|
|
|
|
| også her... |
| Forfatter:  |
rampa |
| Dato:  |
10-08-2007 06:48 |
|
Underlig opførelse!!! Hvad får man lige ud af det???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ville |
|
|
den der ville jeg da lige vende med politiet.. 
livet er som en barne skjorte, kort og beskidt citat, johnny min afdøde bror
Noelle savnes som bare fanden... RIP kompostorme, tag selv western sadel, Herreford Brand sælges velholdt brun Kieffer dressur sade
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Føj Føj FØj |
Dollas ♥Dollas♥ |
10-08-2007 08:52 |
|
AAADD sider jeg bare - hvor er nogle folk bare lige lidt for langt ude. Maja
Picó vil altid være i mine tanker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 121212 |
FotoThomas *weideke Foto* |
10-08-2007 09:04 |
|
Jeg syntes da du skulle gå videre med, admins her på hn kan da finde ip adressen og så kan vi jo håbe at politiet hutigt finder frem til ham.
Thomas www.weideke.dk Fotografering Tag et kig i vores galleri Bare et klik bedre Rigtige mænd rides af cowgirls
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Fjord-pinto |
10-08-2007 09:13 |
|
Det er meget langt ude...kunne det tænkes det vær nogle unge, der synes de ville lave "sjov" ? Synes nu også du bør melde det for en god ordens skyld!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Politi? |
|
|
Hvorfor henvende sig til politiet? Hvad skulle det gøre godt for?  Nej, slet beskeden, undre dig over at der findes mærkelig mennesker og glem det igen!
JANNE Trailer sælges Se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm jeg syntes |
Tenna Andersen |
10-08-2007 12:34 |
|
Da bestemt også du har en lækker hest! Men ikke på samme, klamme, perverse måde som den der har skrevet den besked!
Lykkelig ejer af: Hnísa fra Them, Björk fra Klim Bjerg, Auðna fra Grønnemose og Rák fra Grønnemose.☺
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvemsomhelst |
|
|
nu er der jo en skænder der ude i landet, det ville da være ærgerligt hvis vi nu var heldige at personen havde givet sig til kende.. hvilket formodentlig ikke er tilfældet
livet er som en barne skjorte, kort og beskidt citat, johnny min afdøde bror
Noelle savnes som bare fanden... RIP kompostorme, tag selv western sadel, Herreford Brand sælges velholdt brun Kieffer dressur sade
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
Sixpencen |
10-08-2007 16:13 |
|
hmm klamt besked... Men hvis man ville gøre noget ved det, gjorde politiet nok intet ved det... dansk politi er jo til at lukke op og skide i... Men hvis det var mig ville jeg kontakte 123hjemmeside og se om de kunne finde ip, men ved jeg så ikk om de kan efter som du har slettet beskeden... Men ellers ignorre dem, de jo ikk mere værd  nogle taber som har kedet sig  hvis de kan hygge sig med det ... Jeg kan kun grine af sådan nogle, de har ikk engang opgivet noget rigtigt ...
- Lonni & Sixpence - Biggest, The best, better then all the rest... American Paint Horse Nobody's satisfied with being second best
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej hvor latterligt! |
|
|
Klamt, han må virkelig KEDE SIG! Hvor er der dog langt ude!!
Kitte du er den bedste. Søger nu part!!! Kontakt mig, eller kig på "Part søges"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I guder... |
slarsen |
11-08-2007 10:57 |
|
sikke da en halvabe.. men man kan jo kun konstatere, at han ikke har noget liv.. Højst sandsynligt en lille knægt der synes det er supersejt at skrive sådan noget, uden tanke på, at det er noget man kan blive pålagt bøde for.. stakkel  Jeg ville bare gøre som dig - slette den og konstatere at verden også befolkes af typer som ham...desværre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bøde.. |
slarsen |
11-08-2007 16:46 |
|
for chikane.. hvis man føler sig tilpas chikaneret og dette f.eks. står på over en periode.. hvis man kan spore IP på den computer der bliver brugt og modtager af diverse mails føler sig forulempet?? Så ville jeg da mene at den slags chikane - som jeg mener det er - ville kunne gå ind over den almene paragraf mod chikane/mobning? Jeg ved da at jeg ville gøre et forsøg. Det er da vildt ubehageligt at blive mødt med sådan en udtalelse som han har fyret af ham Fååårke... selvfølgelig vil en enkelt gang ikke kunne gøre det, men alt afhængig af, hvor meget modtager føler sig forulempet mener jeg der burde være en konsekvens? Jeg er f.eks. selv pt under chikane via kuponhæfter... der er en eller anden der har fundet det yderst morsomt og livsberigende at udfylde diverse kuponhæfter med mit navn og indsende, således at jeg dagligt modtager pakker, breve osv. Alt sammen jo ganske uskyldigt, pånær at det tager en time af min tid hver dag hvor jeg er nødt til at køre på posthuset og aflevere. Da jeg undersøgte hvad der kunne gøres, blev jeg informeret om, at det er ulovligt (sikkert noget med dokumentfalsk und so weiter - men også pga chikane..-blev der ihvertfald sagt)..og hvis det blev ved, kunne jeg forsøge at bede politiet om hjælp. Det kunne resultere i en bøde på op til 8000... Et eller andet sted mener jeg at det også er chikane at modtage sådan en mail.. det er jo i sig selv ganske uskyldigt, men ikke skide morsomt.. Derfor ville jeg mene, sådan en mail kunne resultere i en bøde. Men det kommer jo sikkert helt an på hvem der tager sagen?
Sæt dig aldrig på hug, når du har sporerne på...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mulle... |
Trine Søeberg |
13-08-2007 21:13 |
|
Ja, Mulle - det er bare for klamt, vi fik også en i vores gæstebog, vi skyndte os dog bare at slette den.. Synes det avr alt for klamt, han skrev noget med video optagelse.. ad ad..
Men skal da sige at jeg ikke lige tænkte så langt, som at melde det - skyndte mig bare at slette indlægget..
Men fy føj!
Med Venlig Hilsen Trine Søeberg----------------------------------------------- Smuk og tillidfuld 6 års Quarter Hoppe til salg..
Se her
Team Lillelund's hjemmeside.. Kig ind og læs om os og hestene.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja.. hva ska jeg sige.. |
|
|
Idag ringede jeg til Vejle politi for at anmelde det. Men desværre var der ikk nogen på anmelderkontoret, så jeg fik besked på at ringe igen senere... og jooo senere blev det.. kl 18 men der har de vist lukket.. må prøve igen imorgen. ¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|