Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

kvægtræning
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 18:10

tirsdag d.18/9 kl 1830 lukker vi kvæget på banen ingen tildmelding bare kom , alle er velkommen 150kr pr rytter

0
0
Svar på denne tråd

HJÆLLPP:
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 10:40

Er der ikke en´af jer fra Sjælland,som kender en´, der kender en,´-- der kan hjælpe mig?? NATURLIGVIS MOD BETALING!!! Håber, jungletrommerne lyder, over hele Sjælland!!! Jeg skal have en lille helt stabil 1" pony hjem. Den står i SLAGELSE, og skal bare med til VIVILD. Han går direkte op, og står bare stille under transporten. Pga. en hel masse problemer, bla. er´min bil på et åbenbart længere værende ophold, hos mekanikeren,Kan jeg desværre ikke selv komme til at hente ham.. Og da ejer har købt ny hest, skal han afhentes senest i week enden.

Så jeg håber inderligt, at En´af jer gæve gutter, har plads, og vil tage ham med for mig??? Når I kører til stævne i Week- enden.. PÆNT BE`OM...

PÅ FORHÅND TUSIND TAK, FOR HJÆLPEN.. Vi ses i Vivild, til forhåbentlig et kanon stævne..

Mega hilsen.. Connie. ( Bedste )

Stald dije`co dijeco@jubii.dk

HVA´SKA´JEG M. QUARTER, NÅR JEG HAR MIN DEJLIGE X´ER.

RIGTIGE -"BESSER" GALLOPERER PÅ TRAVER. iiiihhhaaaa!!!! LlIVET ER´EN FEST, PÅ EN HEST.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider