Tak for alle de pæne ord. Ja - hun ter sig godt nok som om hun allerede er flere uger gammel.
Det er dog fantastisk at opleve Sparkley som mor. Hun er omsorgsfuld, påpasselig og øm - lige indtil den lille ikke gør som befalet. Så skal jeg love for at hun (blidt men bestemt) bliver sat på plads. Der bliver brugt lige præcis den energi der skal til for at få "fortalt hvad det handler om", og ikke mere.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at den lille får en perfekt opdragelse af sin mor. Jeg håber så at Mary og jeg kan følge eksemplet med rettidig, konsekvent og korrekt doseret tilrettevisning, så respekten og samarbejdet mellem hende og os to-benede vil blive optimal.
Et kæmpe ansvar, en kæmpe opgave - og vi glæder os begge helt vildt til det.
Det er jo lidt sent på året at få føl, men det næste på Ryttergården skulle gerne komme indenfor få timer/dage. Hun er gået over terminen, så det er lidt spændende. Lille Kiki Dee (staves) kom jo for en lille måned siden, og det bliver sjovt at se alle tre (de har samme farmand) fjolle rundt og lege, slås og hvad sådan nogen ellers kan finde på.
MVH
Claus