Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Hejsan Norge
Forfatter: 
Dato:  01-08-2007 07:50

Allerførst en hilsen til alle, som var med til arbejdsweekenden på Cowhouse. Det var virkeligt hyggeligt..

Jeg skal til Norge, Lillestrøm, som ligger 15 km uden for Oslo centrum, og så var det, jeg tænkte på, om der i det hele taget findes norske westernryttere/steder, jeg kan besøge, når jeg nu alligevel suser rundt deroppe, eller går det hele op i

travheste ???

Jeg har før spurgt om hjælp her inde til at finde westernryttere forskellige steder i DK, og der har altid været god respons, så hvis der findes en enkelt norsk cowboy, håber jeg at lokalisere ham/hende gennem dette forum..

Tak for hjælpen Tine

www.tineshesteservice.dk

botwb
0
0
Svar på denne tråd

Westernrytter i Norge
Forfatter: 
Dato:  01-08-2007 09:41

Hej

jeg solgte min dejlige araber til Norge, og har stadig kontakt til køber.

Han rider western og langture og har en forretning med rideudstyr (Nordens største med speciale i langture). Du kan se den på www.tofshesteutstyr.no.

Utrolig flink fyr. Hils endelig hvis du tager forbi.

Med venlig hilsen

Dorte

0
0
Svar på denne tråd

western
Forfatter: 
Dato:  01-08-2007 19:16

Jeg har for ikke så længe siden læst at der snart/eller også lige har været et stort paintshow i Norge. Synes jeg læste det på westernportalen - på forsiden. Så der må da være nogen som rider western et sted i det store land. Hilsen Tina

0
0
Svar på denne tråd

Tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  02-08-2007 10:15

Så har jeg fået undersøgt lidt om tofhesteudstyr, paint og quartere i Norge.. Der er masser af muligheder, så det skal nok blive en hyggelig tur...

Hvis min computer er mig nådig (7-9-13) vil jeg ligge billeder ind her på nettet og min hjemmeside www.tineshesteservice.dk , når jeg returnerer..

Tak for hjælpen Tine B. Nielsen

botwb
0
0
Svar på denne tråd

Merete Barlaug
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 21:04
Hun holder til i Nittedal, det er ikke så veldig langt unna LIllestrøm. http://western.no/ her er hennes hjemmeside. :)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider