Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Køb af Quarter
Forfatter: 
Dato:  21-09-2007 19:15

Min mand vil til at ride western og skal derfor købe en quater til næste år, når hvor han har tiden til det

Jeg er så småt begyndt at kigge efter salgsheste men der er kun unge heste tilsalg

Er det svært at finde en egnet til nybegynder, som vil modtage undervisning? eller er det bare iøjeblikket at de ikke findes?

Hø sælges

10 kr pr. balle

Sydsjælland

0
0
Svar på denne tråd

pris derefter
Forfatter: 
Dato:  21-09-2007 19:36

Du kan evt kigge på det svenske og tyske marked...

I skal dog regne med at en god begynder/lærehest vil koste derefter :)

Det kunne også evt være en ide, at starte med at modtage undervisning på en elevhest.

Mvh Lena

0
0
Svar på denne tråd

Få hjælp
Forfatter: 
Dato:  21-09-2007 19:57

af en træner eller en som har kendskab til Quarter, da det ikke bare er en Quarter men kommer meget an på hvad den skal bruges til. En Reiner er ikke det samme som en Pleasure hest, så det... derfor.

Bedste hilsner
Susanne

HAVE A NICE DAY THE WESTERN WAY !

Sælges: super sød all round vallak, 4 år, 153 i stg. www.123hjemmeside.dk/Smoky/958850
Alle DK's Westernrytter bruger www.westernportalen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Han er
Forfatter: 
Dato:  21-09-2007 20:52

ikke intereeseret i at ride på elevheste

Vi har kigget lidt på hvilke dicipliner der findes

Han er interesseret i en reining hest

ZipsBine, har du links til svenske og tyske sider?

Hø sælges

10 kr pr. balle

Sydsjælland

0
0
Svar på denne tråd

Vi har nogle quarters til salg
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 02:21

Vi har nogle reiners til salg.

Vh

paul

Lærkehøj Quarter Horses

Horse-press "Another way of Showing"

0
0
Svar på denne tråd

Jeanette O
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 08:31

Paul er så absolut værd at kigge hest hos - og han kan sagtens guide jer...

0
0
Svar på denne tråd

Iris Uhlenbrock
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 09:07

Hvis din mand vil have en hest, der er virkelig godt reining redet skulle i overveje at tage ned og se på Iris Uhlenbrocks salgsstald. Hun rider fantastisk godt og hendes heste er velredne og velopdragne og hvis hesten ikke passer til dig skal hun nok sige det. Der er efterhånden rigtig mange der har købt hest hos hende og jeg vil tro at de allerfleste er vældig tilfredse med de heste de har købt hos hende, jeg kender mange der har købt hos hende og ingen der har været kede af det. De jeg kender der han sendt deres hest i ridning hos hende har også været rigtig godt tilfredse.

En redet hest er ikke billig, men hvis du køber en grøn hest, der først skal tilrides går der endda noget tid før du får fornøjelse af den. Det er let nok at få fat i en reiner herhjemme, men jeg tror det er vanskeligt at få fat i en der er velredet.

Se ind på Iris hjemmeside : http://www.wht-uhlenbrock.com/

hilsen Annette (har også købt hest hos Iris)

www.reining.dk

***Deltag i clinics med Sannee Klindt***

***Opstaldning med ridehus***

Great Horses like great men have great mothers

0
0
Svar på denne tråd

tag et kig
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 09:32

www.tusecreekranch.dk der kan du finde gode heste - og hvis ikke de har den hest du ønsker kan de være med til at finde den rette. De er utrolige proffesionelle, søde og hjælpsomme og dygtigt mennesker. Jeg ved de pt. har en 6 års reiner til salg - den er på hjemmesiden - og der står der bl.a. at det er en god lærehest det er en hoppe og den hedder SL Peppy Enterprise.

Hilsen Tina

0
0
Svar på denne tråd

måske...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 09:44

Måske skulle man også lige overveje om ikke andet end en quarter kan gøre det, når nu han er nybegynder ?!

Der findes gode, fornuftige, velredne AllBreed heste, som er billigere end quartere og det KAN rent faktisk godt lade sig gøre at ride andre heste end quartere og paints på western manér. ;-) med succes endda!

Katrine

Marsvin og kaniner, det er da noget man spiser!
*
*
-Nothing is original
everyone imitates someone-
0
0
Svar på denne tråd

køb at quarter
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 11:04

Hej Jeanette.

Jeg syntes at det er rigtig fornuftigt at starte med at købe en quarter til din mand, de koster jo det samme i drift når de først er købt.Smed foder osv...

En side i tyskland hvor der er rigtig mange heste til salg er:

http://www.wittlesbuerger.de

Jeg har nogle flere side som jeg lige kan sætte på når jeg kommer hjem, er lige på arb.

Jeg syntes at du skal tage kontakt til en der har forstand på hvilken heste der egner sig til reining når det er det din mand gerne vil ride.

Mange hilsen fra Berit
0
0
Svar på denne tråd

Er manden
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 11:13

totalt begynder inden for ridning eller inden for western?

Er han det første vil jeg nok give Aribeth ret. Du kan købe en fornuftig velredet lille hest til måske 20.000 hvis du leder lidt.

En fornuftig velredet sund QH koster sjældent under 40.000 og som regel over de 50-60.

Men altså det kommer jo an på jeres budget.

Kan han ride til husbehov og er bare ny indenfor western, ja så vil de ekstra penge til en redet QH nok være givet godt ud. For så er det selve westrnridningen og discipliner og øvelser herfra han skal lære. Ikke bare at trave rundt på en volte.

Kan også kun anbefale Iris Uhlenbrock. Jeg har tidligere formidlet heste sammen med hende og en belgier og kan kun stå inde for hendes service og vejledning. Ingen af de kunder vi havde har været utilfredse og sådan er det stadig i dag.

Jeg avler selv mine heste for det meste men har fået to trænet dernede og er ovenud tilfreds. Hun kender virkelig hver eneste hest i hendes stald godt og kan se igennem en rytter på et splitsekund og sige hvad vedkommende har brug for.

I kan også selv kigge jer omkring efter en hest på feks

www.western-riding.de

www.pferdezeitung.com

www.horses4you.de

www.pferde.de

www.wittelsbuerger.de

Men så skal i tage en kyndig med jer hvis i ikke selv kan kende skidt fra kanel.

I kan også være heldige at finde en god hest i DK, der er bare ikke det store udbud af flinke læreheste.

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !
0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 12:38

Da jeg havde en DV red han lidt på den i western sadel

Jeg har fortalt ham at der er andre racer end quarter,vist billeder af paints og appaloosa, men det er quarter han brænder for

Han vil og kan betale for en god quarter

Jeg har fundet ud af at der er et stort western sted blot 4 km fra vores bopæl, så undervisning er helt sikkert noget han vil modtage

Alle links har jeg lagt under foretrukte

Mange tak for svar

Hø sælges

10 kr pr. balle

Sydsjælland

0
0
Svar på denne tråd

bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 19:16

Prøv

www.tusecreekranch.dk

de har mange lækre heste!

0
0
Svar på denne tråd

quarter...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 20:34

hvis det er quarter han vil have, så er det da sådan en han skal have.. hvorfor anskaffe sig en anden slags, og lave svingdørsheste ud af det..vil man ride dressur bliver man da anbefalet en DV og ikke en haflinger.. vi har bla Haflingere og de gør det rigtig godt inden for western, amerikanerne er anskaffet siden, men det er jo ikke alle som os der bare udviger og udviger skal vi en dag have flere heste så bliver det nok også quarter..

jeg har ikke flere links til steder hvor de har gode heste, men det kunne måske være en fordel, at købe en hest hvor din mand kan få undervisning af den samme person som har redet hesten.. det er ikke nemt at få en velredet hest.. det er som at sætte sig ind i et jagerfly .. der er godt nok mange knapper på sådan en fætter det kan blive til virkelig gakkede gangarter ind til man har lært den at kende vores paint har de der mange knapper, så jeg har været der

kan du mærke det, vi puster dig i nakken..muhaha

hvordan syntes du selv det går.. tsk tsk

Noelle savnes som bare fanden... RIP

western sadel, Herreford Brand sælges

Kieffer dressur sadel sælges

0
0
Svar på denne tråd

Jeg sys jo
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 21:29

osse bare manden skal ha sin quarter hvis det er det han virkelig vil - hvorfor starte med en anden bare fordi man er ny i faget? Det er jo flintrene lige meget hvis man ønsker hesten brændende...

Ikk at all breed ikk er godt nok. Men så ender manden måske bare med to heste hvor af han vil sælge den anden siden hen.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

Til dd 10 okt 2007 med hjemmesiden www.123hjemmeside.dk/ qanticopainthorse

0
0
Svar på denne tråd

Gakkede gangarter
Forfatter: 
Dato:  23-09-2007 09:10

Det troede jeg slet ikke at de kunne præstere

Hvor er det godt at der er HN til at hente viden

Hø sælges

10 kr pr. balle

Sydsjælland

0
0
Svar på denne tråd

Prøv også
Forfatter: 
Dato:  23-09-2007 14:23

Praktik-/øveheste søges af massørelev -

Se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Klart en Quarter
Forfatter: 
Dato:  27-09-2007 12:13

Jeg anbefaler klart er Quarter. Jeg fik en dejlig dame hjem fra Canada sidste år og ja det var dyrt, men jeg fortryder ikke at jeg gjorde det.

Det er den dejligste race jeg har haft med at gøre. De -Hun fik føl i sommer, overrasker mig gang på gang med deres rolige sind.

Og ja jeg er total nybeggynder.

Selvfølig er der andre gode heste, men for mig: En gang Quarter altid Quarter.

På de fleste avlers hjemmesider er der salgsheste

Mvh.

Lina

Små fødder, sætter også spor.

0
0
Svar på denne tråd

prøv hos Steen Merrild
Forfatter: 
Dato:  27-09-2007 14:28

jeg mener han har en god begynder pleasure hoppe i kommision - den skulle efter sigende være en rigtig god begynder hest.

Forfremmet til Quarter ejer

Det der synes rigtigt for den ene

er ikke ensbetydende med,

også er rigtigt for den anden.

0
0
Svar på denne tråd

Salgssted i tyskland.
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 16:29

Du skulle prøve at kontakte Volker Laves på Cirkel L Ranche i Tyskland. Han har de lækreste quarter og paints efter en bestemt blodlinie nemlig SKIPPER W. De er som skabt til nybegyndere og han er yderst imødekommende. Han prakker ikke noget på som ikke passer til den enkelte. Han er yderst fair og har en ganske vidunderlig sted dernede.

0
0
Svar på denne tråd

Circle L Ranch
Forfatter: 
Dato:  05-10-2007 17:02

kan absolut anbefales. De har et stort stutteri med mange hingste, og avler selv en del heste hvert år. Det er en dejligt sted og hestene bliver passet meget bedre end man gennemsnitlig ser det i Tyskland. Alting er iorden og man får en yderst fair behandlig. De avler lækre, smukke heste bl.a. a Skipper W/Wiescamp linierne, men har dog også nogle reinere og en enkelt Europamester i Pleasure til rådighed. Men de gør meget ud af, at hestenes temperament passer til den rytter, som skal have hesten, og der er jo nogle som måske ikke lige bliver verdensmester inden for de næste år, men har andre ting som focus. Og dem skal der jo også være heste til.

Desuden har Volkers kone, Kirsten, en lækker butik med western udstyr, man kan få lavet sin egne sadel efter mål, og der er et kæmpe udvalg til fornuftige priser. Stedet er absolut et besøg værd. Ligger lidt nordvest for Hannover.

www.circlel.de

JC Great Pine Image

Palomino hoppeføl sælges. Rainy June (30.06.07)

Ponyhoppe på 144 cm sælges (15 år) Nicoline

Evt. samlet

0
0
Svar på denne tråd

Der er også...
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 11:25

www.reininghorses.dk (vores egen hjemmeside, har også flere end dem der er på, så ring eller mail hvis det har interesse)

www.showhorses.dk

www.superhorses.de (hun har de fleste kontakter i Tyskland)

Mange hestehilsner

Christina

Visit

www.reininghorses.dk

og find din kommende reiner

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider