|
|
| BHWR Winther Trophy Challenge |
| Forfatter:  |
S-Hitman »MR-noa« |
| Dato:  |
01-10-2007 23:51 |
|
BHWR introducerer :  "EN TURNERING DU IKKE VIL GÅ GLIP AF !! "
-= o|O|o =- Nu med egen hest og saddel mangler blot en strigle(kasse)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det lyder jo fint - men hvad går det ud på ? Mvh Trille
- Hvis du gør hvad du altid har gjort - får du hvad du altid har fået... - Hvis ikke du ændrer retning havner du dér, hvor du er på vej hen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her får |
S-Hitman »MR-noa« |
02-10-2007 09:26 |
|
I lidt mere  en turnering i vinter over 3 stævner. De store præmier kan vindes af alle (præmiesum bliver opdateret undervejs, da den vil stige) - ung,gammel,pro,ny... alle kan vinde "EN TURNERING DU IKKE VIL GÅ GLIP AF !! "
-= o|O|o =- Nu med egen hest og saddel mangler blot en strigle(kasse)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flot banner |
Dollas ♥Dollas♥ |
03-10-2007 12:03 |
|
Wow Fotte bannere  der er da allerede en der er blevet nysgerrig kan jeg se  Maja
Picó vil altid være i mine tanker Kattekillinger bortgives til nye hjem - 4 gråstribede og 2 røde. De er klar til afhentning. 3 killinger tilbage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| opdatering |
S-Hitman »MR-noa« |
15-10-2007 11:44 |
|
 Ja nu stiger beløbet "EN TURNERING DU IKKE VIL GÅ GLIP AF !! "
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg stiller |
|
|
helt sikkert op. Så, nu bliver I helt bange var  Kom så ud af busken, hvem kommer ellers???
Susanne - Lets go for it!! The owner of All Breed og Mule.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg kommer da... |
|
|
... men det er fordi jeg gerne vil starte på Dee, ikke fordi jeg har forhåbninger om at det vil gå så godt dernede at jeg kan få fingre i "den store præmie"  Men hvordan foregår det i øvrigt? er det den der vinder herre-pleasure klassen eller hvordan? 
Venlig hilsen -miki- www.prettyfancy.ridesiden.dk -om krybbebidning og vævning HUSK: De mennesker du træder på på vej op af stigen er de samme mennesker som du møder på din vej ned.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja...der må være |
|
|
en speciel stor præmie til Herre pleasure klassen 
Freedom rides....on a Quarterhorse www.dkqha.dk/ " You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvfølgelig |
S-Hitman »MR-noa« |
16-10-2007 09:46 |
|
vil der være "Herre-Pleasure" i Winther Trophy Challenge. Vi er i gang med at skrive propositioner til turneringen. Herre Pleasure vil nok ikke indgå i den samlede point-jagt, men der vil ganske givet være en fed præmie til den samlede vinder af Herre Pleasuren. Proposition samt tilmelding og klasseoversigt vil komme på hjemmesiden. Uden at virke for optimiske regner vi med at den samlede præmiesum til Winther Trophy Challenge bliver 25.000.00 +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kan kun sige |
Noasark |
16-10-2007 10:09 |
|
at jeg arbejder på højtryk med sponsordelen.. at Noas Ark har stillet en helt ny frinta saddel på højkant... Desuden har Cirkeline Block stillet en bedækning på højkant med Gamblers Tosmarttocut. En af de mest alsidige og smukkeste hingste pt. Denne bedækning vil dog indgå i et lod system... men I må have lidt tålmodighed med hensyn til præmier og hvordan det skal fordeles. Det skulle jo gerne være sådan at alle har en chance for at vinde.. Så vi kan love at det bliver den mest spændende og givtige turnering set på dansk grund..som kan vindes af alle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det bliver |
Dollas ♥Dollas♥ |
16-10-2007 11:52 |
|
Spændende altså... jeg kommer også... MEN uden hest - der er lige noget vi skal have trænet først. Men selvom jeg ikke skal ride kan jeg jo stadigvæk godt være med i lodtrækningen Pia  Maja
Picó vil altid være i mine tanker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uha da da |
Noasark |
16-10-2007 13:38 |
|
Maja vi to skal have os nogle lodder ikke...nu har vi jo netop siddet og kigget på Smartie...hele weekenden, det er en hingst som bare er mums...  Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øhhh.. |
|
|
... Pia og Maja - Jeg er næsten 100% sikker på at bedækningen gælder en hoppe ! ! ! Måske I skulle overveje at købe lodder til noget andet ?  MVH "Bumsen"
Rigtige mænd (og Lyn) rider i 17" sadel ! * * * * ¤ * * * * Hjemmeside: www.sadelbumsen.dk The Older I Get The Better I Was ! A good ride is when there's nowhere to go - and a hole day to get there !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum... |
Stephanie ♥Coco og Ice♥ |
16-10-2007 16:01 |
|
Ice og jeg er klart med!!! Vi må lige få trænet lidt inden og så kunne det godt ske at far hopper op på Ice til stævnet også  Men lad os håbe at der er en masse W+T klasser, ellers bliver vi lidt kede  Steph
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| host host |
Noasark |
16-10-2007 16:07 |
|
Clausi, jeg havde selfølgelig tænkt mig den bedækning til 1 af vores 2 lækre hopper... Måske skulle du udlodde en nat med bumsen  Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Claus... |
Dollas ♥Dollas♥ |
17-10-2007 09:45 |
|
Ja, den var heller ikke påtænkt mig Men en af mine hopper. Ja Pia, vi køber dem alle sammen, så må der da være bare en lille chance for at det bliver en af os, der løber med den bedækning til en af vores HOPPER. Maja
Picó vil altid være i mine tanker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næhhhnej |
|
|
... nu går jeg jo og ser lidt på Smartie til hverdag, og den konkurrence er sågu får stor. Jeg har ikke en chance - hverken med den ene eller anden type "hopper", så der vil ikke blive solgt mange lodder.  MVH Claus
Rigtige mænd (og Lyn) rider i 17" sadel ! * * * * ¤ * * * * Hjemmeside: www.sadelbumsen.dk The Older I Get The Better I Was ! A good ride is when there's nowhere to go - and a hole day to get there !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| altså de damer |
|
|
det kan I glemme.. jeg napper alle loderne for næsen af jer  Claus: Du har sgu da "humor", men jeg vidste ikke at du skulle af med noget ved Mary det  Tina
Med en ven deles minderne fra i går, glæden fra i dag, og håbet for i morgen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nix det er |
Noasark |
17-10-2007 19:02 |
|
altså mig der skal vinde den der bedækning  Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvad er der så til os med vallaker?? Stine
Med westernfreden Tarzan Mollerup
Forskelligt sælges. Tjek min præs. 1 Boks ledig i rolig og afslappet privatstald i Boeslunde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja man |
Noasark |
17-10-2007 20:21 |
|
kunne jo sælge gevinsten, eller bede bumsen om en donation  Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så er der kommet |
Noasark |
01-11-2007 17:54 |
|
tilmelding 1. go på siden http://www.bhwr.dk Der er kommet 2 spændende klasser herre pleasure og bridleless pleasure på. Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spørgsmål |
|
|
den herre pleasure hvorfor var den dog ikke i W&T den ville min bror nemlig gerne ride
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hey Anja |
Noasark |
01-11-2007 23:46 |
|
du kan jo skrive til klubben og foreslå dette. BHWR's bestyrelse er meget lydhør overfor idé'er Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pia... |
|
|
hej pia det vil jeg da helt sikkert gøre. så må vi se om jeg kan lokke ham til at ride i lyserød hvis det sker griner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uha da da |
Noasark |
07-11-2007 20:15 |
|
 Og vi slutter ikke her... Tør du blive hjemme 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123 jeps |
Noasark |
08-11-2007 08:39 |
|
og selvfølgelig de 2 næste... Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| et stort tak |
Noasark |
27-11-2007 07:12 |
|
fra sponsorsiden skal lyde til BHWR og Harmony Ranch - 135 starter en kold november dag er meget meget flot. Lige nu strømmer der flere sponsorer til og skulle der være flere interesserede sponsorer derude, så er der altid plads til en til i turneringen for alle ryttere og heste. Jeg vil i løbet af ugen opgradere barometret, så det er bare med at komme ud af starthullerne til Nytårsstævnet for du kan stadig nå det, dato kommer meget snart. Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|