været til særlig mange stævner, derfor spørger jeg .

0
0
Svar på denne tråd

Til toppen
Forfatter: 
Dato:  19-10-2007 08:17

i håb om svar

0
0
Svar på denne tråd

manglende svar
Forfatter: 
Dato:  19-10-2007 09:53

Hej.

Jeg tror de manglende svar skyltes, at det er så individuelt, hvor lang tid man skal bruge med sin hest før man starter en klasse, hvor hurtigt hesten vender sig til nye omgivelser, hvor lang tid du forventer at varme op, du skal lære programmer osv. Var det mig, ville jeg være der noget før, da jeg let selv stresser op og det går ud over koncentrationen både for mig og hesten.

Men det næste er at det ikke er sikkert at tidsplanen holder og så kan det f.eks. blive senere og så er du pludselig i god tid.

Så alt i alt er der mange ting der gør sig gældende, men hvad der er bedst, vil du med tiden og flere stævner finde ud af hvad der er bedst for dig og din hest.

Held og lykke med stævnet.

Mvh

Annette

0
0
Svar på denne tråd

Tusind Tak Annette
Forfatter: 
Dato:  19-10-2007 16:25

Jeg må nok hellere være der lidt før så ;o) for jeg tror godt jeg kan bruge lidt ekstra tid til at lære programmerne og finde os til rette ;o)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider