|
|
| Overo paints. |
|
|
Er de ikke bare smukke og specielle. Jeg kan huske da jeg startede med western..der ville jeg for alt i verden ikke have en med hvidt hoved og blå øjne. Men den holdning har stille og roligt fortaget sig. Jeg sætter lige nogle fotos ind af nogle heste som jeg synes er smukke:  "CVR Im Made for Pleasure", ejet af Cirkeline Block. Og iøvrigt til salg  The Great Guntini  Summerschicobanditto  Radicalized  Lee
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halløjsa |
| Forfatter:  |
Trinec *Tc-Photo* |
| Dato:  |
26-07-2007 13:01 |
|
De er pragfulde de Overo Paints. Ems sporty Spotty  Trine
Fotograf Trine Christensen PintoAraber Manthas Girl Nell - solgt til Heidi Rasmussen Pretty Lace Vision Nyhedsbrev kan tilmeldes nu skrive til min mail! www.trine-christensen.dk Fotografering Tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo jo de er |
|
|
Og det siger jeg der hverken skulle ride western eller have en paint på matriklen.. hvad sker der for mig . Tina
Med en ven deles minderne fra i går, glæden fra i dag, og håbet for i morgen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| de er noget |
|
|
af det smukkeste! Er især vild med Summerschicobanditto - elsker de sort/hvide. Jeg må eje sådan en engang  mvh Dorte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
Jahh hvad skal jeg dog finde på at sige..udover at de er dejlige..alle sammen Her er et billede af Kenos Audacious seven.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo de er smukke... |
|
|
De er rigtigt flotte. Skulle jeg nogensinde have en med pletter igen kunne jeg godt tænke mig sådan en. -Randi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Stephanie ♥Coco og Ice♥ |
26-07-2007 14:28 |
|
Ja altså... Jeg synes jo både at Ice er sød og smuk med overo farven...   steph..
Charlies Ice cube *Coco - For altid*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan kun... |
rampa |
26-07-2007 15:32 |
|
tilslutte mig og tilstå, at jeg er meget glad for min lille pleasure pige!   men hvor er den Guntini dog lækker! Mums!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helt enig |
|
|
de er smukke  Jeg faldt pladask for ham her, som vi havde for nogle år siden... Tina og Runes dejlige vallak, Sonny, men der er mange flere som ser supergodt ud... Hilsen Lone. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan kun tilslutte mig det |
flare63 |
26-07-2007 15:47 |
|
Ja som ejer af 2 af slagsen kan jeg selvfølgelig kun tilslutte mig at overoer er smukke. Begge har hvidt hoved, og så har Murphie to blå øjne (nej hun er ikke blevet banket LOL). Hvis man ikke er vant til de blå øjne, kan det godt virke lidt underligt første gang hun kigger på en. Det er næsten som om hun ser igennem en, og når man så kender hende kunne man fristes til at tro at hun virkelig gør det!  Willie (Justa wild night)  Murphie (Justa terrific night)  og de blå øjne Hav det hyggeligt Frank (pt i Danmark til 1/10)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Oz mig |
|
|
Chatanika er godt nok tob-overo (tovero) men jeg syns hun har nogle smukke pletter. Birgitte; Jeg syns jeg kan mindes at du engang har nævnt at hun var pæn  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jaaa |
|
|
Dog er min en tovero men hun fortjener at blive vidst hehe, og ja den guntini er den lækreste lækreste mums. jeg ber frost om a lave sådan en føller til mig hehe 
Street Dancer 1991-2007 Må du altid være fri!
Stupid is, what stupid does!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lidt anerledes |
HenrikSC |
26-07-2007 16:12 |
|
Vi kan da også vise en Overo vallak frem her fra Ama'r. Flashy Chex Junior (Chappo) er sønnens hest, og er godt 3 år. Hans aftegninger er lidt 'anerledes', men han er dælme dejlig alligevel. Her på første billede er han lige blevet 2 år.  Og her er så et af Chappo med den stolte ejer, til Take It Easy i år. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| De er for lækre ;-) |
|
|
Ja jeg er også vild med de overoer og jeg kan jo så prale af at det er mig der har lavet Cirkelines "CVR ImMadeForPleasure" (alle mine føl starter jo med CVR). Desuden har jeg haft Sallys Black Design fra ham var 8 måneder til han var 2,5 år - en af de lækreste og mest talentfulde/vindende overo'er herhjemme... Men dog er jeg alligevel endt med en super quarter da den havde det talent jeg skulle bruge... Jeg er ret vild med Radicalized - den minder om min Bob i en broget udgave  Kh Trille
- Hvis du gør hvad du altid har gjort - får du hvad du altid har fået... - Hvis ikke du ændrer retning havner du dér, hvor du er på vej hen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hæ... |
|
|
...hæ, er der ikke noget med at Bob har en lille bit lys plet et sted ? Eller det er måske bare noget der er smittet af når han læner sig op af væggen ? Han kan måske kaldes Bob Overlår istedet for Overo, eller husker jeg helt forkert om både plet og placering ?  Undskyld ad h... til! Jeg har vist savnet jer alle tre.  MVH "Bumsen"
Rigtige mænd (og Lyn) rider i 17" sadel ! * * * * ¤ * * * * Hjemmeside: www.sadelbumsen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| The Great Guntini |
Maya ♥www mibperformancehorses |
27-07-2007 20:27 |
|
Han er fantastisk! (and I have his sister! Samme mor som Guntini, og Hollywood Dun It som far) Jeg liker også Spooks Gotta Gun  Og Gunner...  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| guntini |
|
|
tror ikk min pengepung er til det patrick 
Street Dancer 1991-2007 Må du altid være fri!
Stupid is, what stupid does!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahaha |
|
|
Mia, Du skal bare gøre som Les Vogt - Køb først og derefter find ud af hvordan man betaler!  Til det billede af gunner: Er det ikke hollywood dun it's boks der til venstre?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hollywood Dun It |
Maya ♥www mibperformancehorses |
28-07-2007 16:42 |
|
Ja, det er boksen til Hollywood Dun It som er ved siden av Gunner. På andre siden av Gunner står Dun It With A Twist, men det ser man desverre ikke på bildet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa... |
Dollas ♥Dollas♥ |
30-07-2007 11:04 |
|
Jeg kan se at det kun er jer, som er helt vilde med de der Overoer, som har skrevet i denne tråd så skal jeg jo nok ikke skrive noget her  Maja
Picó vil altid være i mine tanker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Sadelbumsen |
|
|
he he - du er ikke så lidt fræk - det er vidst godt vi er kommet tilbage igen - vi har jo også savnet jer  Tillykke endnu engang med familieforøgelsen - vi glæder os til endnu en dejlig sæson i Cirkelines ridehus - hvor jeg endnu engang vil lade overskægget stå til herreaften om tirsdagen  Kh Trille - og Bob - og Claus..
- Hvis du gør hvad du altid har gjort - får du hvad du altid har fået... - Hvis ikke du ændrer retning havner du dér, hvor du er på vej hen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|