Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Når traileren skal opdateres
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 10:31

How´dee !

Er der nogen der har erfaring i at skifte bund i traileren ?

Opdagede at den ikke længere er helt frisk, den er da ikke mere end 20 år gammel. "s"

Det er en Bõckmann Goodwood.

Hvor køber man en træ-plade der er stor nok ? Så vidt jeg husker 3020 * 1680 * 22 mm

Er der andre steder end hos Bõckmann man kan købe flydende gummiblanding til at lægge ovenpå træet?

MVH carsten

0
0
Svar på denne tråd

Hej Carsten
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 13:28

Jeg totalrenoverede en trailer sidste efterår = ny bund og nye sider.

Købte materialerne hos Odense lavpristømmerhandel. Der fås karosseri/støbeplade i 1,5 x 3 m - og noget billigere ned hos den lokale tømmerpusher. Det var lige 10 cm for lidt til bunden, men jeg lavede samlingen henne i "den spidse ende" hvor der ikke er en hest der står på den.

Siderne kunne fint skæres ud af 1 plade hver.

Gummibelægning - der bliver jeg dig svar skyldig. Jeg har lagt en aluminium dørkplade i (fuget med fugegummi) i den bagerste halvdel af trailen, og derover har jeg den "gamle" gummimåtte.

Derudover var jeg meget omhyggelig med at fuge alle samlinger og åbninger for at undgå at fugt får bunden til at rådne - så hurtigt.

Hilsen John

0
0
Svar på denne tråd

121212
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 13:34

Hos Scania her de kæmpe ruller med gummi måtter å mon ikke man kan køben noget af dem.

Jeg har selv ledt efter gummi måtter der var store nok og det eneste sted jeg kunne finde dem var hos Scania.

Thomas

www.weideke.dk

Fotografering

Kommer helt klart til Vemmelev og tager billeder

0
0
Svar på denne tråd

Dyrehøj
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 14:22

Trailercenter har det flydende gummi og gummimåtter.

Hvad pladen til bunden koster ved jeg ikke.

arkiv.hesteinfo.dk/ebutik/alulette/ index.asp?catid=104&prodid=225

mvh Dorte

0
0
Svar på denne tråd

Flydende gummi
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 20:02

Et firma der hedder TDJ reklamerer med flydende gummi til dyre-transport og stalde i avisen Land & Liv, de har en hjemmeside: www.tdj.dk hvor du evt kan se mere... Håber det kan hjælpe dig!

Mvh Britta

0
0
Svar på denne tråd

Hey Carsten
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 20:19

Jeg har lagt ny bund i min for 2 år siden.

Jeg fik den skåret til på en karosseri fabrik i Kolding, så var det bare at selv skære ud til trekanten forest, jeg gav 1000,- for det, det er 22 mm. birkefiner, riflet på den ene side, og gav ca. Kr. 1200,- for flydende gummi.

Men hvis du kommer til Vivild kan vi da lige snakke om det.

Hilsen

Kurt

TEAM COWHOUSE
Rigtige mænd rider Western
0
0
Svar på denne tråd

Gode ideer
Forfatter: 
Dato:  13-09-2007 07:48

Det lyder billigt Kurt,det ka da ikke gå helt galt så.

Men mht. andre ting til Bøckmann kan du roligt ringe og snakke med dem i Skanderborg Carsten.

Jeg har en Bøckmann og de har lavet lidt forskelligt på den, der skulle et par lygter mere på osv. De var ret billige, vi kunne ikke selv have lavet det billigere ihvertfald, og så er det jo en mekaniker fra Bøckmann i Tyskland der laver det for dem, så er man sikker på der er rimelig styr på det. Og så er man jo dækket af en garanti også, hvis noget skulle gå galt efterfølgende.

Så ved du det til en anden gang :)

/Louise

www.louisemattie.dk
Skøn ejendom mellem Randers/Århus, 3.7ha eng til jagt og/eller heste
700m2 gode udbygninger, renoveret stueetage.
Bygninger, have, frugthave, fold på 1ha jord.
www.nybolig.dk sagsnr 675s2
0
0
Svar på denne tråd

Hej Karsten..
Forfatter: 
Dato:  13-09-2007 17:18

Kurt skaffede mig en plade sidste år, som Krølle lagde i min trailer og der var i forvejen en gummimåtte, den har jeg bare vendt rillerne nedaf på, så er der altid luft ind under..

www.123hjemmeside.dk/cowhouse

Hestepension, kvæg træning o.m.a.

¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider