Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Hvilken sadel er bedst ?
Forfatter: 
Dato:  08-10-2007 22:53

Hej jeg er i USA nu og ser på sadler ..

Hvilken mærker regnes for gode ?

Er der nogen af jer der har prøvet at købe sadel her over ? jeg er ved at undersøge hvad tol osv koster.

Tak

Bente

0
0
Svar på denne tråd

Bob's Custom Saddles
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 08:24

Bob's Custom Saddles skulle eftersigende være gode.. Har kun prøvet en meget slidt en, og den fungerede fint .. Men den har nok også været mindst 10 år, og brugt i en træningsstald (dvs. mange heste om dagen) .. Så kan du jo selv vurdere om det er kvalitet.

Der er vidst også nogle Pards og Silvermesa, men dem har jeg kun hørt om.. Aldrig set eller prøvet.

0
0
Svar på denne tråd

Der findes
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 19:22

mange gode mærker.

Jeg har selv en TexTan som jeg er rigtig glad for, men Circle Y, Dale Chavez, Crates, Billy Cook og Reinsman er alle kvalitetssadler. Hvilken der er bedst kommer, nok lidt an på, om du er til pleasure, reining eller? - og hvor meget bling bling der skal være på...

Men fedt for dig at være i USA og se på varerne derovre. Der er jo et helt andet udvalg end herhjemme!

Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 19:43

Circle Y, Dale Chavez, Crates, Billy Cook hvis man spørger mig

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

Tak...
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 04:45

Er rigtig glad for i skriver.. lige nu er jeg i El Paso Tx og er så småt ved at finde de rigtig steder, men ellers syntes jeg det har været svært at finde udstyr.. jeg vil have mig en quarter hest som jeg vil ride hygge med og måske noget Trail

Hvad skal jeg gå efter af sadel tror i ?

Skulle i evt haven en hest Hoppe tilredet til salg sååå lad mig lige høre fra dig

0
0
Svar på denne tråd

Du skal nok...
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 07:21
...ikke købe nogen sadel før du har en hest (som du kender størrelsen på).
Du risikerer at købe en sadel, du aldrig kommer til at bruge...

Tolden er GRUM - og du kommer jo næsten helt sikkert til at betale for ekstra vægt i lufthavnen...

... 8-) ~ 99E ~ 8-) ...

Your Horse Can Only Be As Brave As You Are!
Love - Language - Leadership - Lightness
Om vores tur til Colorado
0
0
Svar på denne tråd

weherherj
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 07:43

Køb hesten først, så derefter sadlen ;) Men hvis du "bare" skal hyggeride behøves det ikke at være den dyreste sadel du skal købe.

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 09:01

Du er nødt til at købe hesten før sadlen for at finde en saddel der passer til hesten - dernæst hvorfor så ikk i stedet købe en billig brugt mæske saddel her hjemme? Der sparer du dig en hel del gode penge for en brugt saddel der er meget bedre at sidde i fordi en anden har brugt sin rumpe til at gøre sadlen behagelig at ride i for dig Og der er masser af ovenstående at købe her hjemme. Dale Chavez er nok dem der er færrest af men der er mange gode circle Ys til salg og ofte en crates ig ind i mellem en Billy Cook osse.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider